اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116266615418

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شروع آموزش حضوری دیجیتال مارکتینگ آغازینو

کد: 140104116266615418

https://bit.ly/3yAcvtv

، مشهد , (اخبار رسمی): بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را در گوگل سرچ کنید و روی اولین پیشنهاد گوگل کلیک کنید. پس با اطمینان آغازینو را انتخاب کنید. پس از سال ها دوری از کلاس های آنلاین، آغازینو این بار امکان برگزاری 23 جلسه سه ساعته حضوری به همراه 104 ساعت آموزش آنلاین را برای شما فراهم کرده است

شروع آموزش حضوری دیجیتال مارکتینگ آغازینو
دوره دیجیتال مارکتینگ

امروزه وقتی سخن از مارکتینگ به میان می آید، دیگر تجارت های سنتی و حضوری برای ما تداعی نمی شود. تکنولوژی با سرعت بالایی در حال پیشروی است و انسان امروزی باید زندگی خود را با آن تطبیق دهد.

با افزایش مشغله های روزمره، دیگر کسی حاضر نیست حتی برای خرید ابتدایی ترین نیازهای خود به نزدیک ترین فروشگاه محل زندگی اش برود. چرا؟ چون به راحتی حرکت یک انگشت می تواند نیاز خود را رفع کند. پس از غافله دنیای دیجیتال جا کنید.

اگر کسب و کار مشخصی دارید و هم چنان آن را به شیوه های سنتی و حضوری گذشته می گردانید، به راحتی می توانید آن را وارد فضای پررقابت و پرمشتری دیجیتال مارکتینگ کنید و شیوه سابق کسب و کارتان را نیز حفظ کنید. یعنی یک تیر و دو نشان! و اگر در حال حاضر شغل مشخصی ندارید، مطمئن باشید از انتخاب عرصه دیجیتال مارکتینگ برای کسب درآمد پشیمان نمی شوید. تنها با گذراندن یک دوره جامع دیجیتال مارکتینگ تحت نظر اساتید مجرب می توانید کسب و کار خود را متحول کنید. آغازینو با تجارب موفقی که در برگزاری دوره های دیجیتال مارکتینگ دارد، شما را در راه رسیدن به اهدافتان یاری می کند.

اگر شک دارید، کافی است "بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ" را در گوگل سرچ کنید و روی اولین پیشنهاد گوگل کلیک کنید! پس با اطمینان آغازینو را انتخاب کنید. پس از سال ها دوری از کلاس های آنلاین، آغازینو این بار امکان برگزاری 23 جلسه سه ساعته حضوری به همراه 104 ساعت آموزش آنلاین را برای شما فراهم کرده است و شما به تمام ویدیوهای دوره دسترسی دائمی خواهید داشت. در این دوره برترین اساتید حوزه دیجیتال مارکتینگ با شما همراه خواهند بود و در تمام طول دوره پرسش ها و ابهاماتتان را پاسخگو هستند.

از مزایای این دوره، پروژه محور بودن و انجام عملی مباحث آموزشی است که باعث می شود از مطالب گفته شده دید خوبی پیدا کنید و آن ها را به صورت تجربی به کار ببندید.  جهت تثبیت یادگیری سرفصل ها، 9 جلسه کارگاه مهارت تکمیلی دیجیتال مارکتینگ هم در این دوره برگزار می شود. در انتهای دوره  به دانشجویان مدرک رسمی بین المللی ارائه می گردد و با توجّه به عملکرد دانشجو در طی دوره، جهت استخدام به شرکت های معتبر معرفی می گردد. مهلت ثبت نام در این دوره جامع و مفید، 28 تیرماه است.

مهلت ثبت نام : 28 تیرماه

تاریخ شروع دوره: 30 تیرماه 1401، شنبه و چهارشنبه ساعت 16 الی 19

مکان برگزاری جلسات حضوری: کارخانه نوآوری مشهد

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دیجیتال مارکتینگ آغازینو

آکادمی دیجیتال مارکتینگ آغازینو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش