اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286304518810

استاکر؛ از ضروری ترین تجهیزات انبار داری

کد: 140104286304518810

https://bit.ly/3Oo280J

، (اخبار رسمی): استاکر دستی که گاهی به آن لیفتراک دستی هم نامیده اند یکی از انواع گوناگون ابزار و تجهیزات انبار و انبار داری می باشد که برای جا به جایی وسایل و تجهیزات و اقلام داخل انبار کاربرد دارد. در این مدل لیفتراک، عملیات بالابری و همچنین جا به جایی طولی دستگاه به صورت دستی و با نیروی کش اپراتور صورت میپذیرد.

استاکر؛ از ضروری ترین تجهیزات انبار داری
استاکر؛ از ضروری ترین تجهیزات انبار داری

نحوه بارگیری و یا بار برداری است که موجب تفاوت عملکرد انواع گونه های استاکر دستی، برقی و نیمه برقی است. حرکت شاخک ها در استاکر برقی به صورت کاملاً اتوماتیک می باشد.

استاکر؛ از ضروری ترین تجهیزات انبار داری

استاکر دستی

استاکر دستی که گاهی به آن لیفتراک دستی هم نامیده اند یکی از انواع گوناگون ابزار و تجهیزات انبار و انبار داری می باشد که برای جا به جایی وسایل و تجهیزات و اقلام داخل انبار کاربرد دارد. در این مدل لیفتراک، عملیات بالابری و همچنین جا به جایی طولی دستگاه به صورت دستی و با نیروی کش اپراتور صورت می پذیرد.

عمدتاً اقلام و اجسام سبک و نیمه سنگین توسط استاکر تخلیه و یا بارگیری و همچنین به طور کلی جا به جا می گردند. نیروی انسانی است که کنتریل جک هیدرولیک دستگاه را در دست داشته و توانایی تخلیه و بارگیری در ارتفاعات مختلف را دارا می باشد.

از عمده کارایی های دستگاه استاکر دستی به بار گیری بار توسط استاکر در انواع ماشین های بار بری نظیر کامیون، تریلی و انواع وانت بار می توان اشاره نمود. و ایضاً تخلیه بار از ماشین های نام برده شده از دیگر توانایی های آن است.

به دلیل کوچکی استاکر دستی و قابلیت مانور بالا در فضاهای کوچک عمده کاربرد این وسیله در فروشگاه ها و مغازه هایی می باشد که امکان تردد دیگر وسایل انبار داری میسر نبوده و یا فضای بین قفسه ها کم بوده و همچنین اجسام و کالا های فروشگاه بعضاً سنگین بوده و توانایی حمل آن برای نیروی انسانی ممکن نبوده و یا مشکل باشد از استاکر دستی برای قرار دادن کالا در قفسه های فروشگاه و انبار استفاده می شود و همچنین پایین آوردن اجسام از قفسه ها و یا جایگذاری آن ها را با سهولت ممکن می سازد.

استاکر برقی

استاکر برقی استاکری است که در آن عملیات بالابری و حرکت دستگاه توسط باتری تامین شده و همچنین پمپ دستگاه و الکتروموتورهای حرکت به بردهای الکترونیکی مجهز بوده است و دسته فرمان این نوع استاکر کاملاً ارگونومیک کنترل و هدایت می شود. برای اپراتور در این استاکر برقی پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن تعبیه شده است که از گارد محافظ بهره می برد که مخصوص فرآیند های تخلیه بار و همچنین بارگیری سنگین تا 2 تن می باشد که با حداکثر سرعت 2ورت می پذیرد. البته این فرآیند عمدتاً در انبار های بزرگ و متوسط انجام می گیرد و ناگفته نماند که مهارت اپراتور استاکر برقی، سرعت کارکرد آن را بیشتر از لیفتراک خواهد کرد.

چرخ های استاکر تمام برقی، چرخ هایی کوچک نظیر چرخ های جک پالت بوده و از لاستیک پلی اورتان بهره میبرد؛ بدین سبب است که از استاکر برقی باید فقط در سطوح صاف استفاده نمود. بدین معنی که کف انبار و یا فروشگاهی که استاکر برقفی در آن تردد دارد باید کاملاً مسطح باشد. باید دقت داشته باشید که استاکر در سطوح نا مسطح اصلاً کارایی ندارد.

استاکر نیمه برقی

استاکر نیمه برقی به گونه ی از انواع استاکر اطلاق می گردد که عمل بالا بری و همچنین پایین آوردن محموله و کالا توسط نیروی باطری استاکر و به صورت مکانیزه البته با فرمان اپراتور صورت می پذیرد اما برای جا به جایی استاکر نیمه برقی شخص اپراطور به طور دستی باید فرآیند جا به جایی را انجام دهد. نکته قابل توجه در این گونه استاکر آن است که استفاده از آن باید در محل هایی باشد که حتماً شیب آن کمتر از 10 درجه باشد.

تفاوت استاکر برقی با نیمه برقی و دستی نحوه بارگیری و یا بار برداری است که موجب تفاوت عملکرد انواع گونه های استاکر دستی، برقی و نیمه برقی است. حرکت شاخک ها در استاکر برقی به صورت کاملاً اتوماتیک می باشد. در صورتی که در استاکر نیمه برقی به دو گونه است. در گونه ی از آن ها بالابردن بار به صورت اتومات بوده و جا به جایی توسط اپراتور صورت می پذیرد. و یا بالابردن توسط اپراتور و جک هیدرولیک دستگاه بوده و جا به جایی اتومات می باشد. در استاکر دستی نیز هر دو نوع عمل توسط نیروی انسانی صورت می پذیرد.

قیمت استاکر

استاکرها عمدتاً به سبب آنکه کاربرد گوناگونی دارند و همچنین توانایی جا به جایی اوزان مختلفی را دارند، در انواع گوناگون ساخته شده و به کار گرفته می شوند، بدین سبب است که موارد مختلفی بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار هستند. موارد موثر بر قیمت نهایی استاکر ها را می توان مواردی از قبیل توانایی جا به جایی اوزان کالا، مدت زمانی کارایی استاکر در 24 ساعت شبانه روز، توانایی بالابری ارتفاع کالا، کیفیت ساخت استاکر و گارانتی استاکر همگی از مواردی است که قیمت نهایی استاکر را تعیین می نماید. در استاکر های برقی و نیمه برقی مواردی از قبیل: توان باطری، طول عمر باطری میزان نگهداری شارژ دستگاه، قابلیت حرکت دادن شاخک ها و یا عدم این توانایی در استاکر کاملاً برقی، میزان ارتفاع بالابرندگی در استاکر برقی و یا نیمه برقی، هیدرولیک بودن یا نبودن فرمان به قیمت استاکر برقی و یا نیمه برقی افزوده می گردد.

از طرفی به موجب وارداتی بودن اغلب اجزاء ساخت استاکر، نرخ ارز نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمام شده استاکر دارد. در نتیجه نوسانات بازار ارز قیمت نهایی استاکر را تحت شعاع قرار داده و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

شما مشتریان ارجمند می توانید برای اطلاع از قیمت به روز انواع استاکر برقی و یا دستی با شماره های مندرج در سایت آپار بالابر تماس حاصل نموده و ضمن بهره مندی از نظر کارشناسان شرکت به موجب اطلاع از توانایی های انواع استاکر و یا بالابر و کارایی آن ها متناسب با فعالیت شما مطلع شوید و وسیله ی خرید نمایید که کارکرد کارکنانتان را تسریع بخشیده و انبار و فروشگاهتان را شکیل نموده و متناسب با هزینه ی باشد که در نظر گرفته اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید