اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202167269019183
در دسترس نیست

بهترین کرم ضد آفتاب موجودی در بازار برای تابستان

بهترین کرم ضد آفتاب موجودی در بازار برای تابستان

کد: 140202167269019183

، (اخبار رسمی): یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد داشتن پوستی سالم است. جدای از ظاهر این موضوع، پوست همچنین وظیفه محافظت از بدن در برابر ورود میکروب ها را بر عهده دارد. به همین دلیل، بسیاری از محصولات مراقبت از پوست توسط پزشکان آزمایش می شوند. کرم ضد آفتاب نیز یکی از محصولات مهم و حیاتی برای محافظت از پوست است.

بهترین کرم ضد آفتاب موجودی در بازار برای تابستان
بهترین کرم ضد آفتاب موجودی در بازار برای تابستان

یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد داشتن پوستی سالم است. جدای از ظاهر این موضوع، پوست همچنین وظیفه محافظت از بدن در برابر ورود میکروب ها را بر عهده دارد. به همین دلیل، بسیاری از محصولات مراقبت از پوست توسط پزشکان آزمایش می شوند. کرم ضد آفتاب نیز یکی از محصولات مهم و حیاتی برای محافظت از پوست است که عدم استفاده از آن منجر به بسیاری از بیماری های پوستی مانند لک، کک و مک، پیری پوست، چین و چروک و حتی سرطان پوست می شود.  خطر ابتلا به این بیماری ها با استفاده از ضد آفتاب خارجی بسیار کاهش می یابد. در این مقاله قصد داریم در خرید کرم ضد آفتاب ارزان قیمت شما را راهنمایی کنیم.

اهمیت استفاده از ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب خارجی محصولاتی به شکل کرم، ژل، اسپری یا لوسیون هستند که با ترکیبات و فرمولاسیون های خاصی قادرند از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند. در حالی که اکثر مردم کرم ضد آفتاب را با روزهای تابستان یا بودن در ساحل مرتبط می‌دانند، اکثر کارشناسان معتقدند که باید در تمام طول سال از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش (UV) خورشید محافظت کنید.

حتی در روزهای ابری، طبق آمار، تا 80 درصد از اشعه خورشید می تواند به پوست شما نفوذ کند. نور خورشید دارای دو اشعه مضر فرابنفش به نام های UVA و UVB است که این اشعه ها توانایی نفوذ به عمق پوست انسان و ایجاد آفتاب سوختگی، چین و چروک، لک های مختلف پوستی و … را دارند. بنابراین برای محافظت از پوست در برابر این عوامل خارجی، لازم است یک لایه محافظ روی پوست ایجاد شود. کرم های ضد آفتاب دقیقا نقش محافظ و سپر در برابر اشعه های مضر خورشید را دارند و از جذب آن ها جلوگیری می کنند.

اما چیزی که کرم ضد آفتاب خارجی را متمایز می کند درصد SPF آنهاست. SPF معیاری است که نشان می دهد یک محصول ضد آفتاب چقدر از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. در میان انبوهی از برندهای مختلف کرم ضد آفتاب، ممکن است انتخاب بین آنها کمی دشوار باشد. به همین منظور به معرفی کرم های ضد آفتاب مورد تایید پزشکان می پردازیم.

همانطور که اشاره کردیم استفاده از کرم های ضد آفتاب خارجی رنگی نیاز مصرف کنندگان به کرم پودرها و انواع دیگر کرم های پوشش دهنده را تا حدودی برطرف می کند. به همین دلیل خانم هایی که جوش و لک زیادی ندارند می توانند از این ضد آفتاب ها برای استفاده روزانه استفاده کنند.

بهتر است بدانید که عدم استفاده از محصولات پوشش دهنده آرایشی مانند کرم پودر و پنکیک به صورت روزانه از بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری می کند. به همین دلیل بهتر است از بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی رنگی برای مصارف روزانه افراد استفاده کنید.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید سطح SPF ضد آفتاب است. میزان اشعه خورشید در بهار و تابستان به حدی است که استفاده از SPF بین 30 تا 50 توصیه می شود.

بهترین ضد آفتاب های خارجی را بشناسید

  • LA Roche-Posay Antheios Melt-In Milk SPF 60

محصولات بهداشتی و آرایشی فرانسوی همیشه در ردیف اول بهترین ها قرار دارند. از بین انواع ضد آفتاب، کرمی که می تواند به بهترین وجه از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند، ضد آفتاب ملت این میلک از برند LA ROCHE-POSAY است. این ضد آفتاب فرانسوی با تکنولوژی انحصاری cell-OX Shield فرموله شده است و به طور کامل از پوست شما در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند.

