اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105296366419183

10 نکته برای مراقبت از مو

کد: 140105296366419183

https://bit.ly/3pvPnqP

، (اخبار رسمی): همانطور که میدانید همه انواع موها یکسان نیستند. طیف گسترده ای از تنوع در نوع ، بافت و ضخامت مو به این معنی است که شما باید به تغییرات شکل، ظاهر، رنگ مو های خود توجه کنید تا از سلامت انها مطمئن باشید.

10 نکته برای مراقبت از مو
مراقبت از مو

در فروشگاه اینترنتی بای همراز لیستی از نکات مراقبت از مو وجود دارد که به شما مویی شایسته می دهد.

از آب ولرم استفاده کنید

ما می دانیم آب داغ در هنگام دوش گرفتن به نوعی احساس آرامش به شما می دهد، اما موهای شما (و پوست شما) چیز دیگری می گوید! درجه حرارت بالا روغن های ضروری بدن را از بین می برد و موهای شما را خشک تر، کدرتر و مستعد وز شدن و شکستگی می کند. یکی از اساسی ترین نکات مراقبت از مو استفاده از آب ولرم است تا بتوانید آن احساس تمیزی را بدون عوارض ناخواسته به دست آورید.

پوست سر خود را با شامپو بشویید

فقط باید شامپو مو را روی پوست سر خود بمالید، جایی که تولید چربی مو و سلول های مرده پوست شما در آن متمرکز است. اگر روی موها رو فقط بشورید  ، موهای خود را بیش از حد خشک کرده و رطوبت لازم برای حفظ شادابی موهای شما را از دست می دهید.

استفاده از نرم کننده

این یکی از راز های سلامت مو است: وقتی به مرحله حالت دادن موهای در حمام میرسید و نرم کننده مو را روی مو ها میزنید، محصول خود را فقط به انتهای موهای خود بمالید. با استفاده از شانه کردن انتهای موها هنگام استفاده از نرم کننده موهای خود را روشن و پرپشت نگه دارید.

موها رو خیس شانه نکنید

روی این نکته خیلی تاکید می کنیم: از شانه ای با دندانه پهن برای موهای مرطوب و استفاده کنید!(ترجیحا از شانه های چوبی) هنگامی که موهای شما مرطوب است، بیشتر در معرض شکستگی قرار می گیرد. مو ها رو خیس نکنید اگر هم خواستید در حالت خیس شانه کنید، موهای خود را با دقت و ملایمت شانه کنید و گره ها را بدون فشار زیاد دست باز کنید.

از سرم‌های محافظ حرارتی استفاده کنید

یکی از بهترین نکات مراقبت از مو که یکی از آنهایی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود، استفاده از اسپری محافظ حرارتی روی موهای شما قبل از استفاده از ابزارهای داغ مانند سشوار و صاف کننده و اتوی فر است. حالا شما همچنان عاشق ظاهر موهای خود هستید حتی پس از اتمام حالت دادن به مو! این قانون را رعایت کنید.

خشک کردن موها با حوصله

اجازه بدید موها با گرما ی حوله خشک شوند. ما می‌دانیم که معمولا زمان کافی ندارید و باید سریع از سشوار استفاده کنید، اما استفاده طولانی مدت از سشوار می‌تواند آسیب دائمی ایجاد کند. در عوض، سعی کنید از محصولات مرطوب کننده مو  مانند موس فر و اسپری ضد وز برای رسیدن به آن ظاهر مرتب استفاده کنید.

روی ابریشم بخواب

بالش های پنبه‌ای و کتان به دلیل بافت خشن می توانند باعث آسیب غیر ضروری به موها شوند. جذب رطوبت زیاد آنها حتی ممکن است یک شبه موهای شما را هنگام خواب خراب کن. یک روبالشی و ملحفه ابریشمی یا ساتن بخرید تا بدون هیچ زحمتی از نگهداری مناسب موها حمایت کنید. برای خشک کردن مو ها نیز  به سراغ حوله میکروفیبر بروید تا موهای خود را بعد از دوش خشک کنید.

خواب مو را تغییر دهید

حجم فوری می‌خواهید؟ فقط قسمت فرق وسط خود را به یک طرف، از یک طرف به طرف دیگر و غیره تغییر دهید! به نظر می‌رسد یک راه حل ساده برای لیفت مو است، اما این تغییر به شما امکان می دهد وزن موهای خود را پخش کنید تا ریشه‌ها باز شده و آزادتر بتوانند موهای شما را محکم نگه دارند.

زیاد موها را دم اسبی نبندید

دم اسبی یک مدل موی چند منظوره ی عالی است، اما برای سلامت مو ها زیاد مناسب نیست. اگر موهای شما هر روز به مدت طولانی از جلوی سر شما کشیده شود، باعث ایجاد فشار و شکستگی می‌شود. بهترین نکته برای بستن موها به مدل دم  اسبی، شل‌تر بستن موهاست طوری که به ریشه مو فشار وارد نشود.

آبرسانی به موها را حفظ کنید

درست مانند پوست شما، موهای شما وقتی هیدراته می شوند قوی ترین و سالم ترین حالت خود را دارند: در همه انواع موها. یک کرم موی مرطوب را در طول و انتهای موهای مرطوب خود بمالید تا در طول روز استفاده شود یا قبل از خواب استفاده کنید. موهای شما زیبا و منظم ظاهر می شوند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی