اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104046154219053

تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی 55 اینچ QLED مدل Q1E

کد: 140104046154219053

https://bit.ly/3u2BOC4

، (اخبار رسمی): تلویزیون Q1E نسخه 55 اینچی تلویزیون QLED، دارای 97 درصد پوشش رنگی DCI-P3 و 32 گیگابایت حافظه و 2 گیگابایت رم است. پردازنده قدرتمند MediaTek 9611 این تلویزیون به طور انحصاری توسط MediaTek برای شیائومی ارتقا یافته است.

این تلویزیون دارای پوشش رنگی 97% DCI-P3 و حافظه 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی است. پردازنده قدرتمند MediaTek 9611 این تلویزیون به طور انحصاری توسط MediaTek برای شیائومی‌ارتقاء یافته است.

مدل کامل این تلویزیون L55M6-6ESG است. این محصول علاوه بر استفاده معمولی و روزمره، برای تماشای فیلم و سریال های حرفه ای نیز مناسب است. تلویزیون Q1E در واقع ارزان ترین تلویزیون 4K شیائومی‌ با صفحه نمایش QLED در سال 2021 است. امکان دارد این تلویزیون با Q1 موجود در بازار اشتباه کند، اما مدل دقیق آن در نسخه جهانی، تلویزیون Xiaomi Q1E است.

با توزیع این مدل تلویزیون از شیائومی‌در بازارهای جهانی، قیمت مقرون به صرفه محصول و هزینه کم ارتباط بی‌سیم یا بی‌سیم، برای مشتریان از هر قشری با درآمدهای مختلف اهمیت پیدا کرده است. پخش کننده صوتی Xiaomi TV Q1E یک سینمای خانگی واقعی به معنای واقعی کلمه است و دلیل آن قابلیت پخش 30 وات صدا در 6 کانال و دو کانال است. تصاویر تلویزیون QLED Q1E 55 6ESG واضح و واقعی هستند. زیرا صفحه نمایش تلویزیون اندروید Q1E55 شیائومی‌دارای صفحه نمایش QLED است. ویژگی ارائه شده توسط این نوع پنل بر روی صفحه نمایش، امکان دیدن رنگ های زنده‌تر و واقعی‌تر است.

MI TV Q1E نسخه مقرون به صرفه تری از Q1 است که در برندهای مختلف تولید شده است تا کاربران بتوانند محصولات خوبی را با قیمت کمتر خریداری کنند. اگر قصد خرید یک ابر را دارید اما نمی‌خواهید برای مدل ابری سامسونگ پول زیادی بپردازید، شیائومی راه حلی برای شما دارد. Q1E با توان حرفه‌ای 30 وات گران ترین مدل در بین تمام مدل‌های سرد است.

پایه این تلویزیون 55 اینچی شیائومی QLED Snach از دو شاخه تشکیل شده است که به سمت بیرون خم می‌شوند و در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرند. این اصول بسیار جذاب و مدرن هستند. این پایه‌ها دارای استحکام منحصر به فردی هستند که به راحتی وزن یک تلویزیون را تحمل می کنند. رنگ اصلی این تلویزیون مشکی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به نصب تلویزیون بر روی دیوار هستید، می توانید آن را روی دیوار قرار دهید و شیائومی این قابلیت را برای تلویزیون‌ها ساخته است. به سادگی می‌توانید تلویزیون را با برداشتن پایه روی دیوار نصب کنید. با قرار دادن تلویزیون بر روی دیوار می توانید خانه خود را آرام تر و آرام تر کنید. در مورد ضخامت بدنه این تلویزیون باید گفت که ضخامت بدنه کمی دارد و بدنه آن چندان ضخیم نیست.

تلویزیون شیائومی 55Q1 دارای قدرت صوتی 20 وات است که موقعیت خوبی به این محصول بخشیده است. صدا در هر دو باند گنجانده شده است. فناوری Dolby Audio صدا را به طرق مختلف پخش می کند. به طوری که بینندگان می توانند هنگام تماشای فیلم و سایر برنامه ها از صدای باکیفیت لذت ببرند. با استفاده از DTS کیفیت صدای این محصول تا حد امکان بهبود می یابد. این فناوری قادر است صدا را به صورت قدرتمند و کامل در محیط پخش کند و همچنین حجم صدا را بهبود بخشد.

فناوری MEMC معرفی شده توسط Xiaomi Q1E 55 به طور خودکار فریم فریم محتوا را با سرعت کمتر کاهش می‌دهد. به این ترتیب، Q1E شدت تصویر متحرک را بهبود می بخشد و به جلوگیری از تار شدن تصویر متحرک کمک می‌کند، بنابراین می‌توانید از تجربه تماشای بهتری در ورزش، تصاویر متحرک یا بازی لذت ببرید.
مجموعه آگرین شاپ ارائه دهنده انواع تلویزیون های شیائومی‌است, شما می‌توانید به آدرس خود سایت مراجعه کرده و تلویزیون مد نظرتان را انتخاب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار