اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103306145419053

تلویزیون شیائومی 43 اینچ 4K مدل Mi TV 4S

کد: 140103306145419053

https://bit.ly/3bfVcok

، (اخبار رسمی): تلویزیون هوشمند Xiaomi Mi TV 4S مبتنی بر سیستم عامل Android است و ویژگی ها و اتصالات هوشمند از طریق این سیستم عامل ارائه می شود

تلویزیون هوشمند Xiaomi Mi TV 4S مبتنی بر سیستم عامل Android است و ویژگی ها و اتصالات هوشمند از طریق این سیستم عامل ارائه می شود. شما می توانید سایر دستگاه های هوشمند دیگر را از طریق بی سیم فناوری Miracast به تلویزیون خود وصل کنید.

به خاطر داشته باشید که این نسخه برتر سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون های هوشمند است. افزودن هوش مصنوعی در نگاه اول باعث می شود این تلویزیون مانند یک تلویزیون کلاس بالا به نظر برسد. از آنجا که این فناوری یکی از بهترین مزایای این تلویزیون در سال 2019 است. در حقیقت ، فناوری هوش مصنوعی را می توان به عنوان یک مدیر حرفه ای برای کنترل دستگاه های هوشمند در خانه توصیف کرد. به عبارت دیگر ، این با این فناوری است که پیروی از همه دستگاه های هوشمند و استفاده از تغییرات مناسب برای هر یک از آنها بسته به نیاز ، آسان ، ساده و کاربردی است. دستیار صوتی دستیار Google همچنین یکی از نقاط قوت بخش Smart TV L43M5-5ASP است که بدون اتلاف وقت ، دستور مورد نظر را به تلویزیون می دهد.

 یکی از جنبه هایی که می تواند در تلویزیون مهم باشد همان چیزی است که به نظر می رسد. کاربر هنگام خرید تلویزیون قدیمی ، ظاهر تلویزیون را می بیند. از طرف دیگر ، نگاه تلویزیون می تواند حتی در هنگام خاموش و بدون تصویر ، فضای مورد استفاده را تحت تأثیر قرار دهد. طراحی زیبا ، ظریف و شیک آرزوی هر کاربر است ، اما باید امنیت نیز در نظر گرفته شود ، زیرا همیشه تعدادی از افراد عادی وجود دارند که تلویزیون و لمینت آن را به خطر می اندازند ، از جمله کودکان ، یک تلویزیون گران قیمت می تواند و موارد دیگر قابل استفاده باشد واد تلویزیون شیائومی 4S دارای صفحه نمایش IPS است ، به این معنی که در برابر سکته ها و فشارهای نقطه ای مقاوم است ، به عبارت دیگر ، نه پیکسل.قاب این تلویزیون فلزی است و می تواند ایمنی بیشتری نسبت به فریم های پلاستیکی فراهم کند. مبانی این تلویزیون دو است و به شکل V است که از فلز نیز ساخته شده است. این نوع نگهدارنده باعث کمترین لرزش برای تلویزیون می شود. حاشیه صفحه نمایش مناسب این تلویزیون است که معمولاً از درصد بیشتری از صفحه نمایش استفاده می کند.

تلویزیون شیائومی 43 اینچ 4K مدل Mi TV 4S دارای Wi-Fi و Bluetooth 2.0 در رابطه با اتصال بی سیم است. پیدا کردن دکمه پاور در وهله اول می تواند کمی دشوار باشد زیرا به طور خاص در زیر آرم MI در نوار پایین قرار دارد و ممکن است اولین بار آن را پیدا نکنید.

گیت های ارتباطی به کار رفته در این محصول متنوع بوده و طیف وسیعی از نیازها را پوشش می دهد. سه پورت USB، سه پورت HDMI، کامپوزیت، اپتیکال، اسلات هدفون و CI از جمله این درگاه های ارتباطی هستند. این محصول به بلوتوث نسخه 4.2 نیز مجهز شده است. کیفیت ساخت تلویزیون و طراحی آن نیز عالی است. لبه ها و پایه ها از فلز ساخته شده اند. لبه ها طراحی بسیار باریک و ظریفی دارند. در مجموع با ظاهر مینیمالیستی خود ظاهری شیک و مدرن دارد و ظاهری جذاب به محیط می بخشد. دو پایه دو طرفه در طرفین آن را بسیار محکم نگه می دارند. طراحی پایه های کناره ها باعث ایجاد فضای کافی بین پایه ها برای چیدن نوار شنی و ... می شود. این تلویزیون ضخامت کمی دارد و به راحتی از روی لنت ها جدا شده و بر روی دیوار نصب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار