اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107306781719325
در دسترس نیست

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی

کد: 140107306781719325

، (اخبار رسمی): پیچ و مهره های گالوانیزه برای جلوگیری از اثرات مضر محیط خورنده روکش شده و در دو نوع گرم و سرد در بازار موجود می باشد. هر نوع پیچ و مهره گالوانیزه (سرد و گرم) متفاوت بوده و بر اساس میزان مقاومت و سختی تفکیک می شود.گالوانیزه کردن واکنش فلز روی و آهن است که برای پوشش دادن قطعات از جمله پیچ و مهره ...

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی
قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی را می توانید از مجموعه صنعت گستر سامان، نماینده فروش انواع پیچ آلن و گالوانیزه استعلام بگیرید . گالوانیزه کردن در واقع آهنی است که با یک لایه روی پوشانده شده است، حتی اگر این آهن شکسته شود، باز هم از زنگ زدگی در امان است و به دلیل ترکیب الکتروشیمیایی که بین روی و آهن ایجاد می شود، آهن خاصیت ضد زنگ دارد و مقاومتش را در هر شرایط حفظ می کند.

در روش گالوانیزه کردن فلزی که خاصیت اکسید شدن دارد در فلز مذابی که خاصیت ضد زنگ دارد غوطه ور می شود به گونه ای که فلز مذاب تمام سطح فلز اکسید کننده را می پوشاند و سپس طی این فرآیند پوشش روی سطح فلز اول پایدار است و باعث می شود فلز دیگر زنگ نزند. انواع پیچ و مهره گالوانیزه در مکان هایی که ممکن است در تماس دائمی با آب یا بخار آب یا هوای آزاد باشد استفاده می شود. لایه گالوانیزه ای که این محصولات را می پوشاند از زنگ زدگی آنها جلوگیری کرده و آنها را مقاوم می کند.اگر قصد خرید پیچ و مهره کیلویی و به صورت عمده را دارید توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کافی در رابط با پیچ و مهره گالوانیزه و کاربرد هر کدام از آنها را در صنایع مختلف بدانید.

پیچ و مهره و واشر گالوانیزه

پیچ و مهره و واشر گالوانیزه برای ایجاد اتصال بین اجسام مختلف و در واقع تکمیل کننده اتصالات استفاده می شود.در صنعت لوله و تاسیسات اغلب از پیچ و مهره برای اتصال فلنج ها استفاده می شود و دو فلنج را می توان با پیچ و مهره به یکدیگر متصل کرد.پیچ گالوانیزه در واقع یک استوانه است که یک شیار مارپیچ در اطراف آن وجود دارد.طراحی شیار پیچ برای برش مواد نرم و سخت تر متفاوت است، شیارها اغلب به صورت مثلث، مربع، ذوزنقه و نیم دایره در سطح کناری بدنه تشکیل می شوند.
رایج ترین کاربرد پیچ ​​ها برای نگه داشتن اجسام و قطعات در کنار هم است.
در انتهای اکثر پیچ ها یک قسمت نوک تیز مخصوص وجود دارد که باعث سهولت در ورود به قطعه می شود.
ابزار متداول برای هدایت پیچ ها، آچار و پیچ گوشتی است، سر این ابزار معمولاً بزرگتر از بدنه پیچ است و به همین دلیل می تواند نیروی بیشتری به پیچ وارد کند و آن را از طریق قطعه عبور دهد.

مهره گالوانیزه

دایره ای، کروی یا چند ضلعی است که داخل حفره آن رزوه شده است.
مهره ها ابزار مفیدی برای پیچ ها هستند به طوری که پیچ ها در جهت چرخش خود محکم تر نگه داشته می شوند.
مهره ها و پیچ ها در موقعیت های نر و مادگی به هم قفل می شوند.
رزوه و شیار مهره و رزوه و شیار پیچ باید به طور خاص برای چرخش صحیح پیچ در داخل مهره مناسب باشد.
مهره ها معمولاً از آهن، فولاد یا فلزات دیگر ساخته می شوند، اما مهره های پلاستیکی برای پیچ های پلاستیکی نیز ساخته می شوند. جنس مهره باید با توجه به جنس پیچ انتخاب شود.نیازی نیست که نوع مهره و پیچ یکسان باشند و پیچ هایی که نیاز به مهره دارند به همراه خود مهره عرضه می شوند. مهره ها معمولاً به شکل شش ضلعی ساخته می شوند.

انواع پیچ و مهره و واشر گالوانیزه

رایج ترین پیچ و مهره ها و واشرهای گالوانیزه موجود در بازار، پیچ و مهره گل دار و پیچ های تمام رزوه می باشد که می توان از آنها برای باز و بسته کردن پیچ ها به شرح زیر استفاده کرد:
در جاهایی که فضا محدود است باید از پیچ های تمام رزوه باید استفاده کرد که برای نگه داشتن آن ها به دو مهره نیاز است، به دلیل وجود دو مهره، این پیچ از دو طرف باز می شود.
اگر محدودیت فضا وجود ندارد باید از پیچ گلدار استفاده کنید که به یک مهره نیاز دارد و فقط با مهره کناری می توانید باز و بسته کرد.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی

پیچ و مهره های گالوانیزه برای جلوگیری از اثرات مضر محیط خورنده روکش شده و در دو نوع گرم و سرد در بازار موجود می باشد. هر نوع پیچ و مهره گالوانیزه (سرد و گرم) متفاوت بوده و بر اساس میزان مقاومت و سختی تفکیک می شود.گالوانیزه کردن واکنش فلز روی و آهن است که برای پوشش دادن قطعات از جمله پیچ و مهره استفاده می شود. ساختار سخت ایجاد شده توسط این ترکیب (گالوانیزه) مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می دهد. قیمت هر کیلوگرم پیچ گالوانیزه بستگی به نوع و شرکت فروشنده دارد. در مقایسه با پیچ و مهره های گالوانیزه سرد، پیچ و مهره های گالوانیزه گرم مقاومت بالاتری در برابر اکسیداسیون و خوردگی دارند و در برابر سایش و عوامل محیطی دوام بیشتری دارند.

برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره گالوانیزه به ازای هر کیلوگرم و دریافت لیست قیمت انواع پیچ و مهره گالوانیزه با شماره تلفن های فروشگاه صنعت گستر سامان تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید