اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207037495818810
در دسترس نیست

خرید جک پالت دستی

جک پالت دستی آپاربالابر

کد: 140207037495818810

، (اخبار رسمی): جک پالت دستی یکی از پر کاربردترین انواع جک پالت ها در صنعت می باشد. در این مقاله شرکت آپاربالابر که یکی از بزرگترین تولید کنندگان جک پالت دستی در ایران می باشد را معرفی می کنیم. برای خرید یا دریافت قیمت جک پالت دستی می توانید با کارشناسان آپاربالابر در ارتباط باشید.

جک پالت دستی آپاربالابر
جک پالت دستی آپاربالابر

آپاربالابر با در اختیار داشتن انواع جک پالت در تناژ و مدل‌های مختلف آماده ارائه بهترین جک پالت ها به همراه ضمانت است. نمونه کارها و تولیدات آپاربالابر را می توانید در سایت آپار بالابر مشاهده کنید.

جک پالت دستی چیست ؟

جک پالت دستی وسیله ای بسیار کاربردی که برای جابجایی انواع اجسام سنگین و پالت های صنعتی که در فروشگاه ها،مراکز خرید ،داروخانه ها و انبار های صنعتی بزرگ و سردخانه ها استفاده میشود. همچنین جک پالت برای جابجایی دستگاه های صنعتی که از لحاظ ارزش مالی و آسیب پذیری از حساسیت بالایی برخوردار هستند نیز کاربرد دارد.

جک پالت دستی به جهت قیمت کمتر و عدم نیاز به نیروی برق و ساده تر بودن دستگاه، توسط بسیاری از کارگاه ها و کارخانجات متوسط استفاده می شود و بسیاری از واحد های صنعتی کوچک جک پالت دستی را به جک پالت برقی ترجیح می دهند.

در طراحی جک پالت ها از چرخ های خاصی استفاده میشود. علاوه بر این ساختار فیزیکی جک پالت و استحکام بدنه و سایر اجزای آن مانند دسته ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند از این رو استفاده از جک پالت برای استفاده در حمل بار در فضای انبار ها یا سرخانه ها بهترین گزینه است.

جک پالت ها را با عناوین مختلف دیگری مانند پالت تراک دستی ،پالت بر دستی نیز می شناسند.

انواع جک پالت دستی

جک پالت دستی در انواع مختلفی طراحی و روانه بازار میشود. گروه صنعتی آپار بالابر در سه ظرفیت مختلف جک پالت طر احی کرده میکند. از انواع جک پالت ها تولید شده در آپار بالابر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جک پالت دستی یک تن
  • جک پالت دستی دو تن
  • جک پالت دستی سه تن

خرید جک پالت دستی

اگر قصد خرید جک پالت دستی یا برقی را داشته باشید باید به نوع استفاده و ویژگی‌های آن در هنگام خرید دقت فرمایید

از نکاتی که در هنگام خرید جک پالت باید به آن توجه داشته باشید؛

  • چرخ جک پالت دستی: از مهم‌ترین قسمت‌های این دستگاه است. سهولت و همچنین آسیب نرساندن به کف پوش‌های ابنار و محل شما به کیفیت چرخ ها بستگی دارد.
  • وزن پالت تراک دستی: وزن جک پالت در سرعت و جابه جا کردن بارها بسیار تأثیر گذار است.
  • ظرفیت جک پالت دستی: حتماً متناسب با میزان باری که می‌خواهید بارگذاری نمایید اقدام به خرید یک جک پالت مناسب کنید.

این‌ها تنها بخش از ویژگی‌ها و نکات مهم در هنگام خرید جک پالت بود. از دیگر فاکتورها می‌توان به قیمت جک پالت یا لیفتراک دستی اشاره کرد که نقش بسیار مهمی در خرید دارد.

آپاربالابر با در اختیار داشتن انواع جک پالت در تناژ و مدل‌های مختلف آماده ارائه بهترین محصول با بهترین قیمت به همراه ضمانت است. همچنین برای مشاهده نمونه کارها و تولیدات دیگر آپاربالابر نظیر بالابر هیدرولیکی و استاکر دستی و استاکر برقی می توانید به سایت آپار بالابر و بخش نمونه کارها مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید