اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105316371019420

کابین عقب پراید وانت

کد: 140105316371019420

https://bit.ly/3cftxVI

، (اخبار رسمی): نصب اتاق عقب پراید وانت در صورتی که توسط یک تیم مجرب و حرفه‌ای طراحی و تولید شده باشد، می‌توان بر قابلیت‌های این خودرو به طرز چشمگیری افزود و استفاده بهینه‌تری از خودروی پراید باری کرد.

پراید وانت یا سایپا ۱۵۱ یک وانت کوچک شهری است که در دهه اخیر مورد استقبال بسیاری از کسب و کارهای کوچک قرار گرفته است.

اگر دنبال یک وانت کامپکت و جمع و جور هستید که بتواند بارهای سبک را در شهرهای شلوغ و پر ترافیک حمل کند، استهلاک کمتر و قیمت مناسبی داشته باشد و مصرف سوختش کم باشد بهترین گزینه موجود در بازار ایران پراید وانت است.
ابعاد محفظه بار کوچک است و برای جابه جایی وسایلی که بیشتر از ۱۵۰ سانتی متر طول دارند، با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

طول محفظه بار پراید وانت ۱۵۰ سانتی ‌متر، عرض ۱۳۷ سانتی‌متر و عمق آن ۴۲ سانتی ‌متر است که این ابعاد برای استفاده‌های شهری و حمل بسته‌های معمول کافی به نظر می‌رسد، اما برای جابجایی اجسام سنگین و حجیم باید سراغ گزینه‌های دیگری رفت. با این وجود همین ابعاد کوچک پراید وانت برای بعضی از مشاغل نه تنها نقطه ضعف نیست بلکه یک مزیت محسوب می‌شود چراکه به قدرت مانور بالاتر در معابر تنگ و شلوغ می‌انجامد.

جنس کابین عقب پراید وانت

جنس کابین عقب پراید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. معمولا افرادی که قصد دارند کابین عقب پراید وانت را خریداری کنند، اولین سوالی که مطرح می کنند، جنس آن می باشد. جنس مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش دوام کابین داشته باشد. هر چقدر جنس این کابین ها مرغوب تر باشد، می توان برای مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرد. انتخاب جنس کابین بر عهده مصرف کننده بوده، اما گزینه‌های بسیار زیادی هم برای انتخاب وجود ندارد. معمولا کابین ها یا فلزی هستند یا از جنس فایبرگلاس ساخته می‌شوند.

فایبرگلاس یک نوع کامپوزیت بوده که از آن در تولید کابین عقب پراید استفاده می شود. معمولا اتاق‌هایی که از جنس فایبرگلاس ساخته می‌شوند، شیک و زیبا هستند اما کیفیت و دوام آنها نسبت به اتاق‌های فلزی بسیار کمتر است. شرایط جوی مثل سرما و گرمای شدید می‌تواند به این نوع اتاق‌ها آسیب‌هایی را وارد کند.

این در حالی است که اتاق‌های فلزی بسیار مقاوم هستند و به ندرت دچار مشکل می‌شوند.

اتاق فلزی پراید وانت معمولا از جنس فولاد ساخته می شود. فولاد دارای استحکام بسیار بالایی بوده و مقاومت کافی در برابر ضربه، گرما، سرما، رطوبت، نور آفتاب و… دارد. تنها مشکلی که ممکن است برای اتاق‌های فلزی به وجود آید، زنگ زدگی است.

برای حل این مشکل از رنگ‌های بسیار باکیفیت و مدرن برای این اتاق‌ها استفاده می شود. رنگ باعث می‌شود تا این اتاق‌ها به هیچ عنوان با خوردگی یا زنگ زدگی مواجه نشوند. دوام بسیار بالای اتاق‌های فلزی باعث شده تا مدت زمان مفید استفاده از این اتاق‌ها نیز افزایش یابد.

انواع اتاق عقب پراید وانت

اتاق مسقف

اتاق مسقف را می توان پرکاربردترین اتاق پراید وانت دانست. این نوع اتاق‌ها همانطور که از اسمشان پیداست، علاوه بر کناره ها، سقف اتاق وانت را نیز می پوشانند. زمانی که قصد دارید محصولات حساسی را با ماشین جابجا کنید یا قصد دارید ایمنی محصولات را افزایش دهید، می‌توانید از اتاق مسقف استفاده کنید.

این اتاق‌ها باعث می‌شوند سارقین نتوانند محصولات موجود در عقب خودرو را به سرقت ببرند. بدین ترتیب برای افزایش امنیت و ایمنی محصولات بهتر است که از اتاق‌های مسقف استفاده شود. این اتاق‌ها برای جلوگیری از بارش برف و باران و یا تابش نور مستقیم آفتاب نیز گزینه ای ایده آل به شمار می‌روند.

اتاق غیر مسقف

اتاق غیر مسقف نمونه ای دیگر از انواع اتاق فلزی پراید وانت به شمار می‌رود. این نوع اتاق‌ها به خاطر اینکه مسقف نیستند، امکان حمل بارهایی که ارتفاع زیادی دارند را نیز فراهم می‌کنند. برای مثال اگر قصد جابجایی یخچال و فریزر را دارید، اتاق‌های غیر مسقف باید انتخاب شوند. بدین ترتیب مشاغلی که نیاز به جابجایی محصولات با ارتفاع زیاد دارند، نمی‌توانند از اتاق‌های مسقف استفاده نماید.

خرید اتاق فلزی پراید وانت

برای خرید اتاق فلزی پراید وانت گزینه های بسیار زیادی را می توان انتخاب کرد. بهتر است قبل از انتخاب تحقیقات گسترده‌ای انجام شود تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب نمود. شرکت الماس کانتین، فروش این محصول را به صورت آنلاین نیز انجام می‌دهند.

فروش آنلاین این اتاق‌ها باعث می شود تا بتوان به راحتی محصول مورد نیاز خود را از هر موقعیت مکانی و در هر لحظه از شبانه روز و هفت روز هفته خریداری کرد. حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده در روش خرید آنلاین، باعث شده تا بتوان اتاق فلزی وانت پراید را با بهترین قیمت ممکن تهیه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۴*****
[نمایش اطلاعات]