اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146399018018

بهترین آجر نما در اصفهان

خاص ترین آجر نما در اصفهان

کد: 140106146399018018

https://bit.ly/3TGJjtA

، اصفهان , (اخبار رسمی): کلینیک ساختمانی نما آرا در اصفهان،عرضه کننده انواع آجر نما نسوز در اصفهان با بزرگ ترین دامنه انتخاب برای مشتریان از انواع آجر های نما است.

خاص ترین آجر نما در اصفهان
آجر نما در اصفهان - نما ارا

انواع آجرنمای نسوز در اصفهان را می توان در دسه های ( آجرنمای انگلیسی، آجر نمای بلدرچینی، آجر نمای سفد، آجرنمای قرمز، آجر نمای مشکی، آجر نمای آنتیک، آجر نمای شاموتی و ... ) قرار داد

خاص ترین آجر نما در اصفهان

وقتی صحبت از آجر نما می‌شود، اولین تصویری که در ذهن ما ایجاد می شود، آجر های زرد رنگ 3 سانتی متری است که در دهه 60 و اوایل 70 در بیشتر ساختمان‌های نو ساز از آن استفاده میشد. اما این آجر ها در برابر گرمای شدید هوا و نور خورشید و همچنین آلودگی‌های هوا در اصفهان و سایر شهر ها، توان مقاومت نداشتند و کم کم جای خود با ره انواع جدید آجرنماهای نسوز دادند.

انتخاب بهترین آجر نما در طراحی نمای شیک و خاص برای ساختمان، همیشه یکی از مواردی است که صاحبین آپارتمانها و معماران را با چالش روبرو میکند. انواع آجر نمای نسوز در اصفهان را می توان در دسه های ( آجرنمای انگلیسی، آجر نمای بلدرچینی، آجر نمای سفد، آجرنمای قرمز، آجر نمای مشکی، آجر نمای آنتیک، آجر نمای شاموتی و ... ) قرار داد. هر مورد از این دسته بندی ها که امروز در بازار موجود هستند دارای انواع و مدل ها و سایز های مختلفی از آجر ها هستند که ترکیب این انواع آجر می تواند ظاهری خاص و شیک به ساختمان و آپارتمان شما بدهد.

آیا همه آجر نما ها نسوز هستند؟ 

سوال بزرگی که همیشه در مورد آجر نما پرسیده می شود، این است که آیا همه آجر های نما، نسوز هستند؟ پاسخ روشن است، این آجر ها به دلیل نسوز بودن در دسته آجر نما، قرار گرفته اند. پس یک ویژگی جدا نشدنی از این آجر ها، ویژگی نسوز بودن و مقاومت بالای آنها در برابر نور خورشید و گرمای بسیار زیاد در شهر های گرمسیری مانند اصفهان، یزد، شیراز، کرمان و ... است. اما میزان مقاومت این آجر ها در برابر نور و گرما متفاوت است و این مورد، به رنگ آنها نیز بستگی دارد. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با مشاوران فروش کلینیک تماس بگیرید واطلاعات کامل در مورد هر نوع از این آجر ها را بگیرید.

کلینیک ساختمانی نما آرا در اصفهان،عرضه کننده انواع آجر نما نسوز در اصفهان با بزرگ ترین دامنه انتخاب برای مشتریان از انواع آجر های نما است. این کلینیک با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت با عنوان کلینیک ساختمانی نماآرا، تولید کننده و فروشنده انواع سنگ نما، آجر نما و سرامیک در اصفهان است. نما آرا، با هدف برآورده کردن نیاز مهندسین و پیمانکاران ساختمانی و همچنین ارائه بهترین و باکیفیت ترین، و از طرفی خاص ترین مصالح در دسته های آجرنما، سنگ نما، سرامیک، موزاییک، درب های ضد سرقت و … از بهترین برند های موجود در داخل و خارج فعالیت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان