کد: 140105276363616157

ویژگی های بهترین ضدیخ برای ماشین

سلامت قلب خودروی شما را تضمین می‌کنیم

کد: 140105276363616157

https://bit.ly/3CjTi1t

، تبریز , (اخبار رسمی): ضد یخ چهار فصل استاندارد به دلایل خاصیت ضد یخ بودن، ضد زنگ و ضد جوش بودن، بهترین ضد یخ برای ماشین محسوب می‌شود. اینکه از ضد یخ‌ها فقط باید در فصل سرما استفاده شود، باور غلطی است. بهترین ضد یخ برای ماشین، باید نقطه جوش بالا و نقطه انجماد پایین داشته باشد.

سلامت قلب خودروی شما را تضمین می‌کنیم
سلامت قلب خودروی شما را تضمین می‌کنیم

فروش به قیمت عمده با ارسال رایگان به سراسر کشور

بهترین ضد یخ برای ماشین
ضد یخ، اتیلن گلیکول یا پروپیلن گلیکول یا مایع خنک کننده یکی از ملزومات خودروها محسوب می‌شود که کاربردهای بسیاری داشته و عدم استفاده از آن می‌تواند مشکلاتی را برای خودرو شما به بار آورد.  این مایع به نسبت معین با آب ترکیب می‌شود و برای پایین آمدن نقطه انجماد در دور موتور وسایل نقلیه گردش می‌کن.د برای جلوگیری از یخ زدگی آب رادیاتور در دمای سرد و همچنین بالا بردن نقطه جوش آن کمک می‌کند تا تبخیر نشود.


اگر برای شما هم به سلامت خودروتان مهم است و به دنبال خرید ضد یخ مناسب برای خودروی خود هستید؛ اما نمی دانید چه نکاتی را باید در هنگام خرید ضد یخ در نظر بگیرید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را  در انتخاب بهترین ضد یخ راهنمایی کنیم و شما  راحت تر تصمیم بگیرید که چه ضد یخی برای ماشین شما مناسب است.
بهترین ضد یخ برای ماشین، ضد یخ چهار فصل استاندارد است چرا که این مواد علاوه بر خاصیت ضد یخ بودن، ضد زنگ، ضد جوش است و این یک باور غلط است که از ضد یخ‌ها فقط باید در فصل سرما استفاده شود.
بهترین ضد یخ برای ماشین ضد یخی است که از نقطه جوش بالا و نقطه انجماد پایینی برخوردار است. چرا که استفاده از ضد یخ مناسب، در راندمان، عملکرد و افزایش طول عمر مفید موتور خودرو بسیار تاثیر گذار است.
ویژگی های بهترین ضد یخ برای ماشین
از جمله ویژگی های بهترین ضد یخ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علاوه بر ضد یخ و ضد جوش بودن خاصیت ضد خورندگی داشته باشد.
  • ضد یخ ها نباید کف کند.
  • حتما از پایداری شیمیایی بالایی برخوردار باشد.
  • بوی نا مطبوعی نداشته باشد.
  • با آب قابل حل باشد.
  • کیفیت بالایی داشته باشد.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.
  • روی رنگ بدنه خودرو تاثیری نداشته باشد.
  • بتواند به خوبی از قطعات موتور خودرو محافظت کند.
  • دمای جوش بالا و نقطه انجماد پایینی داشته باشد.

بهترین ضد یخ را چگونه انتخاب و خریداری کنیم؟

چند فاکتور اساسی را که در انتخاب و خرید ضد یخ باید مورد نظر داشته باشید تا بتوانید یک ضد یخ مناسب برای خودروی خود تهیه کنید. که در زیر به این فاکتورها اشاره می کنیم:

برای گرفتن نتیجه مطلوب ضد یخ را به میزان درست و اصولی با آب ترکیب کنید همچنین برخی از ضد یخ‌ها را نباید با آب ترکیب کنید. بنابراین هنگام خرید ضد یخ اطلاعات درج شده روی محصول را به صورت مطالعه کنید.
توجه داشته باشید در مواقعی که ضد یخ به آب برای رقیق سازی نیاز داشته باشد، به میزان آبی که بر روی محصول درج شده است توجه نمایید. معمولا نسبت ترکیب ضد یخ و آب نصف به نصف است.
از آنجایی که انتخاب یک ضد یخ مناسب برای خودرو در عملکرد موتور حیاتی است؛ در نتیجه این سیالات را از فروشگاه‌هایی تهیه کند که از اصل بودن و کیفیت آنها اطمینان دارید.
در اکثر دفترچه راهنمای خودرو، ضد یخ مناسب آن ذکر شده است.

اگر به هر دلیلی به این دفترچه  دسترسی  ندارید، می توانید از فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو بخواهید که شما را در انتخاب ضد یخ مناسب راهنمایی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف