اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108086798419420
در دسترس نیست

کابین یا باربند آریسان چیست؟

معرفی انواع کابین / کابین عقب آریسان

کد: 140108086798419420

، (اخبار رسمی): کابین آریسان در واقع همان اتاق عقب اتومبیل باربری است که با متریال خاص و فناوری ایده آل در مدل های گوناگون طراحی و ساخته می شود. اتاق عقب نیز در واقع همان فضای سرپوشیده است که برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی انواع کابین / کابین عقب آریسان
خرید کابین عقب آریسان

با خرید اتاق آریسان جابجایی وسایل را آسان کرده و امنیت محصولات شرکت ها را تامین کنید. گروه صنعتی الماس کانتین تولید کننده انواع کابین فلزی است.

در گذشته عدم طراحی کابین یا اتاق عقب در خودروهای باربری به نوعی یک کمبود احساس می شد. افراد بسته به نوع کالای جابجایی باربندهای گوناگون سفارش می دادند. این باربندها با متریال های گوناگون اعم از چوب، توری، آهن و یا ترکیبی ساخته و ارائه می شد. حتی در برخی موارد برای کاربرد راحت تر در پشت خودرو، باربندهای قفسه بندی شده قرار می دادند. اما امروزه بسته به نیاز مشتری باربند و کابین خودروی وانت در دو نوع فلزی و فایبرگلاس ساخته می شود.

مزایای استفاده از باربند یا کابین عقب آریسان

کابین یا باربند آریسان علاوه بر افزایش زیبایی موجب حمل ساده بارهای مختلف به مقصدهای دور نیز می شود. این اتاقک ها به دلیل فضای سرپوشیده از وسایل در برابر تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران محافظت می کنند. در ادامه به مهم ترین مزایای کابین عقب آریسان اشاره خواهیم کرد.

نصب ساده و آسان با کاربردهای گوناگون

  • افزایش زیبایی ظاهری خودرو
  • افزایش ایمنی و امنیت بارها
  • حفاظت از بارها در برابر بارش و شرایط جوی
  • استفاده بهینه از عقب خودرو
  • امکان پخش بار به صورت سیار
  • لزوم استفاده از کابین عقب

جنس اتاق عقب آریسان و مزیت کابین (اتاق عقب) فلزی آریسان؟

اتاق عقب آریسان در دو جنس فلز و فایبرگلاس طراحی و تولید می شود. هر یک از این دو متریال ویژگی های خاص خود را دارند که با مطلع شدن از ویژگی ها خرید کابین برای شما راحت تر خواهد شد. کابین های فلزی از لحاظ وزن، مقاومت و قیمت با کابین های فایبرگلاس تفاوت دارند. با بررسی ویژگی ها از مزایای اتاق عقب فلزی و برتری آن ها مطلع خواهید شد.

اتاق عقب فلزی آریسان از متریال های گوناگون اعم از ورق، لولا، قوطی، قفل و ... ساخته شده و از استحکام بالایی برخوردار است و در عین حال سبک بوده و وزن کمی دارد و مصرف سوخت را افزایش نمیدهد. این اتاق ها ضد آب بوده و در برابر هرگونه رطوبت از خود مقاومت نشان می دهند.از طرفی ایمنی بیشتر و استحکام طولانی تری نبست به کابین های فایبرگلاس دارد. بنابراین انتخاب و خرید اتاق عقب فلزی آریسان به کسب و کارهای گوناگون بسیار پیشنهاد می شود.

انواع کابین عقب آریسان؟

مسقفاتاق مسقف آریسان در شرایط گوناگون برای مشاغل مختلف کاربردی است. مسلماً امنیت فضای پوشیده نسبت به فضای باز بیشتر است و جابجایی وسایل حساس نیز ساده تر خواهد بود. علاوه بر این با نصب کابین عقب مسقف بارش برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید هیچ آسیبی به محصولات موجود در خودرو وارد نخواهد کرد.کابین های مسقف در ارتفاعات مختلف و در مدلهای متنوع تولید و به بازار عرضه میگردند.

غیر مسقف: اتاق غیر مسقف نمونه ای دیگر از اتاق فلزی آریسان است. که در بازار بیشتر به باربند شمالی معروف هستند. این مدل اتاق ها برای حمل و جابجایی بارهای ارتفاع بلند کاربرد دارند. بنابراین افرادی که به جابجایی محصولات ارتفاع دار مشغولند می توانند این اتاق های غیر مسقف را خریداری کنند.

باربند غیر مسقف آریسان چیست و چه مزایایی دارد؟

باربند غیر مسقف آریسان نوعی اتاق عقب وانت بار بوده که به دلیل عدم سقف داشتن امکان جابجایی محصولات ارتفاع دار را دارا است. این نوع اتاق ها برای حمل محصولات حساس مناسب نیست اما مهم ترین مزیت و برتری آن امکان حمل محصولات متنوع با ارتفاع های مختلف است. در واقع محدودیت ارتفاع محصولات در این نوع باربند وجود ندارد. مشتری بر حسب نیاز خود می تواند باربند غیر مسقف فلزی را سفارش دهد.

کابین مسقف چیست و چه مزایایی دارد؟

اتاق مسقف فلزی آریسان در ارتفاع های گوناگون قابل نصب و پیاده سازی است. این اتاق ها معمولا در ارتفاع ۱۰۰ از بدنه (۱۴۰ سانتیمتر از کف کابین) تا ارتفاع ۱۴۰ از بدنه (۱۸۰ سانتیمتر از کف کابین طبق نیاز و سلیقه مشتری ساخته می شود.

خرید اتاق عقب آریسان

با خرید اتاق آریسان جابجایی وسایل را آسان کرده و امنیت محصولات شرکت ها را تامین کنید. گروه صنعتی الماس کانتین تولید کننده انواع کابین فلزی است. این گروه بهترین و با کیفیت ترین اتاق ها را از جنس فلز طراحی و اجرا می کند. بنابراین با مراجعه به این شرکت می توانید کابین مسقف یا غیر مسقف را بر اساس نیاز و شغلتان سفارش دهید. لازم به ذکر است که باربند آریسان به سلیقه مشتری با بهترین متریال و ابزار ساخته می شود.

تیم تولید کننده الماس کانتین با استفاده از دانش مهندسی و تجربه استادکاران با تجربه توانسته است در زمینه تولید و عرضه انواع کابین نیاز مشتریان را تامین کند. اگر در خرید اتاق عقب آریسان به مشورت و همفکری نیاز دارید، حتما با مجموعه الماس کانتین تماس بگیرید. کارشناسان و تولید کنندگان این تیم با صبر و حوصله نیاز کسب و کارتان را گوش کرده و مطابق با همان نیازها بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان