اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106026374118018

با هدف استفاده از ظرفیت بازاریابی اینترنتی و سئو انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت گروه طراحی و دکوراسیون پالادیوم 

کد: 140106026374118018

https://bit.ly/3AgU7FT

، اصفهان , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید گروه طراحی و دکوراسیون پالادیوم  از  مردداد ماه 1401 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت گروه طراحی و دکوراسیون پالادیوم 
گروه طراحی و دکوراسیون پالادیوم

این شرکت فعال در طراحی و دکوراسیون داخلی در اصفهان، بازسازی خانه در اصفهان از تاریخ مردداد ماه 1401 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی گروه طراحی و دکوراسیون پالادیوم، وبسایت این شرکت فعال در طراحی و دکوراسیون داخلی در اصفهان، بازسازی خانه در اصفهان از  مرداد ماه 1401 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس palladium-decor.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات بازسازی خانه در اصفهان به فهرست وبسایت اضافه و ارتباط آنلاین با کارشناسان فروش، فرم استعلام قیمت پروژه و مشاوره رایگان برای مخاطبان میسر شده است.
مهندس قاسمی مدیرعامل گروه طراحی و دکوراسیون پالادیوم با اعلام این خبر گفت: «رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و افراری که به دنبال خدمات بازسازی و دکوراسیون داخلی در اصفهان هستند  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.»

وی ادامه داد: «استفاده از ظرفیت بازاریابی اینترنتی و خدمات دیجیتال مارکتینگ با هدف افزایش جامعه مشتریان، برندسازی و نفوذ در بازار هدف اصلی این فعالیت است.»
وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «پس این به روزرسانی به دنبال ارتقای سطح سئو سایت در رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط طراحی دکوتراسیون داخلی هستیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]