کد: 140105226349416157

انواع ضد یخ کراپ

کد: 140105226349416157

https://bit.ly/3bV7GTi

، تبریز , (اخبار رسمی): ضدیخ با جلوگیری از انجماد و تبخیر آب موجود در رادیاتور، باعث کارکرد بهینه‌ی موتور می‌شود. همچنین، ضد یخ مانع زنگ‌زدگی قطعات موتور می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این ماده، جلوگیری آن از رسوب‌گیری است.

انواع ضد یخ کراپ
انواع ضد یخ کراپ

کدام ضد یخ بهتر است؟ ضد یخ روغنی یا اسیدی؟

ضد یخ کراپ

قبل از اینکه به معرفی ضد یخ کراپ بپردازیم بهتر است در رابطه با ضد یخ‌ها شما را آشنا کنیم. ضد یخ مایع و به عنوان یکی از اجزای مخلوط مایع خنک کننده استفاده می‌شود و برای پایین آمدن نقطه انجماد مایعی که در دور موتور یک وسیله نقلیه گردش می کند، استفاده می‌شود. این امر به جلوگیری از یخ زدگی مایع در دمای سرد و همچنین بالا بردن نقطه جوش مایعات کمک می کند تا تبخیر نشود.

مناسب بودن قیمت ضد یخ کراپ باعث شده تا میزان فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و این امر به رونق گرفتن بازار خرید و فروش کمک زیادی کرده است. این تولید با کیفیت داخلی طرفداران زیادی در بازارهای خارجی دارد.

قیمت ضد یخ کراپ چهار لیتری با توجه به کیفیتی که دارد، دارای کارایی و بسیار مناسب و مقرون به صرفه است

کراپ برندی معروف و معتبر است که با استفاده از استانداردهای روز دنیا تولید شده و سطح کیفی بالایی دارد از این رو به خوبی با نمونه های خارجی رقابت می کند و توانسته در این عرصه پیشتاز باشد.

از جمله ویژگی های این محصول می توان به خاصیت ضد اکسیداسیون و نیز ضد خورندگی قطعات موتور، خاصیت ضد احتراق و اشتعال زایی، عدم صدمه دیدن بدنه و یا قطعات موتور در صورت ریخته شدن بر روی آن اشاره کرد.

ضد یخ و ضد جوش کراپ جدیدترین محصول شرکت کراپ ایران با فرمولاسیون پیشرفته،متشکل از اتیلن گلایکول و مواد افزودنی مناسب جهت محافظت موتور خودرو در سخت ترین شرایط سرمایی، گرمایی و خوردگی است.این محصول علاوه بر محافظت از تمام قطعات فلزی سیستم موتور، شامل آلومینیوم، مس، چدن، استیل و برنج، با قطعات و واشرهای لاستیکی سیستم سازگاری کامل دارد.زمان تعویض ضد یخ بر اساس توصیه سازنده خودرو است.

ضد یخ و ضد جوش مرغوب

  • مناسب برای استفاده در تمام فصول
  • قابل استفاده در خودروهای سنگین و سواری سبک به خصوص ماشین‌های خارجی
  • دارای افزودنی های مرغوب
  • با خاصیت ضد زنگ، ضد کف و ضد خوردگی
  • جلوگیری کننده از صدمه به بدنه و قطعات موتور
  • دارای ظرفیت دمایی بسیار بالا

ضد یخ کراپ روغنی است یا اسیدی

برتری ضد یخ‌های روغنی نسبت به ضد یخ‌های اسیدی این است که می تواند از روغن برای محافظت هر چه بیشتر موتور استفاده کرد زیرا ضد یخ‌های اسیدی بعد از مصرف در مدت زمان مشخص به بدنه و قطعات موتور آسیب می رساند. همچنین ضد یخ روغنی باعث بهبود مصرف سوخت و کارایی آن می‌شود و عمر روغن شما را تا 50 درصد افزایش می‌دهد. همچنین شما می توانید از خنک کننده این شرکت که  که تقریبا با هر نوع ضد یخی سازگار است استفاده کنید و با آزمایش مستقل برای کاهش دمای موتور تا 25 درجه فارنهایت ثابت کنید. علاوه بر این مزیت ها نسبت به ضد یخ‌های اسیدی، هزینه این ضد یخ‌ها بسیار مقرون به صرفه است و می تواند شما را در مدت زمان طولانی همراهی کند.

ضدیخ با جلوگیری از انجماد و تبخیر آب موجود در رادیاتور، باعث کارکرد بهینه‌ی موتور می‌شود. همچنین، ضد یخ مانع زنگ‌زدگی قطعات موتور می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این ماده، جلوگیری آن از رسوب‌گیری است. نقش این ماده در موتور خودرو قابل جایگزینی نیست و در صورتی که به‌جای ضد یخ از آب استفاده کنید، به‌مرور زمان متوجه می‌شوید که فلزات همگی دچار ساییدگی شده‌اند.

آیا می‌توان ضد یخ روغنی و ضد یخ اسیدی را با هم استفاده کرد؟

به هیچ عنوان این دو ماده را با هم ترکیب نکنید. در اثر انجام این کار، واکنشی شیمیایی رخ خواهد داد که که باعث کند شدن ضدیخ می‌شود. زمانی که ضد یخ کند شود، مسیر عبور دیگر مایعات را سد می‌کند و این قطعات بعد از مدتی آسیب می‌بینند.

آیا می‌توان به‌جای ضدیخ از الکل استفاده کرد؟

در صورت در دسترس نبودن ضدیخ، به‌طور موقت می‌توانید از الکل استفاده کنید. البته فقط در فصل زمستان که هوا سرد است می توانید این کار را بکنید. زمانی که هوا گرم باشد، الکل نمی تواند جلوی جوشیدن آب را بگیرد. همچنین، این ماده خاصیت ضد رسوب را دارا نیست و باعث جرم‌گیری رادیاتور خواهد شد.

کدام ضد یخ بهتر است؟ ضد یخ روغنی یا اسیدی؟ ضد یخ‌های روغنی به‌ مراتب بهتر از ضد یخ‌های اسیدی از موتور نگه‌داری می‌کنند. ضد یخی که از اسید ساخته شده، بعد از گذشت مدتی، باعث خوردگی قطعات موتور می‌شود.

ضد یخ روغنی کارآیی مفید موتور را افزایش می‌دهد و از نظر هزینه نیز، مقرون به‌صرفه‌ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی