اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246357410452

گزارش سالیانه راست چین

عملکرد راست چین در سال 1400

کد: 140105246357410452

https://bit.ly/3dv04qW

، تبریز , (اخبار رسمی): به گزارش راست چین، در راستای رسالت شفاف‌سازی که همیشه مهمترین اولویت‌ راست چین بوده است، اطلاعات و آمارهایی از واحدهای منابع انسانی، فروش، عملیات و فنی را در قالب یک گزارش جامع و شفاف به کاربران ارائه خواهد شد.

عملکرد راست چین در سال 1400
گزارش عملکرد راست چین در سال 1400

ارائه محصولات ایرانی متناسب با نیاز کاربران؛ رونمایی از سرویس‌های جدید و خدمات متمایز، نرخ کاربران فعال را نسبت به سال قبل 40% و رضایت از خرید را 32% افزایش داده است.

بیش از 5700 محصول طراحی سایت آماده شامل افزونه و قالب وردپرس، اسکریپت، قالب‌های Html و اپلیکیشن‌های متنوع در راست چین ارائه شده که 98% نیاز بازار را تامین کرده است.

طبق آمار موجود؛ از بین 34000000 سایت وردپرسی دنیا، سهم کشور ایران 0.5% است. چیزی حدود 158000 وب سایت فارسی. راست چین در طی 10 سال فعالیت بیش از نیمی از سهم بازار طراحی سایت ایران را در اختیار گرفته است.

علاوه بر این کل دامنه‌های IR در سال 1400 برابر 1476593 بوده که بر اساس اطلاعات موجود بیش از 43% کل این کاربران نیز مشتریان راست چین هستند.

محصولات بی رقیب در راست چین

در سال 1400 یک نگاه 360 درجه به سایر نیازمندی های کاربران شد و تمامی آنها در قالب سرویس و خدمت جدید به مشتریان ارائه شد؛ به طوریکه نیاز 98% بازار در دسته قالب، افزونه، اسکریپت، اپلیکیشن و … تامین شده است.

سرویس و خدمات ذکر شده در قالب مزیت های خرید محصول از راست چین دسته بندی شده‌اند:

10 سال سابقه عرضه محصولات با کیفیت طراحی وب و ضمانت بازگشت وجه (در صورت مشاهده ایراد در محصول و یا نقص در پشتیبانی) رضایت مشتریان را در پی داشته است.

  • محصولات متنوع: بیش از 5700 محصول متنوع در حوزه طراحی سایت آماده ارائه شده که نیاز درصد بالایی از کاربران را پوشش داده است.
  • کیفیت متمایز: انتشار محصولات با نظارت تیم حرفه ای کنترل کیفی انجام شده که این موجب شده محصولات با امنیت و کیفیت ارائه شوند.
  • پشتیبانی سریع: یکی از نیازهای کاربران پاسخگویی سریع و رفع مشکل وب سایت در لحظه است. در سرویس پشتیبانی سریع کمتر از 2 ساعت مشکل کاربر بررسی می شود.
  • طرح‌های وفاداری: تخفیف اختصاصی VIP ویژه کاربران وفادار و ارائه کش بک به خریداران تنها بخشی از حمایت های راست چین از مشتریان وفادار است.
  • ساختار هوشمند: محاسبه درآمد فروشنده بر اساس رضایت کاربر یک مشوق و محرک برای بالا بردن کیفیت پاسخگویی و جلب رضایت کاربر است. این طرح از طریق امتیازدهی و گیمیفیکشن موجب بهبود کیفیت پشتیبانی در مارکت پلیس‌های چند فروشندگی می شود.
  • پایداری محصولات: جایگزینی محصولات توقفی با پشتیبانی ضعیف توسط فروشنده حرفه ای یکی از خدمات منحصر بفرد راست چین است که امکان ارتقا و بهبود کیفیت محصولات را به صورت روز افزون فراهم کرده است.
  • بروزرسان هوشمند: آپدیت اتوماتیک محصولات بدون جایگزینی دستی یکی از خدماتی است که فرایند نگهداری از سایت را برای مشتریان بسیار ساده و تسریع کرده است. بیش از 90% کاربران از افزونه بروزرسان خودکار استفاده می‌کنند.

ارائه محصولات ایرانی متناسب با نیاز کاربران، رونمایی از سرویس های جدید و خدمات متمایز نرخ کاربران فعال را نسبت به سال قبل 40% و رضایت از خرید را 32% افزایش داده است.

4000 دقیقه حضور در بلک فرایدی 

در آذر 1399 بیش از 4000 فروش موفق افزونه رنک مث ثبت شد و رکورد فروش روزانه محصولات وردپرس شکسته شد. در سال 1400 نیز جشنواره جمعه سیاه راست چین با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و بیش از 4000 دقیقه کاربران در صفحه جشنواره حضور داشتند.

در ادامه یک گزارش جامع تصویری از آنچه در سال 1400 در مارکت پلیس راست چین گذشت ارائه شده است.

بخش اعظمی از اهداف شامل پاسخگویی و راهنمای کاربران، حمایت از خریداران در کنار ارائه با کیفیت محصولات و خدمات متمایز در سال 1400 محقق شد. در این بین کش بک و طرح های وفاداری بلاخص دوشنبه های اختصاصی رضایت زیادی را به دنبال داشته است. 

به گفته عرفان طیبی مدیر مارکتینگ راست چین، طرح های حمایتی از کاربران در سال 1401 با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]