اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105166339414336

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

معرفی دیوارپوش ماربل شیت یا استونیت

کد: 140105166339414336

https://bit.ly/3JJKkfJ

، (اخبار رسمی): دیوارپوش ماربل شیت که به آن استونیت، تاپشیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی گفته می شود، یکی از دیوارپوش های پرطرفدار و جدید است. این دیوارپوش ظاهری شبیه سنگ طبیعی داشته اما مقاومت بالاتر و قیمت کمتری نسبت به آن دارد.

معرفی دیوارپوش ماربل شیت یا استونیت
دیوارپوش ماربل شیت چیست

دیوارپوش ماربل شیت که به آن استونیت، تاپشیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی گفته می‌شود، یکی از دیوارپوش‌های پرطرفدار و جدید است. این دیوارپوش ظاهری شبیه سنگ طبیعی دارد.

دیوارپوش ماربل شیت که به آن استونیت، تاپشیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی گفته می شود، یکی از دیوارپوش های پرطرفدار و جدید است. این دیوارپوش ظاهری شبیه سنگ طبیعی داشته اما مقاومت بالاتر و قیمت کمتری نسبت به آن دارد. ماربل شیت لوکس و جذاب، عایق دما و صوت بوده و قابلیت شستشو دارد. به همین دلیل در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای دیوارپوش ماربل شیت یا سنگ مصنوعی

دیوارپوش استونیت به دلیل داشتن مزایای بسیار محبوبیت زیادی داشته و کاربرد گسترده ای پیدا کرده است. در ادامه به بررسی این مزایا و ویژگی‌ها می‌پردازیم:

  • استونیت عایق صوتی است
  • در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد
  • دیوارپوش ماربل شیت عایق حرارتی است
  • قابل نصب در مکان هایی با رطوبت بالا است
  • وزن کم و حمل آسانی دارد
  • قابل شستشو با تمام شوینده های خانگی و صنعتی است
  • در مجاورت شعله دچار ریزندگی شده و خود اطفا حریق است

معایب دیوارپوش تاپشیت

در کنار مزایای بسیار این دیوارپوش دارای معایبی نیز است که عبارتند از:

  • قیمت این دیوارپوش از کاشی و سرامیک بالاتر است
  • اگر قسمتی از یک تایل خراب شود امکان ترمیم وجود نداشته و باید آن را تعویض کرد.
  • در برابر اسید آسیب پذیر است

کاربرد دیوارپوش استونیت یا سنگ مصنوعی

با توجه به ویژگی های این دیوارپوش می توان نتیجه گرفت از استونیت برای تمام قسمت های یک ساختمان می‌توان استفاده کرد. در ادامه به این مکان‌ها با ذکر دلیل اشاره خواهیم کرد:

دیوارپوش سنگ پی وی سی برای پذیرایی

معمولا پذیرایی را به بهترین شکل و کاملا لوکس دیزاین می کنند. یکی از قسمت هایی که در پذیرایی باید بسیار مورد توجه قرار گیرد تا زیبایی را بی عیب و نقص کند، دیوارها می باشند. دیوارپوش سنگ مصنوعی دیوارهای پذیرایی را به بهترین شکل درآورده و زیبا و مجلل نشان دهد. برای تمیز کردن دیوارها از یک دستمال مرطوب و کمی کف استفاده کنید تا مثل روز اول براق و تمیز شود.

دیوارپوش ماربل شیت برای آشپزخانه

برای آشپزخانه باید دیوارپوشی را انتخاب کرد که به حرارت مقاوم بوده و در برابر شستشو و رطوبت دچار فرسودگی نشود. دیوارپوش ماربل شیت می تواند انتخاب خوبی در این زمینه باشد، زیرا در برابر حرارت هیچ تغییری نکرده و با انواع شوینده می توان آن را شست و نگرانی بابت نفوذ مواد به داخل سنگ وفرسودگی آن نداشت.

دیوارپوش سنگ مصنوعی برای راهروها

راهرو از مکان های پر تردد محسوب می شوند که همواره در معرض کثیف شدن می باشند. این قسمت از ساختمان چه در مراکز مسکونی و چه تجاری و اداری محل عبور وسایل بوده و امکان برخورد اشیا با دیوارها بسیار زیاد است، از این رو باید دیوارپوش هایی ضد ضربه داشته باشند. دیوارپوش سنگ مصنوعی بسیار مقاوم به ضربه و خش بوده و می تواند علاوه بر زیبایی راهرو با مقاومتی که دارد طول عمر بالایی داشته باشد ومناسب این مکان باشد.

دیوارپوش ماربل شیت برای تی وی روم

دیوارپوش تی وی روم بهتر است عایق صدا باشد تا مانع تبادل صداهای بیرون و داخل اتاق شود. در این صورت می توان در آرامش به تماشای فیلم پرداخته و همچنین دیگران از صدای تلویزیون اذیت نشوند. دیوارپوش ماربل شیت می توان علاوه بر زیبایی اتاق تلویزیون به عنوان عایق صدا مورد استفاده قرار گیرد.

دیوارپوش سنگ مصنوعی برای تی وی وال

دیوارپوش سنگ مصنوعی می تواند دیوار پشت تلویزیون را به نقطه ای خیره کننده تبدیل کند و با توجه به تنوع در طرح و رنگ می توان رنگی را هماهنگ با دکوراسیون داخلی این اتاق انتخاب کرد. این دیوارپوش را به راحتی می توانید با دستمالی مرطوب تمیز کرده تا مثل روز اول درخشان باشد.

ماربل شیت برای سرویس بهداشتی

دیوارپوش سرویس بهداشتی باید در مقابل رطوبت مقاومت داشته باشد و نم را از خود عبور ندهد. همچنین باید قابل شستشو باشد و در برابر شوینده های مختلف واکنش نشان ندهد. دیوارپوش ماربل شیت علاوه بر اینکه تمام این انتظارات را برآورده می کند، آنتی باکتریال نیز بوده و با طرح و رنگ های زیبایی که دارد می تواند به مراتب از دیوارپوش های دیگر مناسب تر باشد. تنها مشکل این دیوارپوش قیمت بالای آن نسبت به کاشی و سرامیک است.

از این دیوارپوش برای فروشگاه، استخر، مراکز تجاری، مراکز بهداشتی و مطب پزشک نیز می توان استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی می توانید از مطالب مجله دکوراسیون دکونیوز استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]