اطلاعات تماس
  • 028339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104136273317245

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی و باغبانی در ایران کدام است؟

کد: 140104136273317245

https://bit.ly/3yeZdBB

، (اخبار رسمی): تیم متسون با درنظر گرفتن تازه ترین استاندارد های طراحی سایت بهترین گزینه برای راه اندازی و شروع کسب و کار اینترنتی شماست، تیم خلاق و جوان متسون می تواند از نقطه صفر کسب و کار آنلاین تا مرحله رشد و توسعه شما را همراهی کند

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی و باغبانی در ایران کدام است؟
بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم کشاورزی، ادوات و باغبانی

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی و باغبانی در ایران کدام است؟ این نوشته در معرفی بهترین وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ایران توسط تیم حرفه ای و تخصصی طراحی متسون نوشته شده است.

فروشگاه اینترنتی آکاتولز

مجموعه آکاتولز با سابقه فعالیت از سال ۱۳۷۲ در زمینه تامین و پخش قطعات یدکی تراکتورهای کشاورزی و ادوات کشاورزی در سال ۱۳۹۹ تصمیم به گسترش فعالیت در زمینه های دیگر کشاورزی گرفت.این زمینه ها شامل موارد زیر است:

۱) ادوات باغبانی شامل سمپاش ، تیلر ،دروگر، موتور آب ، ابزارآلات باغبانی و.. 

۲) ادوات تراکتورهای کشاورزی

۳) فروش تراکتورهای کمرشکن ، گلدونی ، ۳ سیلندر،۴ سیلندر ،۶ سیلندر و تراکتورهای سنگین

۴) ارایه ماشین آلات جدید و بروز دنیا با قابلیت استفاده در باغ ها،گاوداری ها،کوره های آجرپزی و صنعت ساختمان سازی

مجموعه آکاتولز با داشتن ۳ دفتر فروش حضوری و ۳ انبار در سطح شهر قزوین و استفاده از نیروی تحصیلکرده ،فنی و باتجربه تلاش دارد علاوه بر تامین کالاهای مورد نیاز شما عزیزان از لحاظ فنی نیز پاسخگوی سوالات شما جهت انتخاب مناسب ترین محصول برای رفع نیازهایتان باشد. این وب سایت توسط تیم طراحی سایت متسون طراحی شده برای دیدن نمونه کار های متسون  کیلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی راشا ماشین

شرکت راشا ( سهامی خاص ) به منظور ارائه جدیدترین ماشین آلات و ابزارآلات و با هدف به روز کردن صنعت کشور در حوزه ماشین آلات کشاورزی صنعتی و عمرانی در سال ۱۳۹۰ راه اندازی شد.این شرکت به سرعت در بین رقبای خود جایگاه خود را به عنوان یک تیم خلاق پیدا  و با جذب تولید کنندگان واجد شرایط و اصلاح کردن طرح های قدیمی سازندگان سنتی تبدیل به یک پایگاه تخصصی قدرتمند در ارائه محصولات با کیفیت شده و یک سیستم فروش جدید را پایه گذاری کرد.

فروشگاه اینترنتی فارم کال

فروشگاه آنلاین ابزار و لوازم کشاورزی، باغبانی و صنعتی فارم کالا : عرضه برترین و با کیفیت ترین ابزار های کشاورزی و باغبانی شامل انواع دستگاه علف زن، علف تراش، الحاقی شخم زن، اره پمپ آب و ….توانسته جایگاه مناسبی در بازار های ایرانی پیدا کند.

فروشگاه اینترنتی کشاورزان کالا

مجموعه بزرگ کشاورزان کالا در سال ۱۳۹۴ با بهره گیری از تجربه ی مدیران خود در حوزه ی صنعت کشاورزی و فناوری اطلاعات تاسیس گردید. این مجموعه با نام فروشگاه اینترنتی کشاورزان کالا به راه خود ادامه داد. هدف اصلی مدیران مجموعه تبدیل مجموعه بزرگ کشاورزان کالا به یک مرجع تخصصی در حوزه ی مشاوره و فروش ماشین آلات کشاورزی ، ادوات کشاورزی ، ادوات باغبانی در ایران می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی