اطلاعات تماس
  • 028339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201287241117245
در دسترس نیست

پشتیبانی سایت و خدمات فروشگاه اینترنتی آنلاین شاپ

پشتیبانی سایت و خدمات فروشگاه اینترنتی آنلاین شاپ

کد: 140201287241117245

، (اخبار رسمی): متسون در تمامی مراحل کسب و کار اینترنتی از راه اندازی وب سایت/فروشگاه تا دیده شدن در گوگل و تبدیل کاربران به مشتریان، همراه شماست...

پشتیبانی سایت و خدمات فروشگاه اینترنتی آنلاین شاپ
پشتیبانی و طراحی سایت

سرفصل های پشتیبانی وب سایت و فروشگاه آنلاین

  • بروزرسانی ماژول ها و پلاگین های وب سایت
  • بروزرسانی هسته اصلی وب سایت
  • آپدیت امکانات وب سایت در صورت امکان به موارد مورد نیاز
  • افزودن امکانات جدید نسبت به نیاز مدیریت وب سایت و کاربران
  • تغییر استراتژی های راهبردی سایت در تجربه کاربری در صورت نیاز کارفرما
  • افزایش سرعت وب سایت
  • بهینه سازی قالب و ماژول های اصلی وب سایت
  • نصب ابزار ها و موارد بهینه سازی گوگل

برای پشتیبانی و طراحی سایت توسط تیم حرفه ای متسون کلیک کنید.

پشتیبانی سایت چیست؟

پشتیبانی سایت شامل دو بخش، پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی است. اعمالی که برای محافظت و بقای سایت انجام می شوند نیز، شامل پشتیبانی سایت می باشد. 

وظایف تیم پشتیبانی وب سایت برای هر نوع سایتی متفاوت و الزامی است، خوب است بدانید که امروزه اهمیت پشتیبانی سایت، بسیار بیشتر از طراحی سایت است.

بروزرسانی وب سایت

اگر از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپتی مانند php استفاده میکنید باید همیشه آن را به روز نگه دارید. سیستم مدیریت محتوایی مانند وردپرس به صورت خودکار بروزرسانی میشود اما در بعضی از مواقع باید آن را به صورت دستی بروزرسانی کرد. علاوه بر این باید از سرویس دهنده خدمات وب خود بخواهید که سرور های خودشان را به روز کنند، تا به مشکل های دیگر برنخورید. تیم متسون پشتیبانی همه ی این کارها را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد، تا شما دیگر نگران وب سایت خود نباشید.

افزایش سرعت سایت

آیا میدانید اگر سرعت بارگزاری وب سایت شما بیش از ۳ ثانیه طول بکشد، ۲۵ درصد از کاربران از سایت شما خارج میشوند و این بدیهی است که روی تجربه کاربر اثر مستقیم دارد. با این حال ما میخواهیم که یک وب سایت پر از زرق و برق داشته باشیم، و سرعت بارگزاری را جدی نمیگیریم.

در واقعیت بازدیدکنندگان وب سایت شما به همه ی زرق و برق ها اهمیت نمیدهند، برای آن ها دسترسی به اطلاعات مورد نظر خود در سریعترین زمان ممکن اهمیت دارد. عمل که باید در نظر بگیرید این است که چگونه سرعت بارگزاری روی رتبه بندی موتور های جستجو تاثیر میگذارد. یک وبسایت وقتی سرعت بارگزاری پایینی داشته باشد و کاربران بدون صبر از وب سایت خارج شوند گوگل فکر میکند که شما محتوای مفیدی داخل وب سایت ندارید، پس رتبه وب سایت شما را هر روز پایین تر می آورد.

امنیت وب سایت

پشتیبانی وب سایت برای هر مدیر کسب و کار بسیار مهم است. وب سایت هایی که به روز نشده اند خطرات امنیتی بسیاری ایجاد میکنند. هکر ها و سایر تهدید های دنیای وب، حفره های امنیتی وب سایت شما را پیدا میکنند و به وبسایت شما نفوذ میکنند. اگر قالب ها و افزونه ها بروز نشوند یا با هم سازگاری نداشته باشند وب سایت شما را میتوانند دچار مشکل کند.

تیم متسون یک پکیج پشتیبانی کامل و حرفه ای را به شما ارائه میدهد، تا شما را در انجام امور وب سایتتان کمک کند. هر وب سایت نیاز به یک پشتیبان دارد تا در صورت نیاز با آن تماس گرفته و از او کمک بخواهید.

درخواست ورود محصول در وب سایت

توجه داشته باشید ورود محصول در فروشگاه اینترنتی (توسط متخصص محتوا به صورت استاندارد مناسب سئو گوگل) می تواند در قالب یکی از پلان های بالا و یا به صورت جداگانه صورت پذیرد، در هر صورت هزینه آن به صورت کاملا تفکیک شده از هر نوع قرارداد دیگر مانند طراحی سایت، طراحی فروشگاه، سئو و یا حتی امنیت و پشتیبانی سایت می باشد.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین به خدمات پشتیبانی گفته می شود که به صورت آنلاین از طریق اینترنت انجام خواهد شد. اما پشتیبانی سایت به معنای حفظ و اطمینان از عملکرد صحیح یک سایت است.  پشتیبانی سایت باعث بهتر شدن و حفظ سئوی سایت، جلب رضایت مخاطبان و افزایش فروش شما می شود. به جرات می توان گفت که بعد از طراحی سایت، مهمترین نکته پشتیبانی از آن سایت است. با یک پشتیبانی صحیح و مناسب، موفقیت سایت شما تضمین می شود.

کسب وکار آنلاین

روز به روز کسب و کارها آنلاین می شوند. یک سایت مکانی را برای یک شرکت پیدا کرده است که مشتریان و کاربران انتظار دارند در هر ساعت از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری به عنوان یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد یک سایت، ممکن است امکانات محدودی داشته باشد، در طول زمان توسعه، کارهای بیشتری روی آن انجام دهید، ترافیک و تعداد کاربران افزایش می یابد.

انواع خدمات پشتیبانی سایت

در یک تعریف کلی خدمات پشتیبانی سایت در ۴ گروه دسته بندی می شوند که در زیر به معرفی هر یک می پردازیم:

خدمات پشتیبانی فنی سایت

خدمات پشتیبانی فنی سایت مربوط به طراحی سایت است و سایت را از نظر فنی بررسی می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028339*****
[نمایش اطلاعات]