ضد آفتاب شماره 1 ما حاوی فیلترهای UVA/UVB است و درصد بالایی از اشعه ماوراء بنفش خورشید را جذب می کند و از رسیدن آنها به سطح پوست جلوگیری می کند. از طرفی حاوی ترکیب فوق العاده ای از آنتی اکسیدان ها است. همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد سلولی را در پوست شما خنثی می کنند و از واکنش های اکسیدانی جلوگیری می کنند.

ضد آفتاب LA ROCHE-POSAY قدرت جذب بالایی دارد و به سرعت جذب پوست شما می شود. این ضد آفتاب بافتی مات بر روی پوست شما ایجاد می کند و از براق شدن پوست جلوگیری می کند. Melt-In Milk کاملا ضد آب است و می تواند گزینه خوبی برای محافظت از پوست شما در هنگام شنا باشد. ماندگاری قدرت ضد آب این محصول 80 دقیقه است و پس از آن توصیه می شود ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

  • CERAVE SPF 30

این روزها نام برند محصولات پوستی سروی در بین افرادی که به دنبال محصولات با کیفیت برای مراقبت از پوست هستند بسیار شنیده می شود. این برند باکیفیت آمریکایی با نظر متخصصان پوست تهیه و فرآوری شده است و شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی از مواد تشکیل دهنده از آنها استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب ساروی 100% معدنی است و سدی بسیار قوی بر روی پوست شما در برابر اشعه های ساطع شده از خورشید ایجاد می کند. ضد آفتاب های معدنی به عنوان ضد آفتاب های فیزیکی نیز شناخته می شوند. عملکرد این ضد آفتاب ها جلوگیری از نفوذ اشعه ماوراء بنفش به پوست است.

مواد معدنی به کار رفته در فرمولاسیون این ضد آفتاب ها در طول روز روی پوست شما باقی می مانند. این ذرات ممکن است گاهی به صورت یک لایه سفید روی پوست شما ظاهر شوند.

ضد آفتاب CERAVE حاوی سرامیدهای ضروری در فرمولاسیون خود است. سرامیدها به طور طبیعی در تمام پوست ما وجود دارند. اما قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند سرامیدها را از بین ببرد و سد ایمنی پوست شما را ضعیف کند. سرامیدهای به کار رفته در ساختار این محصول سد دفاعی پوست شما را تقویت کرده و درصد آسیب پوست را کاهش می دهد.

اسید هیالورونیک به کار رفته در ساختار این ضد آفتاب سرم قدرت آبرسانی خاصی به آن می دهد. هیالورونیک با نفوذ عمیق به منافذ پوست، آب مورد نیاز سلول ها را تامین کرده و از کم آبی پوست جلوگیری می کند. همچنین چین و چروک های ریز پوست را از بین می برد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست های خشک هستید، ساراوی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این ضد آفتاب فرمولاسیون بسیار ملایمی دارد و با انواع پوست سازگار است و استفاده از آن برای کودکان بلامانع است. به خصوص اگر پوست حساسی دارید، این ضد آفتاب می تواند بهترین محافظت ممکن برای شما باشد. فرمولاسیون این محصول فاقد عطر و مواد شیمیایی می باشد.

استفاده روزانه و مداوم از این ضد آفتاب لک های پوستی و علائم پیری را از بین می برد و پوستی روشن و یکدست را برای شما به ارمغان می آورد. کرم ضد آفتاب دکتر برانت با توجه به درصد بالای رضایت مصرف کننده می تواند به عنوان یکی از بهترین ضدآفتاب های خارجی ضد لک معرفی شود.

  • لوسیون Priori Skincare TETRA SPF 55

با یک محصول فوق العاده لوکس و فوق العاده از برند فرانسوی Priori آشنا شوید. اگر به دنبال یک ضدآفتاب همه کاره هستید، این سپر پرفروش ترین سپر دفاعی پوست در حال حاضر است. این ضد آفتاب با هر رنگ پوستی هماهنگ است و به سرعت جذب پوست می شود.

