اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105166339214336

بهترین دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام چیست؟

دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام چی بخریم؟

کد: 140105166339214336

https://bit.ly/3p6hLje

، (اخبار رسمی): بهترین دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام دیوارپوشی است که از لحاظ مقاومت در برابر رطوبت و نوسانات دمایی در سطح بالایی باشد. امکان رشد کپک و قارچ در فضای مرطوب حمام بسیار بالا بوده و دیوارپوش باید این احتمال را به صفر برساند و جایی برای نفوذ میکروارگانیسم ها نداشته باشد.

دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام چی بخریم؟
انواع دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام

بهترین دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام دیوارپوشی است که از لحاظ مقاومت در برابر رطوبت و نوسانات دمایی در سطح بالایی باشد. امکان رشد کپک و قارچ در فضای مرطوب حمام بسیار بالا بوده و دیوارپوش باید این احتمال را به صفر برساند و جایی برای نفوذ میکروارگانیسم ها نداشته باشد. دیوارپوش نباید در برابر گرمای حمام از خود گاز سمی متصاعد کند یا دچار تغییرات از نظر رنگ و شکل نشود.

راهنمای انتخاب بهترین دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام

برای اینکه انتخاب درستی در زمینه ی دیوارپوش سرویس بهداشتی داشته باشیم ابتدا ویژگی های لازم برای این مکان را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • زیبا باشد. ضد خش و ساییدگی باشد. در برابر نوسانات دمایی مقاوم باشد. امکان رشد کپک و قارچ بر روی آن وجود نداشته باشد. نظافت و شستشوی آسانی داشته باشد. در تماس با شوینده‌ها دچار فرسودگی نشود.

انواع دیوارپوش سرویس بهداشتی

با توجه به ویژگی های لازم برای دیوارپوش سرویس بهداشتی در ادامه بهترین گزینه ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

دیوارپوش پی وی سی برای سرویس بهداشتی

دیوارپوش پی وی سی از بهترین انتخاب ها برای سرویس بهداشتی می باشد، زیرا تمام ویژگی های لازم را دارا می باشد. این دیوارپوش ضد آب بوده و از نفوذ آب و رطوبت به سطح زیرین خود جلوگیری می کند. دیوارپوش پی وی سی جایی برای رشد کپک و قارچ نداشته و در برابر نوسانات دما و رطوبت بالا دچار فرسودگی نمی شود. از بابت زیباسازی نیز جای هیچ شکی ندارد، زیرا دارای طرح و رنگ های بسیاری بوده و می تواند تمام سلایق را از خود راضی کند.

کاشی و سرامیک

پرکاربردترین و قدیمی ترین متریال برای سرویس بهداشتی کاشی و سرامیک ها می باشند. این دیوارپوش دارای تنوع در طرح و رنگ و ابعاد می باشد و جلوه ی بسیار خوبی به محیط می دهد. دیوارپوش کاشی و سرامیک کاملا ضد آب بوده و در برابر رطوبت و تغییرات دمای محیط مقاومت بالایی دارد. قیمتی مناسب تر از اغلب دیوارپوش ها داشته و به همین علت مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

دیوارپوش سنگی برای سرویس بهداشتی

سنگ به عنوان عنصری از طبیعت انرژی بالایی داشته و آن را به محیط تزریق می کند. این دیوارپوش زیبایی و جذابیت خاص خود را داشته و به عنوان یک دیوارپوش ضد آب برای سرویس بهداشتی مناسب می باشد. سنگ ها جایی برای رشد کپک و قارچ نداشته و هیچ ماده ی سمی وارد محیط نمی کنند. مقاومت بالا و طول عمر این دیوارپوش قیمت بالای آن را توجیه اقتصادی می کند.

دیوارپوش آینه ای حمام

از دیرباز آینه ها از ملزومات سرویس بهداشتی بوده اند و علاوه بر کاربرد، در تزریق نور و زیبایی به این مکان کمک می کرده اند. امروزه از این وسیله به عنوان دیوارپوش ضد آب استفاده می کنند. این دیوارپوش برای سرویس بهداشتی های کوچک و تاریک بسیار مناسب بوده و مثل یک معجزه می تواند ظاهری درخشان و بزرگ به حمام بدهد. دیوارپوش آینه ای درجه یک نسبت به رطوبت و دما مقاوم بوده و دچار فرسودگی و ترک نمی شود.

دیوارپوش سه بعدی برای سرویس بهداشتی

از بین دیوارپوش های سه بعدی، جنس سنگی و پی وی سی مناسب ترین جنس برای سرویس بهداشتی می باشند. این دیوارپوش ها در برابر رطوبت و دمای حمام مقاومت داشته و قابلیت شستشو با شوینده های خانگی را دارند. دیوارپوش های پی وی سی سه بعدی دارای طرح های زیبایی می باشند.

 

دیوارپوش تاپشیت برای سرویس بهداشتی

این دیوارپوش که به نام های ماربل شیت، استونیت، سنگ پی وی سی و سنگ مصنوعی نیز شناخته شده است. این دیوارپوش قیمت کمتری از سنگ های طبیعی داشته اما مقاومت و طول عمر بیشتری دارد. دیوارپوش تاپشیت قابل شستشو بوده و در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است. این دیوارپوش کاملا ضد آب بوده و خود اطفا حریق می باشد.

دیوارپوش چوبی برای سرویس بهداشتی

دیوارپوش چوبی که برای سرویس بهداشتی مناسب می باشد ترمووود نام دارد. این دیوارپوش که از فرآوری چوب طبیعی به وسیله ی حرارت و فشار تولید شده کاملا ضدآب بوده و قابلیت شستشو دارد. دیوارپوش ترمووود در برابر پوسیدگی مقاومت داشته و امکان رشد کپک و قارچ ها بر روی آن وجود ندارد.

از دیگر دیوارپوش های مناسب سرویس بهداشتی می توان دیوارپوش های شیشه ای، بتنی، لمینت، فلزی، اکریلیک و فومی را نام برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل