اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105256360818810

بالابر پله رو

موارلد دانستنی در مورد بالابر پله رو

کد: 140105256360818810

https://bit.ly/3JXxwm8

، (اخبار رسمی): بالابر پله رو همانطور که از نامش پیداست برای جا به جایی میان طبقاتی و عمدتاً فواصل کوتاهی که پله میان آن ها است ولی برخی اشخاص نظیر معلولین و سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد

موارلد دانستنی در مورد بالابر پله رو
موارلد دانستنی در مورد بالابر پله رو

قیمتگذاری بدین نحو است که ابتدا از محل مورد نظر که میخواهید بالابر پله رو نصب کنید فیلم گرفته و به ما ارسال میکنید. کارشناسان شرکت آپار بالابر ابتدا با توجه به سابقه کاری که دارند قیمتی به شما میدهند.

موارد دانستنی در مورد بالابر پله رو

همانطور که از نامش پیداست برای جا به جایی میان طبقاتی و عمدتاً فواصل کوتاهی که پله میان آن ها است؛ ولی برخی اشخاص نظیر معلولین و سالمندان به طور کلی افراد کم توان که قادر به پیمایش پله ها نیستند و یا اشخاصی که بنا به دلایلی نمیخواهند از پله ها استفاده نمایند مورد استفاده قرار می گیرد.

بالابر پله رو های آپار

بالابر توانایی جابه جایی در پله  های با عرض بسیار کم را نیز دارند. و دیگر نیازی به تخریب پله ها ندارد. برخلاف تصور اولیه بالابر پله رو فضای کمی از محیط پیرامون خود را اشغال می نماید و معلولین و یا افراد کم توان با استفاده از این دستگاه به سهولت امکان جا به جایی میان طبقاتی که پله در حدفاصل آن ها است را پیدا می کنند

بالابر پله رو بیشتر در چه مکان هایی مورد استفاده قرار میگیرد؟

  •     مکان های مسکونی، مانند ویلاهای دوبلکس
  •     بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز فیزیو تراپی
  •     هتل ها، ادارات و در کل هر جایی که افراد کم توان در آنها آمد شد دارد و آن مکان ها دارای پله میباشند.

مزیت های استفاده از بالابر پله رو

  •          مناسب سالمندان و یا معلولین
  •          با برق و باتری به صورت همزمان قابلیت کارکرد دارد تا قطعی برق خللی در حرکت آسانسور ایجاد ننماید
  •          در دو طرف هر نوع راه پله ای قابلیت نصب دارد
  •          در صورتی که بلا استفاده باشد جمع می گردد
  •           در زمان مواجهه با مانع حسگر دارد
  •           حرکتی بدون سر و صدا و ملایم
  •           توانایی کنترل با دسته کنترل و یا ریموت را دارد همین امر موجب سهولت هدایت بالابر می گردد
  •             با توجه به محیط پیرامون قابلیت انتخاب رنگ همگون را دارد
  •             در هر مکانی که اشخاص معلول و یا کم توان تردد دارند قابلیت نصب دارد و یا حتی می توان از این بالابر استفاده شخصی نمود

 

انواع مکانیزم بالابری بالابرهای پله رو

   بالابر هیدرولیکی

 به بالابرهای که نیروی بالابری و مدار آن توسط هیدرولیک تامین میشوند بالابر هیدرولیکی گفته میشود.

دسته بندی بالابر هیدرولیکی بر حسب ایمنی 1) بالابر هیدرولیکی مدل آکاردئونی

2) بالابر هیدرولیک جک مستقیم

3) بوم لیفت های مفصلی و تلسکوپی

4) تلسکوپی- زنجیری هیدرولیکی

5) ترکیب هیدرولیک زنجیر

6) ترکیب هیدرولیک کابل

   بالا بر زنجیری

این نوع مکانیزم توسط مکانیزم زنجیر و وینچ طراحی شده است. در صورتی که از زنجیرهای دوبل و همچنین ترمز ها ضد سقوط استفاده شود، کاربرد فراوان دارند.

