اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106176409119094

همه چیز درمورد چادر کمپینیگ

خرید و لیست قیمت چادر کوهنوردی

کد: 140106176409119094

https://bit.ly/3qqIveP

، (اخبار رسمی): حتما نام چادرهای مسافرتی به گوشتان خورده و بعضی از مدل های آنها را بیشتر در پارک های مسافرتی که اسکان افراد عموم است، دیده‌اید.

خرید و لیست قیمت چادر کوهنوردی
خرید چادر کوهنوردی

بهترین چادرهای کوهنوردی: چادر کوهنوردی 2 الی 3 نفره کایلاس، چادر کوهنوردی اسنوهاک، چادر کوهنوردی نیچرهایک، چادر کوهنوردی پکینیو (کله گاوی)

چادر های کمپینگ نیز مشابه چادر های مسافرتی هستند و با تفاوت های نظیر کیفیت، طرح چادر، قیمت و ... از چادر های مسافرتی متمایز می شوند. در هنگام خرید چادرکمپینیگ باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین چادر را انتخاب نمایید.

اولین نکته ایی که باید به آن توجه کرد؛ محیط مورد نظر کمپینگ و سفر هایتان است که اغلب به مناطق مرطوب سفر خواهید کرد یا مناطق خشک، همچنین به تعداد نفرات و میزان هزینه ایی که میخواهید بپردازید، باید توجه داشت و از نکات مهم خرید چادر می باشند.

جنس چادر های کمپینگ اغلب از جنس شمعی، پلی استر و نایلون است، با برخورداری از این ویژگی چادر کاملا ضد آب بوده و برای محیط های مرطوب و بارانی گزینه ایده آلی می باشد. ظرفیت چادر ها اغلب دو نفره، دو الی سه نفره، چهار نفره و شش الی هشت نفره است. فریم و طراحی چادرها با هم متفاوت است. بهترین نوع چادر، چادرهای با فریم اتوماتیک است که در کمترین زمان نصب و برپا خواهد شد و در کمترین زمان نیز جمع می شود.

انواع چادر های کمپینگ

چادر پکینیو (کله گاوی)

چادر های پکینیو با ظرفیت های متفاوت و فریم های آلومینیومی طراحی می شوند که وزن سبک آنها سبب محبوبیت در بین کوهنوردان شده است. چادرهای کله گاوی به صورت گنبدی شکل یا تقریبا به صورت ذوزنقه هستند این مدل چادر ها سقف گنبدی ندارند. بهترین نوع آن گنبدی شکل است؛ چرا که در هوای بارانی، باران به راحتی عبور خواهد کرد و ته نشین نمی شود.

چادر اتوماتیک

همانطور که در بالا به فریم های اتوماتیکی اشاره کردیم؛ برخی چادر های کمپینگی دارای فریم اتوماتیک هستند که در مقایسه با سایر فریم چادر ها، فریم قوی و مستحکمی دارند و به صورت تلسکوپی باز و بسته خواهند شد. منظور از اتوماتیک بودن، میله های فریم چادر به صورت اتومات بهم متصل شده و مانند فریم چادر های دیگر نیازی به نصب آنها نیست. این نوع چادر ها سقف و فضای بیشتری دارند که از میزیت های بارز آن محسوب می گردد.

چادر گنبدی

چادر گنبدی شکل از محبوب ترین چادر ها در بین کوهنوردان و طبیعت گردان است چرا که وزن و حجم مطلوبی نسبت به سایر چادر ها دارد. چادر گنبدی شکل دارای دیواره های بلندی است و کوهنوردان از کناره های آن جهت چیدمان تجهیزات خود استفاده می کنند. این نوع چادر ها برای ارتفاعات و شرایط آب و هوایی نامساعد مناسب نیست.

چادر تونلی

اغلب چادر های تونلی را برای مسافرت های گروهی و خانوادگی انتخاب می کنند چرا که فضای بیشتر و مناسبی تری دارد و به سبک مدرن نیز می باشد. علت تونلی بودن چادر، فریم های آلومینیومی موازی شکل هستند که بعد از آماده سازی، چادر به صورت تونل در می آید و به صورت نیم دایره برپا می شود. به دلیل برخورداری از استقامت و استحکام بالا در اردوگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. نکته منفی این چادر نداشتن انباری یا اتاقک جداگانه است که امکان چیدمان تجهیزات وجود نخواهد داشت.

چادر عصایی

چادر عصایی نسبت به سایر چادر ها حجم و وزن بسیار کمی دارد که همین امر سبب محوبیت آن در بین کوهنوردان و طبیعت گردان شده است و به راحتی در کوله پشتی کوهنوردی قابل حمل می باشد. فریم های چادر عصایی از نظر ظاهری شباهت زیادی به عصای افراد نابینا دارد و علت نامگذاری آن همین صفت می باشد. از دیگر ویژگی های چادر عصایی برخورداری از پشه بند یا توری در ناحیه درب و پنجره چادر است که از ورود گرد و غبار و حشرات موزی جلوگیری خواهد کرد.

چادر کوهنوردی

اگر از آن دسته افرادی هستید که در طول یک ماه چندین بار به طبیعت می روید، حتما باید در هنگام خرید چادرکوهنوردی مورد نظرتان، به کیفیت جنس چادر توجه داشته باشید. پارچه چادر های کوهنوردی در طول زمان بدلیل استفاده و باز و بسته شدن مکرر، ممکن است دچار ترک و پوسته شدن و یا دچار تخلل های ریزی شوند و ماهیت خود را نیز در مدت زمان استفاده از دست بدهند. بهترین چادر های کوهنوردی، چادر هایی از جنس نایلون هستند که در متریال آنها یک لایه پلی اورتان بکار رفته شده که از چادر محافظت می کند.

انواع چادر کوهنوردی

  • چادر پکینیو (کله گاوی)
  • چادر اتوماتیک
  • چادر گنبدی
  • چادر تونلی
  • چادر عصایی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]