اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108296829319325
در دسترس نیست

پیچ آلن گالوانیزه

کد: 140108296829319325

، (اخبار رسمی): گالوانیزه معادل لاتین کلمه آبکاری در فارسی است. پیچ های گالوانیزه با قرار دادن لایه ای از مواد محافظ روی پیچ ها انجام می شود. معمولاً از پیچ های گالوانیزه در محیط های مرطوب برای جلوگیری از زنگ زدگی پیچ استفاده می شود.فرآیند گالوانیزه گرم کل سطح بیرونی پیچ و مهره های فولادی را با یک لایه ضخیم روی ...

پیچ آلن گالوانیزه
پیچ آلن گالوانیزه

پیچ و مهره های گالوانیزه گروه بزرگی از پیچ ها و مهره ها هستند که شامل پیچ های شش گوش، پیچ های آلن، پیچ های متریک و پیچ های کوچک می شود. در میان آنها، پیچ آلن و پیچ شش گوش بیشتر به عنوان پیچ و مهره گالوانیزه شناخته می شوند. .مواد پیچ ​​و مهره غالباً آهن گالوانیزه یا فولاد در گرید ها و درجات مختلف است، سایر مواد در تولید پیچ ​​و مهره نیازی به آبکاری گالوانیزه ندارند.پیچ و مهره های گالوانیزه تجهیزات لازم برای نصب و اجرای سیستم های آبرسانی، سیستم های برق رسانی و همچنین سازه های فلزی و سیستم های اطفاء حریق هستند که بر اساس قطر پیچ ها و طول پیچ ها طبقه بندی می شوند.انواع پیچ و مهره گالوانیزه شامل پیچ و مهره گالوانیزه شش گوش، استاد بولت، پیچ آلن، کله قارچی و ....  در اندازه های ½ اینچ تا 24 اینچ موجود هستند.
انواع پیچ و مهره های گالوانیزه بر اساس نوع کاربری طبقه بندی می شوند که شامل پیچ و مهره فلنج، پیچ و مهره کشاورزی، پیچ و مهره ساختمانی و پیچ و مهره برق می باشد.

گالوانیزه چیست؟

گالوانیزه معادل لاتین کلمه آبکاری در فارسی است. پیچ های گالوانیزه با قرار دادن لایه ای از مواد محافظ روی پیچ ها انجام می شود. معمولاً از پیچ های گالوانیزه در محیط های مرطوب برای جلوگیری از زنگ زدگی پیچ استفاده می شود.

پیچ ها به دو صورت گالوانیزه می شوند:

  • گالوانیزه سرد
  • گالوانیزه گرم

فرآیند گالوانیزه گرم کل سطح بیرونی پیچ و مهره های فولادی را با یک لایه ضخیم روی پوشانده و آنها را در برابر عوامل محیطی خورنده مقاوم می کند. در بعضی جاها یا به دلایلی که قسمتی از سطح پیچ و مهره فولادی به خوبی گالوانیزه نشده است، روکش های جانبی اطراف آن سطح به دلیل انتقال الکترونی که انجام می دهند به خوبی از سطح محافظت می کنند.

گالوانیزه سرد اغلب بر روی پیچ و مهره های فولادی انجام می شود. آبکاری این نوع پیچ ها برای جلوگیری از زنگ زدگی آنها در محیط مرطوب انجام می شود.گالوانیزه سرد الکترولیز نیز نامیده می شود. در این روش پیچ یا مهره را برای مدت معینی در محلول اسیدی قرار می دهند. پس از این مدت، در حالی که لایه محلول روی پیچ قرار می گیرد پیچ از محلول خارج می شود.

مقایسه پیچ و مهره گالوانیزه سرد و گرم

مقاومت سطحی پیچ و مهره تولید شده به روش گالوانیزه سرد و گرم بسیار متفاوت است. اگرچه یک لایه روی در سطح بیرونی پیچ و مهره در طی هر دو فرآیند قرار می گیرد. پیچ و مهره ها و ابزارهای گالوانیزه سرد در طول فرآیندی که شامل شستشوی سطح و تمیز کردن انواع روغن های سطحی، گرد و غبار و کثیفی است، قرار می گیرند.فرآیند گالوانیزه سرد و گرم وجوه مشترک زیادی دارد. اگر چه درجه حرارت رفع ترکیب و مدت محلول ها متفاوت است. در حین گالوانیزه گرم یک لایه ضخیم روی روی سطح بیرونی پیچ و مهره ها پوشانده شده است که حداقل 85 میکرومتر ضخامت برای فولاد با ضخامت بیشتر از 6 میلی متر است. پیچ و مهره های گالوانیزه سرد دارای لایه سطحی بسیار نازکی از روی هستند.علاوه بر این، دما و مدت غوطه ور شدن گالوانیزه گرم که تقریباً در 460 درجه فارنهایت اتفاق می افتد، باعث می شود فلز روی (روی) وارد منافذ لایه داخلی پیچ و مهره های گالوانیزه گرم شود.

انواع پیچ و مهره و واشر گالوانیزه

پیچ‌ها و مهره و واشرهای گالوانیزه رایج موجود در بازار، پیچ‌های ماشینی پیچ‌هایی هستند که می‌توان از آنها برای باز و بسته کردن پیچ به شرح زیر استفاده کرد:
برای مکان هایی که فضای محدودی وجود دارد باید از پیچ های رزوه کامل استفاده شود که برای بستن آن دو مهره نیاز است و به دلیل وجود دو مهره می توان این پیچ را از دو طرف باز کرد.اگر فضا محدود نیست، باید از پیچ گوشتی که به مهره نیاز دارد استفاده کنید و فقط می توانید مهره را باز و بسته کنید.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه

فرآیند گالوانیزه کردن روی همه پیچ ها انجام نمی شود و فقط انواع تخصصی آن دارای روکش روی هستند، زیرا این فرآیند بر قیمت پیچ و مهره های گالوانیزه تاثیر می گذارد و آنها را نسبت به انواع دیگر گران تر می کند.پیچ و مهره های گالوانیزه پرفروش هستند و مصرف کنندگان این گونه پیج ها از هزینه بالای آن آگاه بوده و ترجیح می دهند نگران تعویض یا خرابی نباشند و کیفیت برایشان بسیار حائز اهمیت است.
برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره گالوانیزه به سایت sgsbolts.com مراجعه و از لیست پیچ و مهره های ساخته شده همراه با مشخصات خرید یا سفارش دهید.عوامل دخیل، به عنوان مثال، مشخصات و ویژگی ها، از جمله مواد مورد استفاده در ساخت و ساز، نوع عملیات حرارتی، پوشش، نوع تجهیزات، اندازه، ماهیت، استاندارد، محل حمل و تحویل، مهم هستند و نقش مهمی در قیمت پیچ آلن گالوانیزه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید