اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104016149619053

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K مدل P1

تلویزیون شیائومی

کد: 140104016149619053

https://bit.ly/3bjPW33

، (اخبار رسمی): شیائومی یک برند چینی است که از تولید و عرضه گوشی موبایل شروع کرد و پس از مدتی با تعداد زیادی از طرفداران و کاربران روبرو شد. از این رو تصمیم گرفت با ورود به عرصه طراحی و ساخت تلویزیون به بازار جهانی ثابت کند که در این زمینه نیز تحول ایجاد کرده است.

شیائومی یک برند چینی است که کار خود را با تولید و عرضه گوشی موبایل آغاز کرد و پس از مدتی با سیل بزرگی از طرفداران و حمایت کاربران خود مواجه شد. از این رو تصمیم گرفت با ورود به عرصه طراحی و تولید تلویزیون به بازار جهانی ثابت کند که در این زمینه نیز سهمی دارد.


خرید تلویزیون کارآمد با مشخصات منحصر به فرد با قیمت مناسب یکی از دغدغه های هر کاربری در هنگام خرید می باشد. اما کدام تلویزیون با کدام محتوا و امکانات می تواند نیازهای شما را برآورده کند؟ شیائومی این بار با دست پر از شما پذیرایی کرده است و با عرضه تلویزیون میان رده P1 قصد دارد زمام بازار رقابتی را در دست بگیرد و محصولاتی مقرون به صرفه و پرطرفدار با امکانات عالی را در اختیار شما قرار دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و در نمایش محتوای شگفت انگیز به خوبی عمل خواهد کرد. البته بلندگوهای 20 واتی آن نیز وظیفه بازتولید صداهای دلپذیر را بر عهده دارند.

شرکت شیائومی با تولید سری P1 سعی کرده تلویزیون هایی با بالاترین کیفیت و راحتی را برای کاربران خود طراحی کند که البته همچنان از قیمت مناسبی برخوردار است، این تلویزیون 55 اینچی از صفحه نمایش با کیفیت 4K بهره می برد و می تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت و وضوح، در کنار پردازنده قدرتمند و 16 گیگابایت حافظه داخلی با اندروید 10 و کنترل از راه دور هوشمند، همگی بخشی از ویژگی ها و قابلیت هایی هستند که می توانید با این تلویزیون Expect می توانید داشته باشید.
تلویزیون 55 اینچی شیائومی P1 یکی از تلویزیون های شیائومی 2021 است. تلویزیون P1 یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های 4A شیائومی در سال 2021 است. شیائومی Mi TV P1 55 یا L55M6-6AEU برای مصارف خانگی و تماشای فیلم کاملاً مناسب است (تلویزیون برای هر دو مدل شناخته شده است، اما در بازار با نام تلویزیون P1 شناخته می شود).

این محصول مدل سال گذشته را ندارد اما می توان آن را مدل جدیدتر و هم رده تلویزیون شیائومی M5-5ASP دانست.
تلویزیون 55 اینچی شیائومی p1 کنتراست قابل توجهی برای پنل VA دارد و لازم به ذکر است که عمق رنگ پنل 8 بیت به اضافه FRC است و 10 بیت مشخص نیست.

 سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله است و توان صوتی 20 وات را با دو بلندگوی 10 واتی ارائه می کند.از فناوری های صوتی این تلویزیون می توان به قابلیت Dolby Audio و Dolby DTS اشاره کرد که صدایی بلند و واضح را با جلوه های سینمایی و جامع بازتولید می کند. این یک تلویزیون هوشمند است و به چندین ویژگی هوشمند مجهز شده است. از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده می کند.امکان ورود به دنیای مجازی از طریق پورت اترنت یا وای فای وجود دارد. می توانید از طریق یک مرورگر موجود وب را مرور کنید.
تلویزیون 55 اینچی شیائومی 4K UHD Smart P1 2021 دارای کیفیت کریستالی و کریستالی است که تصاویر را با وضوح کامل 3840 در 2160 نمایش می دهد.این میز دارای رزولوشن 4 برابر بالاتر از کیفیت تصویر FHD است که در وضوح تصویر 1060 x است.

مجموعه آگرین شاپ ارائه دهنده انواع تلویزیون های شیائومی می باشد. شما می توانید برای بررسی بیشتر تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K مدل P1 اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]