اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106106393419174

10 خواص سیر سیاه بیز/09109483228

کد: 140106106393419174

https://bit.ly/3QgCyLZ

، (اخبار رسمی): سیر سیاه را می‌توانید به تنهایی بخورید یا این که آن را به همپا بقیه غذاها مصرف کنید. فرمان العمل خاص و حتمی برای مجال مصرف سیر سیاه نیست. هر موقع که تمایل داشتید می‌توانید سیر سیاه بخورید (ولی به مقدار مجاز).

خاصیت سیر سیاه
خاصیت سیر سیاه برای پیشگیری و معالجه بیماری‌ها بهتر است. طبق پژوهش‌ها علمی و پزشکی، سیر سیاه خاصیت ضدسرطانی توانمند داراست که به خیال و خاطر مواد آنتی اکسیدان زیاد آن است. بقیه خاصیت سیر سیاه عبارت است از:

  • پیشگیری از سرطان
  • امداد به معالجه سرطان
  • لاغری و چربی سوزی
  • کاهش چربی های مضر خون
  • پیشگیری از گرفتگی عروق و رگ ها
  • حفظ از قلب
  • در دست گرفتن قند خون
  • پیشگیری از دیابت
  • بهبود دیابت و کاهش عوارض آن
  • کاهش حساسیت و آلرژی
  • کاهش التهاب نقاط گوناگون تن مانند مفاصل
  • سالم کبد

برای استیناف خاصیت بی سابقه سیر سیاه با جزئیات و بر مبنای پژوهش‌ها علمی و مستند توصیه میکنیم این نوشته علمی را تفحص نمائید:

هنگام خرید سیر سیاه به چه نکاتی اعتنا کنیم؟

۱- سیر سیاه بایستی از تخمیر سیر جدید و ارگانیک و سلامت به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و باقی مانده یا این که در حالا حاد شدن برای فراهم نمودن سیر سیاه چگونگی فرآورده را تحت می‌آورد.

۲- مراحل تخمیر سیر می بایست با نحوه های علمی و مبنی بر پژوهش ها انجام یافته باشد. مجال تخمیر مطلوب برای سیر سیاه دست‌کم ۴۰ روز میباشد و شایسته ترین دمای تخمیر ۷۰ جایگاه سانتی گراد. در زمان تخمیر رطوبت هوا می بایست میان ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بیش تر از حد دما سبب کم آب شدن سیر سیاه و دشوار شدن جویدن و تناول کردن آن و همینطور شیرین نشدن آن می‌گردد. نادر بودن روزهای تخمیر هم قادر است سبب ساز خواهد شد خاصیت درمانی سیر سیاه کمتر از وضعیت تخمیر بی نقص خواهد شد. بدین ترتیب بایستی سیر سیاه را از جایی تهیه و تنظیم کنیم که مطمئن هستیم روند تخمیر به صحت و طبق طرز های علمی صورت گرفته است.

۳- می بایست تاریخ انقضای سیر سیاه مطلوب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه پس از ساخت و ساز دوام می‌آورد و آن گاه فاسد می‌شود یا این که کپک می‌زند. ولی در حالتی‌که در یخچال فریزر محافظت گردد قادر است تا 1 سال تندرست باقی بماند.

بدین ترتیب می بایست سیر سیاه را از جایی بخریم که از تاریخ انقضای آن مطمئن باشیم و بدانیم که سیر سیاه پیش از خرید در یخچال فریزر محافظت میشده و مجال کافی برای مصرف داشته باشیم.

تولیدها سیر سیاه که معمولا بازه متعددی در چنگ فروشنده های واسط در دمای اتاق حفظ گردیده اند احتمالا یا این که سریع خیس فاسد میشوند یا این که مواد نگهدارنده دارا‌هستند که راجع‌به مصرف آن‌ها می بایست احتیاط کنیم.

نحوه خرید سیر سیاه از سایت آریوکالا؟

خرید سیر سیاه آریوکالا نسبت به بقیه تولیدکننده ها مزایایی داراست:

۱- با سفارش سیر سیاه  از فروشگاه آریوکالا، شما مستقیما از منبع اصلی تولید سیر سیاه خرید نموده اید و از این طرز با حذف واسطه‌ها، با ارزش کمتری این ماده غذایی فوق العاده را به دست آورده‌اید.

۲- تخمیر سیر سیاه آریوکالا با نحوه های علمی و آپ دیت اجرا می‌شود تا سیر سیاه باکیفیت ساخت و ساز گردد. سیر سیاه آریوکالا در تونل های هوشمند و توسعه یافته ایفا میگردد تا کالا با کیفیتی ساخت‌و‌ساز خواهد شد

۳- سیر سیاه آریوکالا از سیر جدید کیفیت بالا و مرغوب همدان ساخت و ساز می گردد.

۴- خلال اینکه سیر سیاه آریوکالا در دور و بر استریلیزه گردیده و بهداشتی جاری ساختن می‌شود، سیر سیاه تولیدی در یخچال فریزر مراقبت می‌شود تا هم خاصیت آن محافظت گردد و هم تاریخ انقضای بیشتری داشته باشد.

https://aryokala.ir/product/how-to-buy-black-garlic/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]