  بالابر کابلی این نوع مکانیزم توسط مکانیزم کابل و وینچ طراحی شده است. که در صورت استفاده از کابل های دوبل و ترمز های ضد سقوط بسیار پر کاربرد است.

کاربرد صندلی در بالابر پله رو افرادی که به دلیل تصادف، بیماری و یا کهولت سن قادر به جا به جایی بین طبقات نیستند، میتوانند با نشستن بر روی این صندلی بالابر پله رو به راحتی بدون کمک دیگری از پله های منازل خود و یا مکان هایی که آمد و شد میکنند، تردد نمایند.

انواع بالابر پله رو کدامند؟   

  •    بالابر های پله ای چرخشی
  •   بالابر های پله ای هیدرولیکی
  •   بالابر های پله ای خانگی
  •   بالابر های پله ویلچر بر
  •   بالابر های پله ایستاده
  •  بالابر پله رو چرخشی

این نوع بالابر همان بالابر پله ای نرده ای می باشد، که توانایی چرخش یا حرکت  مستقیم را بر روی ریل را داراست. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که؛ موتور دستگاه بر روی صندلی قرار گرفته است.

 بالابر پله رو هیدرولیکی

هزینه یونیت هیدرولیکی این نوع بالابر بسیار گران است از طرفی بالابر هیدرولیکی پله رو فقط در یک مسیر توانایی حرکت دارد. دو مدل از این بالابر در بازار موجود می باشد که به نام های ایرانی و ایتالیایی شهره هستند.

 بالابر پله رو خانگی

این نوع از بالابر پله رو، از بالابرهایی است که در جهت جا به جایی افراد کم توان مانند معلولین و یا سالمندان در خانه های دوبلکس یا تریپلکس استفاده میشود است. و بسیار پر کاربرد میباشد، بدین گونه که افراد کم توان یا سالمندان برای جا به جایی دیگر نیازی به کمک دیگری ندارند. این بالابر فضای زیادی از محوطه را اشغال نمی نماید اما در نگاه ساده بر خلاف این برداشت می شود.

قیمت بالابر پله رو

عوامل متعددی بر روی قیمت نهایی بالابر پله رو موثر هستند. عواملی از قبیل تعداد پله ها، مکان نصب بالابر، صندلی دار بودن یا با کفی بودن بالابر پله رو، چپ رو یا راست رو بودن بالابر پله رو و از همه مهم تر مکانیزم بالابری برخی از عوامل موثر بر قیمت بالابر پله رو می باشند.

از طرفی به سبب وارداتی بودن برخی قطعات بالابر پله رو، قیمت ارز و دلار نیز بر روی قیمت نهایی بالابر پله رو تاثیر مستقیم دارد؛ و از آنجایی که نرخ ارز و دلار در کشورمان نرخ ثابتی نداشته و روز به روز متغیر است، نرخ ثابت و مشخصی بر روی بالابرها نمی توان نهاد. شما با تماس با شماره های مندرج در سایت آپار بالابر ضمن بهره مندی از مشاوره کارشناسان شرکت برای انتخاب و خرید بالابر مطلوب خود از قیمت به روز بالابر می توانید آگاه گردید.

قیمت گذاری بدین نحو است که ابتدا از محل مورد نظر که میخواهید بالابر پله رو نصب کنید فیلم گرفته و به ما ارسال میکنید. کارشناسان شرکت آپار بالابر ابتدا با توجه به سابقه کاری که دارند قیمتی به شما میدهند.

اما قیمت گذاری نهایی زمانی صورت میگیرد که، کارشناسان ما اندازه های مورد نیاز را گرفته و طرحی از نمونه کار که قرار است اجرا شود میکشند. سپس با توجه به طرح نهایی قیمت آخر اعلام میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی