اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246358419326

مرکز فروش آهنربا در تهران

کد: 140105246358419326

https://bit.ly/3SVFwZ5

، (اخبار رسمی): راشامگنت بزرگترین مرکز فروش اهنربا در تهران بهترین آهنرباهای روز دنیا را عرضه  بازار می‌کند.

مرکز فروش اهنربا در تهران
خرید آهن ربا قوی بزرگ

آهنربا ماده ای است که می تواند بدون کوچکترین تماسی همراه با نیروی قابل توجهی بر اجسام فلزی تأثیر بگذارد. نیرویی که آهنرباها بر اجسام وارد می کنند به عنوان نیروی مغناطیسی شناخته می شود. این نیرو گاهی اجسام فلزی را جذب و گاهی دفع می کند. زمین مانند یک آهنربای بزرگ است. از آهنرباهای مغناطیسی برای ساخت وسایل مختلفی مانند اجاق های مایکروویو، بوق ماشین، قطب نما، تلویزیون، موتورهای الکتریکی، بلندگو، نورسنج، ضبط صدا و ... استفاده می‌شود که یکی از ساده ترین راه‌های استفاده از این ماده بستن یخچال و فریزر است. بسیاری از آهنرباها از آهن و فولاد ساخته شده اند. جهت خرید آهنربا با کیفیت و مرغوب به لینک مراجعه کنید.
خطوط مغناطیسی
همه آهنرباها دارای دو قطب مثبت و منفی هستند که انرژی مغناطیسی قوی از طریق آنها جریان می یابد. در آهنرباهای مستطیلی و استوانه‌ای، قطب ها در دو سر قرار دارند. یک سر این آهنرباها به قطب شمال و سر دیگر به قطب جنوب اشاره دارد. این میدان مغناطیسی بود که به ملوانان کمک کرد مسیر درست را پیدا کنند. اگر دو آهن ربا را به هم نزدیک کنید، قطب های مخالف جذب و قطب های مخالف دفع می شوند. تصویر مغناطیسی زیر را ببینید. این آهنربا یکی از ساده ترین آهنرباها است.
بر اساس کاربرد، آهنرباها را می توان به چهار گروه تقسیم کرد:

  • فریت، آلنیکو
  • ساماریوم کبالت
  • نئودیمیم

یک آهنربای الکتریکی قوی کاربردهای زیادی دارد. برای ساخت آهنربای قوی به وسایلی مانند: کاسه چوبی یا پلاستیکی، سیم خالی، باتری سلولی، نوار چسب، سنجاق، یک متر سیم مسی با روکش نازک و میخ آهنی بزرگ نیاز داریم.

ابتدا پوشش سیم را با یک سیم کش جدا کنید تا جریان الکتریکی به راحتی از سیم عبور کند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، منابع را در کاسه های چوبی یا پلاستیکی ذخیره کنید. سپس سیم را دور میخ بپیچید تا میدان مغناطیسی داخل آهنربا متمرکز شود. مراقب باشید که تمام میخ ها را با سیم نپوشانید. یک سر سیم را به قطب منفی و سر دیگر سیم را به قطب مثبت باتری وصل کنید.

می توانید از نوار برای نگه داشتن سیم در جای خود استفاده کنید تا جریان مغناطیسی از بین نرود. پس از انجام تمام این مراحل، در نهایت می توانید آهنربای خود را آزمایش کنید. اگر میخ پین را جذب کند، آهنربای شما به درستی ساخته شده است.

راشامگنت بزرگترین مرکز فروش اهنربا در تهران بهترین آهنرباهای روز دنیا را عرضه  بازار می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]