کد: 140105016312116157

پاک کردن چسب از سطوح مختلف

کد: 140105016312116157

https://bit.ly/3RUNv81

، تبریز , (اخبار رسمی): روغن مایع هم می‌تواند جای نوار چسب را از یخچال پاک کند؛ برای این کار مقدار از روغن را روی انگشت خود بریزید و روی جایی که چسب قرار دارد بکشید و آن را پاک کنید.

پاک کردن چسب از سطوح مختلف
لامع گستر خرید انواع چسب با قیمت مناسب

تخفیف های لامع گستر را از دست ندهید!

پاک کردن چسب هل از سطوح مختلف

روش کندن و پاک کردن چسب و جای برچسب از روی پلاستیک:
از بین بردن چسب به خصوص چسب آکواریوم از سطوح پلاستیکی ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد زیرا اغلب چسب ها بعد از خشک شدن می توانند ماهیت پلاستیکی به خود بگیرند، بنابراین استفاده از پاک کننده های شیمیایی ممکن است سطوح را هم از بین ببرد، لذا از روش های زیر برای پاک کردن چسب از روی پلاستیک استفاده می شود:

استفاده از چاقو؛ شاید بهترین وسیله برای از بین بردن چسب از شیشه و پلاستیک باشد، که می توان آنها را از روی سطح به آرامی خراشید. برای این کار لازم است نوک چاقو را در چسب فرو برده و کم کم آن را از سطح جدا کنید، در صورتی که موفق نشدید می توانید راه های دیگر را امتحان کنید.

خیساندن چسب می تواند راه موثری باشد، مقداری آب گرم را با مایع ظرفشویی مخلوط کنید سپس یک پارچه یا حوله را در آن خیس کنیدو روی محل چسب بگذارید، برای چند ساعت آن را نگه دارید و سپس آن را بخراشید.

الکل هم می تواند ماده موثری برای حل کردن چسب باشد، اما باید توجه کرد الکل می تواند به برخی از سطوح پلاستیکی آسیب بزند. برای این کار لازم است دستمال را به الکل آغشته کنید سپس آن را روی محل بگذارید و اجازه دهید مدتی بماند تا چسب نرم شود، سپس آن را جدا کنید.

پاک کردن چسب از روی سطوح فلزی:
برای این کار کافی است شعله مستقیم فندک یا فندک کوره ای را روی سطحی که چسب دارد نگه دارید تا زمانی که چسب بسوزد، بعد از آن می توانید به راحتی آن را از سطح جدا کنید. در این روش باید به دو نکته دقت کرد:

اول؛ در هنگام انجام این کار باید از ماسک و دستکش استفاده کرد زیرا ممکن است گاز و تکه های چسب به طرفین پرتاب شوند و آسیب رسان باشند.

دوم؛ این روش فقط برای قطعات فلزی و سنگی مفید است زیرا شعله نمی تواند سبب آسیب به آنها شود.

پاک کردن جای چسب از روی یخچال:
برای پاک کردن چسب از روی یخچال می توان از استون استفاده کرد، برای این کار باید مقداری از استون را روی دستمال بریزید، مقدار آن بستگی به چسبی که درب را آلوده کرده دارد، سپس دستمال آغشته به استون را روی لکه بگذارید و آن را پاک کنید. در صورتی که از استون برای پاک کردن لاک استفاده می کنید باید آن را رقیق کرده و بعد استفاده کنید.

روغن مایع هم می تواند جای نوار چسب را از یخچال پاک کند؛ برای این کار مقدار از روغن را روی انگشت خود بریزید و روی جایی که چسب قرار دارد بکشید و آن را پاک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش