اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207037496318810
در دسترس نیست

فروش استاکر برقی

فروش استاکر برقی با ضمانت

کد: 140207037496318810

، (اخبار رسمی): شرکت آپار بالابر سازنده انواع استاکر دستی و فروشنده استاکر برقی وارداتی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی به همراه پشتیبانی و گارانتی محصولات است.

فروش استاکر برقی با ضمانت
فروش استاکر برقی با ضمانت

شرکت آپار بالابر سازنده انواع استاکر دستی و فروشنده استاکر برقی وارداتی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی به همراه پشتیبانی و گارانتی محصولات است.

استاکر برقی چیست ؟

استاکر برقی یکی از پرکاربرد ترین مدل های استاکر در انبارها و سردخانه ها است. از نام های دیگر استاکر برقی می توان به لیفتراک برقی اشاره کرد. نیروی محرکه و نیروی لازم برای بلند کردن در استاکر برقی کاملا از طریق برق تامین می شود. استاکر برقی در ابعاد مختلفی ساخته می شود و میتواند برای جابجایی انواع بار ها از یک تن تا ده تن کارایی داشته باشد. علاوه بر استاکر برقی نوع دیگر و مشابهی وجود دارد که به آن استاکر شارژی یا نیمه برقی می گویند، برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله " استاکر شارژی" را در سایت آپار بالابر مطالعه نمایید.

اجزا و مشخصات استاکر برقی

استاکر برقی شرکت آپاربالابر دارای اجزای مختلفی است. این اجزا را در زیر نام می بریم:

  • پمپ استاکر برقی
  • برد الکترونیکی
  • بدنه اصلی استاکر برقی
  • باتری صنعتی
  • استاکر برقی الکتروموتورها
  • سکو اپراتور
  • استاکر فرمان
  • استاکر شاخک
  • استاکر برقی
  • سنسور های هوشمند (وزن ،ارتفاع ،چرخش فرمانو...)
  • محافظ
  • و سایر اجزا میشود.

استاکر ها در دو مدل دستی و برقی وجود دارند. یکی از اجزای مهم استاکر شاخک هایی هست که در جلو دستگاه تعبیه شده و وظیفه حمل و جابجایی بار را دارند که به اصطلاح به آنها جک هیدرولیک گفته میشود.

برند های استاکر برقی قابل خرید در آپاربالابر استاکر برقی توسط شرکت های ماشین سازی زیادی تولید می شود ولی چند موردی که شرکت آپاربالابر در ایران به فروش محصولات آنها اقدام نموده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند موارد زیر هستند.

  • استاکر برقی نیولی Niuli
  • استاکر برقی مگا
  • استاکر برقی تویوتا

نحوه عملکرد استاکر برقی چگونه هست ؟

در استاکر برقی برای حمل و نقل و جابجایی بار از نیروی محرکه برق از منبع ورودی استفاده میشود . در واقع با متصل شدن استاکر به برق صنعتی نیروی الکتریسته از موتوربه قسمت هیدرولیک انتقال پیدا میکند و باعث به حرکت در آمدن شاخک ها و همچنین حرکت استاکر به جلو و عقب می شود.
قابلیت استاکر ها
همانطور که قبلا اشاره شد استاکر ها در محیط های انبار و کارخانجات کاربری بسیاری دارند. چرخ های استاکر ها از جنس پلی اورتان تزریقی بوده و 7 چرخ در استاکر ها موجود است.
در استاکر ها از سنسور های مختلفی استفاده میشود و از مزیت های مهم استاکر نسبت به لیفتراک قابلیت جابجایی در مکان های با فضای کم و همچنین کوچک بودن ابعاد استاکر نسبت به لیفتراک و همچنین قدرت عمل بالا هست.
مزیت استاکر برقی نسبت به استاکر دستی :
در استاکر دستی به دلیل انجام عملیات توسط اپراتور دستگاه نمیتوان کارایی و سرعت عمل بالایی رو انتظار داشت ولی در استاکر برقی به دلیل اینکه تمام بصورت اتوماتیک انجام میشود و حمل و جابجایی بار با سرعت بیشتر و صرف انرژی کمتری همراه هست و گزینه مناسبی برای صرفه جویی در وقت و هزینه است.
فروش استاکر برقی با ضمانت ویژه

استاکر برقی همانطور که از نام آن مشخص است دستگاهی است.که برای حمل بار از نیروی برق استفاده میکند. و برخلاف استاکر دستی نیازی به استفاده از نیروی دست در آن نیست.در این نوع استاکرها بالا و پایین .رفتن شاخک های. دستگاه و حرکت استاکر به جلو و عقب با استفاده از نیروی برق انجام میشود.که به آن استاکر تمام اتوماتیک گفته میشود.

نوعی دیگر از استاکر ها نیز وجود دارند.که به استاکرهای نیمه اتوماتیک مشهورند. در این نوع استاکر ها همانند استاکر تمام اتوماتیک عملیات بالا و پایین. رفتن شاخک ها بوسیله برق انجام میشود. اما حرکت دادن استاکر توسط اپراتور دستگاه و با نیروی دست انجام میپذیرد.

شرکت آپار بالابر سازنده انواع استاکر دستی و فروشنده استاکر های برقی وارداتی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی به همراه پشتیبانی و گارانتی محصولات  را دارد. جهت مشاوره در زمینه شرایط فروش و یا کسب اطلاعات بیشتر باتماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید