اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106016371819481

vrf از نوین ترین تجهیزات تهویه مطبوع است که امکان سرمایش و گرمایش همزمان را دارد

وی آر اف و استفاده از آن در سیستم تهویه مطبوع

کد: 140106016371819481

https://bit.ly/3PNmGjU

، (اخبار رسمی): یکی از جدیدترین نسل دستگاه‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های وی آر اف و مینی vrf هستند که با دارا بودن فناوری‌های جدید در ساخت، سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و اشغال فضای کم در بنا می‌شوند. با خرید این دستگاه می‌توانید از سرمایش و گرمایش همزمان بهره ببرید.

وی آر اف و استفاده از آن در سیستم تهویه مطبوع
وی آر اف و استفاده از آن در سیستم تهویه مطبوع

سیستم وی آر اف از نوین ترین نسل دستگاه‌های تهویه مطبوع هستند که به شکل یونیت خارجی مینی وی آر اف و vrf یونیت‌های داخلی موجود بوده و گرمایش و سرمایش همزمان ایجاد می‌کنند.

وی آر اف و استفاده از آن در سیستم تهویه مطبوع

سیستم وی آر اف، یکی از نوین‌ترین تجهیزاتی است که در تهویه مطبوع به کار برده می شود و این امکان را به کاربر می دهد تا سرمایش و گرمایش همزمان را تجربه کند. این سیستم از دو بخش یونیت بیرونی و درونی تشکیل شده است و با بهره گیری از روش های مدرن ساخت، تحولی در دنیای تهویه مطبوع ایجاد کرده است.

vrf به معنای کنترل جریان مبرد و مخفف عبارت Refrigent Variable Flow است. به این معنا که در این سیستم می توان میزان مبرد مورد نیاز برای هر یونیت داخلی را متناسب با نیاز مصرف کننده تنظیم کرد. به این ترتیب فشار کاری سنگین و یکنواخت از روی دستگاه برداشته شده و به اندازه نیاز، سرمایش را ایجاد می‌کند.

اجزای سیستم وی آر اف کدامند؟

در بررسی اجزای این دستگاه باید به یونیت بیرونی و یونیت داخلی اشاره کرد. یونیت بیرونی، بخشی از دستگاه است که در پشت بام نصب می شود و شامل کمپرسور، کندانسور، فن، بدنه و شاسی و موتور است. این بخش از طریق لوله های مسی به یونیت های داخلی متصل می شود.

هر یونیت خارجی به تعداد زیادی یونیت داخلی متصل می شود و به همین دلیل تعداد زیادی واحد می توانند تنها از یک یونیت خارجی استفاده کنند.  عبور جریان مبرد از یونیت خارجی به سمت یونیت های خارجی سبب سرمایش و گرمایش به کمک این دستگاه می شود.

مزایای سیستم وی آر اف

مزیت های سیستم وی آر اف بیش تر به دلیل کنترل جریان مبرد در خنک سازی است. این مساله سبب می‌شود تا کمپرسور تنها در زمان های لازم با حداکثر توان خود کار کند و ضمن کاهش هزینه های برق مصرفی، عمر بیش تری هم داشته باشد.

از سویی امکان کنترل دمای هر واحد به صورت جداگانه مزیت دیگری است که سیستم vrf از آن بهره می برد. فضای کمی که این دستگاه اشغال می کند، آن را برای انواع کاربری ها مناسب ساخته است و به این شیوه می توان در خانه ها، کاربری های تجاری، اداره ها و هر مکانی که کنترل مستقل دمای واحد ها نیاز است، از آن بهره برد.

کاهش مصرف انرژی از دیگر مزایای سیستم وی آر اف است که سبب شده این سیستم در دنیا مورد استقبال واقع شود. سازگار بودن مبرد آن با محیط زیست را نیز نمی توان در بررسی مزیت های آن نادیده گرفت.

معایب سیستم vrf

در بررسی معایب این دستگاه باید به گرمایش بسیار پر هزینه آن اشاره کرد. زیرا گاز شهری در کشور ما ارزان است و استفاده از نیروی برق برای گرمایش منطقی به نظر نمی رسد. از سویی در صورتی که مبرد در لوله ها دچار نشتی شود، عیب یابی و تعمیر آن، ضمن زمان بر بودن مشخص کردن ایراد، هزینه بسیاری هم خواهد داشت. هزینه های اولیه خرید وی آر اف به نسبت دیگر دستگاه های تهویه مطبوع نظیر چیلر نیز بالاست و شاید برای همه کاربران مناسب نباشد.

مینی وی آر اف تاپ تهویه

مینی وی آر اف‌ها دستگاه‌هایی هستند که با ظرفیت های پایین تر از وی آر اف تهیه شده و به کاربرانی که در محیط های کوچک‌تر نیاز به تهویه مطبوع دارند، امکان خرید می دهند. هزینه اولیه تهیه مینی وی آر اف برای کاربران مناسب تر بوده و از این نظر می‌توان گفت که تولیدکنندگان این دستگاه، همه انواع کاربری‌ها را در نظر گرفته‌اند.

با خرید مینی وی آر اف، تعداد بالایی از واحد های یک ساختمان می توانند از تهویه مطبوع سرمایش و گرمایشی بهره ببرند. تمامی ویژگی هایی که در مورد وی آر اف‌ها گفته شد، در مورد mini vrf نیز صادق است. گروه صنعت تاپ تهویه با عرضه مینی وی آر اف‌های با کیفیت از برند مدیا، توانسته رضایت کاربران را جلب کند. مزیت خرید این دستگاه از شرکت تاپ تهویه در ادامه توضیح داده شده است.

خرید و فروش سیستم وی آر اف تاپ تهویه

با توجه به گسترده بودن موارد استفاده از این دستگاه تهویه مطبوع، خرید و فروش آن به شدت پر رونق شده است. به خریداران توصیه می شود قبل از خرید دستگاه، به موارد زیر توجه کنید.

  • کیفیت دستگاه باید از حد مطلوبی بهره ببرد تا مدت زمان طولانی کارکرد داشته باشد. کمپرسور، موتور دستگاه و کیفیت یونیت های داخلی آن، باید از مواد اولیه با کیفیت و مستحکم ساخته شده باشند.
  • خدمات پس از فروش دستگاه باید به بهترین شکل به کاربر عرضه شود تا در صورت بروز مشکلات شایع دستگاه‌های تهویه مطبوع، کاربران به زحمت نیفتند. 
  • قیمت دستگاه وی آر اف باید مناسب با کیفیت و ظرفیت آن بوده و در صورتی که امکان خرید قسطی آن فراهم شود، شرایط ایده آل تر نیز خواهد شد.
  • پاسخ گویی به کلیه سوالات و مسائل پیش آمده برای کاربران باید توسط تیم پشتیبانی و فروش مرکز خرید، فراهم شود.

خوشبختانه کلیه این فاکتورها در شرکت تاپ تهویه فراهم شده و می توانید با خرید مینی وی آر اف و دیگر دستگاه های تهویه مطبوع از این مرکز، با خیالی آسوده از کیفیت و امکان خرید نقد و اقساط، دستگاه را به محل مورد نظر خود ببرید. از طریق این صفحه می توانید به مینی وی آر اف تاپ تهویه دسترسی سریع داشته باشید.

https://www.toptahvieh.com/product/midea-mini-vrf-external-unit/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]