اطلاعات تماس
  • 028339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006265438317245

تاثیر وب سایت بر کسب و کار اینترنتی طبق بررسی متسون

کد: 140006265438317245

https://bit.ly/3kkyLjY

، (اخبار رسمی): الان پس گذشت چند سال از فیلتر شدن تلگرام غالب فروشگاه ها و بیزینس ها در اینستاگرام حضور دارند و از این طریق فروش بالایی را تجربه می کنند اما بسیاری از افراد هنوز از یک پتانسیل همیشگی که همواره پیش از شبکه های اجتماعی حضور داشته و پس از آن نیز خواهد بود بی اطلاع هستند.

تاثیر وب سایت بر کسب و کار اینترنتی طبق بررسی متسون
تاثیر وب سایت بر کسب و کار اینترنتی طبق بررسی متسون

چند سال پیش کسب و کار های اینترنتی برای فروش و ارائه محصولات و خدماتشان کانال های تلگرامی را انتخاب می کردند چرا که بیشتر مردم در این پیامرسان حضور داشتند.

الان پس گذشت چند سال از فیلتر شدن تلگرام غالب فروشگاه ها و بیزینس ها در اینستاگرام حضور دارند و از این طریق فروش بالایی را تجربه می کنند اما بسیاری از افراد هنوز از یک پتانسیل همیشگی که همواره پیش از شبکه های اجتماعی حضور داشته و پس از آن نیز خواهد بود بی اطلاع هستند و یا هنوز درک کاملی از قدرت آن ندارد.

برای موفقیت در کسب و کار آنلاین حضور در شبکه های اجتماعی کافیست؟

طبیعتا شبکه های اجتماعی را می توان در دسترس ترین ابزار های پیدا کردن دوستان و همچنین ارائه محصولات و سرویس های مختلف دانست اما نباید فراموش کنیم که همواره شبکه های اجتماعی برای دسترسی سریع هستند نه پایه گذاری یک کسب و کار و فروشگاه تمام عیار.

تا به حال به این فکر کرده اید که اگر اینستاگرام فیلتر شود چه چیزی در انتظار کسب و کار هایی که فقط در این شبکه اجتماعی حضور دارند هست؟ درباره فیلتر شدن یک شبکه اجتماعی تقریبا هیچکس نمیتواند نظر قطعی اعلام کند اما ممکن است همین فردا این اتفاق بیفتد.

برای ایمن کردن کسب و کار از فیلتر شدن اینستاگرام چه کاری باید انجام دهیم؟

در یک کلام داشتن وب سایت!

وب سایت ابزاری است که همواره حضور دارند و بین وبمستر ها ضرب المثلی وجود دارد که میگوید: بازگشت همه به سوی وب سایت است.

دلایلی که داشتن وب سایت را برای کسب و کار های اینترنتی الزامی میکند:

سایت های اینترنتی قابلیت دسته بندی و طبقه بندی محصول دارند که اینستاگرام فاقد آن است.

وب سایت شما با استفاده از درگاه به صورت خودکار میتواند هزینه محصول را دریافت کند که در اینستاگرام وجود ندارد.

وب سایت در موتور جستجوگر گوگل دیده می شود و جستجوگر گوگل می تواند بزرگترین منبع درآمد برای شما باید که بسیاری از بیزینس ها از آن غافل هستند.

وب سایت برای شما برند سازی قوی انجام می دهند و اعتبار بیزینس شما را افزایش می دهد.

سیستم های فاکتور دهی و حسابداری آنلاین می تواند روی وب سایت شما پیاده سازی شود.

آیا واقعا گوگل میتواند برای من درآمد زا باشد؟

میلیون ها نفر در گوگل روزانه به دنبال پاسخ سوالات خود می گردند، این سوالات هم درباره اقتصاد است هم درباره سیاست و هم قسمت بسیار بزرگی از آن درباره پیدا کردن محصولات مورد نیاز مشتریان است که هر روز نام آنها را در گوگل جستجو می کنند، اگر شرایط زیر را داشته باشید می توانید درآمد بسیار بالایی از گوگل را تجربه کنید.

شرط اول داشتن وب سایت است، برای ساخت آن می توانید از شرکت طراحی سایت متسون به عنوان جوان ترین و معتبرترین تیم کسب و کار اینترنتی ایران استفاده کنید

 سپس محصولات خود را در وب سایت بارگزاری کنید و نهایتا وب سایت خود را به گوگل معرفی کنید (فرآیند های سئو گوگل).

طی کردن این سه قدم در کسب و کار اینترنتی شما را چند پله از دیگر رقبا جلو می اندازد دوست دارید درباره مزایای دیگر وب سایت های فروشگاه اینترنتی بدانید؟

وجود وب سایت و پیج اینستاگرام در کنار هم چه مزایایی برای من دارد؟

بیایید از یک نمونه واقعی در شرکت متسون صحبت کنیم، مجموعه فروش لباس اینترنتی در سال 1399 که فقط با استفاده از پیج اینستاگرام محصولات خود را عرضه میکرد در آبان ماه همان سال با مراجعه به دفتر شرکت اظهار داشت روزانه بین 20 الی 30 سفارش را صرفا از طریق پیج اینستاگرام دریافت و برای مشتریانش ارسال می کند

اون در یک اقدام هوشمندانه برای افزایش تعداد سفاراشات روزانه راه اندازی وب سایت را در اولویت بیزنیس خود قرارداد و با تکمیل شدن وب سایت علاوه بر هدایت فالوور های اینستاگرام برای ثبت سفارش در وب سایت، مشتریان بسیار بیشتری را از موتور جستجوگر گوگل دریافت کرد.

این مدیر خلاق و هوشمند علاوه بر کاهش فشار دریافت سفارش در دایرکت اینستاگرام و سخت های آن عملا یک دریچه دیگر از فروش و درآمد را برای خود به ارمغان آورد. این مهمترین دلیل برای داشتن وب سایت است

برای طراحی سایت چه کاری انجام دهیم؟

طراحی سایت را به متسون بسپارید!

دو راه آسان برای ساختن یک وب سایت وجود دارد، اولین راه برای کسانی است که می خواهد راه اندازی وب سایت را به یک شرکت مطمئن بسپارند، پیشنهاد ما تیم جوان و خلاق طراحی سایت متسون است با مراجعه به این وب سایت، همه فرآیند های راه اندازی وب سایت شما توسط یک تیم پشتیبان قوی انجام می شود و نیازی نیست به دنبال ریزه کاری های فنی باشید و درگیر آن شوید، علاوه بر آن پشتیبانی مادام العمر به عنوان اولین بار در کشور ایران توسط تیم متسون ارائه شود است که خیالتان را از بابت هرگونه مسائل فنی راحت می کند.

با دوره آموزش طراحی سایت متسون خودتان طراح سایت شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028339*****
[نمایش اطلاعات]