ضدآفتاب Priori یک روکش مات و جذاب روی پوست ایجاد می کند. این ضد آفتاب دارای فرمولاسیون کاملا معدنی و حاوی اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم می باشد و بر خلاف سایر نمونه های موجود در بازار اثر سفید و گچی بر روی پوست باقی نمی گذارد. در عوض، ظاهر نهایی آن یک پوشش بی رنگ و یکنواخت روی پوست است.

 کرم ضد آفتاب خارجیPriori چهار سطح از محافظت از پوست را ارائه می دهد. این محصول خطوط ریز، لکه های تیره و افتادگی پوست را اصلاح می کند. همچنین منافذ باز پوست را کوچک می کند و قدرت ترمیم پوست را افزایش می دهد. استفاده از کرم ضد آفتاب Priori به شما پوستی سالم و درخشان می دهد.

  • EltaMD UV Clear SPF 46

 معمولا برای کسانی که با پوست های چرب و مستعد آکنه دست و پنجه نرم می کنند، انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب فرآیندی طولانی و زمان بر است.

اما خبر خوب این است که Elta MD یک انتخاب شگفت انگیز برای پوست های مستعد آکنه است. این محصول دارای فرمولاسیون بدون چربی و حاوی ترکیبات شفابخش و تسکین دهنده می باشد. بنابراین می تواند یک سپر محافظ ایده آل برای پوست های حساس و مستعد آکنه باشد. کرم ضد آفتاب EltaMD بافت بسیار سبکی دارد و ظاهری شفاف و ابریشمی به پوست شما می بخشد.

نکته دیگر اینکه در فرمولاسیون این ضد آفتاب ترکیبی از آنتی اکسیدان و نیاسینامید فرموله شده است. نیاسینامید یکی از مشتقات ویتامین B3 است و این ماده با کمک به رشد سد لیپیدی پوست، قدرت ترمیم پوست را تقویت می کند. خرید کرم ضد آفتاب ارزان قیمت را حتما فراموش نکنید.

قدرت ضد التهابی نیاسینامید قرمزی ناشی از آکنه، روزاسه و اگزما را از بین می برد و پوست را شفاف و یکدست می کند. این ویتامین به عنوان یک قابض عمل می کند و منافذ باز پوست را کاهش می دهد.

نیاسینامید در ترکیب با مواد آنتی اکسیدانی از فعالیت رادیکال های آزاد پوست جلوگیری می کند. این ترکیب شگفت انگیز از پیری زودرس و افتادگی پوست نیز جلوگیری می کند.

لوسیون ضد آفتاب التا مد فاقد عطر، پارابن و مواد شیمیایی مضر است و واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند. ساختار غیر کومدوژنیک EltaMD میزان چربی پوست را کنترل می کند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. این محصول با دو فرمولاسیون رنگی و بی رنگ تولید و عرضه می شود و می توانید از آن به عنوان پایه آرایش یا به تنهایی استفاده کنید.

  • Unsun Mineral SPF 30

 اگر از طرفداران ضد آفتاب های رنگی هستید، در انتخاب Unsun تردید نکنید. این محصول در دو طیف رنگی جذاب و خیره کننده موجود می باشد. کرم ضد آفتاب Unsun دارای بافت مات فوق العاده ای است که بی عیب و نقص با رنگ طبیعی پوست شما ترکیب می شود.

یکی از ویژگی های این محصول علاوه بر ضد آفتاب بودن، استفاده از آن به عنوان پرایمر آرایشی است. Unsun به خوبی منافذ پوست را می پوشاند و ظاهری صاف و یکدست برای پوست شما ایجاد می کند.

کرم ضد آفتاب Unsun دارای فرمولاسیون کاملا معدنی است. برخلاف ضد آفتاب های شیمیایی، این لوسیون قبل از ایجاد یک اثر محافظتی توسط پوست جذب نمی شود. بلکه با ایجاد یک سد فیزیکی و ضخیم قبل از جذب، از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند.

 لوسیون ضد آفتاب ضد آفتاب با اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم فرموله شده است. بنابراین، طیف بسیار وسیعی از محافظت را فراهم می کند و از پوست شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند.

در تولید این محصول از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است. Unsun فاقد پارابن و گلوتن است و از هرگونه حساسیت پوستی و واکنش آلرژیک جلوگیری می کند. فرمولاسیون ملایم و معدنی این لوسیون ضد آفتاب با هر نوع پوستی سازگار است. علاوه بر این، استفاده از آن برای کودکان بی خطر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی