اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106026374218018

با هدف استفاده از ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ در کلینیک ساختمانی انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت کلینیک نما آرا 

کد: 140106026374218018

https://bit.ly/3pGNWWH

، اصفهان , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید کلینیک نما آرا  از  مرداد 1401 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت کلینیک نما آرا 
آجر نما در اصفهان سنگ در اصفهان سرامیک در اصفهان درب ضدسرفت شیرآلات موزاییک کاشی

به گزارش روابط عمومی کلینیک نما آرا، وبسایت این شرکت فعال در کلینیک ساختمانی از تاریخ مرداد 1401 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://namaara-co.ir/ در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در بروز رسانی تازه وبسایت، بخش‌های آجر نما در اصفهان،  سنگ نما در اصفهان،  سرامیک در اصفهان، درب ضدسرفت، شیرآلات، موزاییک و کاشی به فهرست وبسایت اضافه و امکانات تازه وبسایت برای مخاطبان میسر شده است.
مهندس ذوالفقاری مدیرعامل کلینیک نما آرا با اعلام این خبر گفت: «رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و خریداران انواع محصولات ساختمانی مانند اجرنما، سنگ نما و سرامیک در اصفهان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.»

وی ادامه داد: «استفاده از ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ در کلینیک ساختمانی می تواند به افزایش فروش و نفوذ در بین بازار هدف این مجموعه کمک شایانی کند.» 

کلینیک نما آرا، با هدف برآورده کردن نیاز مهندسین و پیمانکاران ساختمانی به انواع مصالح ساختمانی تاسیس شده است.

نما آرا هموراه تلاش کرده است تا با همکاری برند های معتبر در حوزه آجرنما، سنگ و سرامیک، موزاییک، درب های ضد سرقت و … با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]