اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105106330419325

خرید پیچ آلن

کد: 140105106330419325

https://bit.ly/3p37owJ

، (اخبار رسمی): دلایل اصلی خرید پیچ آلن در امنیت، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن است. همچنین در تولید پیچ ​​آلن از استانداردهایی مانند DIN و ISO استفاده می شود. استاندارهای ثابت جهانی در ساختار اصلی انواع پیچ آلن نقش بسیار مهمی را در استحکام و مقاومت ایفا می کند.

خرید پیچ آلن
خرید پیچ آلن استاندارد DIN 912

خرید پیچ آلن در انواع مدل‌های استیل، کله قارچی و... در فروشگاه صنعت گستر سامان امکانپذیر است. برای دریافت لیست قیمت بر روی پیچ آلن کلیک کنید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

پیچ آلن جهت باز و بسته کردن توسط آچار آلن استفاده می‌شود.

در انتهای بالایی این نوع پیچ دارای یک شکاف برای قرار دادن آچار است و استفاده از آن امکان کنترل بیشتر بر روی اتصال را در شرایط دسترسی دشوار می‌دهد.

استفاده از پیچ آلن به این معنی است که از پیچ‌های کمتری برای ایجاد سازه ای پایدار و مستحکم استفاده می‌شود. 

این نوع پیچ‌ها از مدل‌های مختلفی مانند نیمه دنده استیل، خزینه‌ای و مغزی تشکیل شده‌اند. به طور معمول هدف از خرید پیچ آلن استفاده انواع این محصول در محیط های مختلفی و صنایع گوناگون است.

این پیچ ها دارای سر استوانه ای شکل با آچار شش گوشه هستند که در قسمت گل آن تعبیه شده است و در شرایطی که پیچ های معمولی کاربرد ندارند، استفاده می شود.

پیچ آلن در ساختار وسایل نقلیه، ماشین آلات، ابزار و بسیاری از کاربردهای مهندسی استفاده می شوند.

دلایل اصلی استفاده از آن در امنیت، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن است. همچنین در تولید پیچ ​​آلن از استانداردهایی مانند DIN و ISO استفاده می شود. استاندارهای ثابت جهانی در ساختار اصلی انواع پیچ آلن نقش بسیار مهمی را در استحکام و مقاومت ایفا می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]