اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107216769319522
در دسترس نیست

برسی ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا

ویزای ict کانادا

کد: 140107216769319522

، (اخبار رسمی): ویزای ict کانادا یکی از ویزای کاری موقت به کانادا محسوب میشود برای مدیران و کارمندان متخصص برخی از شرکت ها بسیار مناسب است.درحقیقت متخصصان و کارمندانی که درشرکت های بین المللی کار میکنند و شرکت انها دارای شعبه مادر در کشور کانادا باشند با شرایط خاص میتوانند این ویزا را دریافت کنند

ویزای ict کانادا
ویزای ict کانادا

ویزای ict کانادا یکی از ویزای کاری موقت به کانادا محسوب میشود و یکی از روش های مهاجرت به کانادا محسوب میشود که برای مدیران و کارمندان متخصص برخی از شرکت ها بسیار مناسب است.درحقیقت متخصصان و کارمندانی که درشرکت های بین المللی کار میکنند و شرکت انها دارای شعبه مادر در کشور کانادا باشند با شرایط خاص میتوانند این ویزا را دریافت کنند و به صورت موقت به کشور کانادا مهاجرت کنند.ولی خبر خوش اینکه دریافت این ویزا به عنوان سکوی پرشی برای شما برای دریافت اقامت دائم محسوب میشود.

خبر خوش دیگر اینکه مهاجرت با این روش نیازی به مدرک زبان ندارد و حتی با وجود سن بالا نیز میتوان از این طریق مهاجرت کرد و از طرفی خانواده خودتان نیز با شما همراه باشند.

ict کانادا یا ویزای انتقال درون شرکتی کانادا چیست؟

همانطور که میدانیم کشور کانادا به دنبال جذب کارکنان و نیروی متخصص برای رشد و پیشرفت اقتصاد و منافع کشور است.از این رو از طریق ویرای انتقال درون شرکتی به شرکت های بین المللی که شعبه فعال در خارج از کانادا دارند اجازه میدهد تا برای انتقال بیزینس خود و رشد ان نیرو های  متخصص و کارمندانی که در سطح بالای مدیریتی هستند را به شرکت مادر انتقال دهد.البته این درصورتی است که این فعالیت برای کشور کانادا دارای مزیت باشد.

برای دریافت ویزای ict کانادا نیازمند ارائه جاب افر از سوی کارفرما هستید و از طرفی برای دریافت ان نیازی به ارائه مجوز lmia نیست.این ویزا به راحتی قابل تمدید میباشد و میتوان از طریق ان اقامت دائم را به دست اورد.

مزایای ویزای انتقال درون شرکتی کانادا (ویزای ict کانادا)

  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • (به طور کلی در زمینه های مهاجرتی ویزای کاری و مهاجرتی که برای کشور کانادا دارای مزیت است و منافع اقتصادی برای ان فراهم میاورد دقت زیادی به مدرک تحصیلی و زبان نمیشود و شرایط راخت تر است.
  • عدم محدودیت سنی
  • تمدید ویزای کار انتقال درون شرکت -تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم
  • همراهی همسر و فرزندان
  • تحصیل رایگان در مدارس کانادا برای فرزندان
  • امکان کار در کانادا برای همسر منتها به شرط دریافت دوباره ویزای کار
  • بررسی سریع درخواست برای دریافت ویزا و کمتر از یک سال
  • عدم مشخص بودن حداقل سرمایه برای دریافت ویزا از این رو نسبت سایر روش ها کم هزنیه تر است.
  • عدم نیاز به مدرک lmia
  • یکی از مهم ترین مزیت هایی که برنامه انتقال درون شرکتی دارد عدم حضور در کانادا و مدیریت ان است و این برای مدیرانی که قصد دارند در کشور کانادا دارای شرکت باشند ولی همزمان نیز به مدیریت شرکت خود ایران بپردازند بسیار مناسب است.
  • گسترش فعالیت های شرکت و به تبع آن انتقال سرمایه به کانادا به عنوان کشوری با ثبات سیاسی و اقتصادی.

برای اشنایی و دریافت ویزای ict کانادا و اشنایی با جدیدترین شرایط ان میتوانید با کارشناسان مجرب و متخصص greenvisa در ارتباط باشید.

شرایط دریافت ویزای ict کانادا

اگر شما دارای یک شرکت بین المللی باشد که در حوزه صادرات و وارادات فعالیت میکند میتوانید از طریق برنماه انتقال درون شرکتی ،شرکت خود را به کانادا منتقل کنید ولی با توجه به شرایط زیر:

شرکتی که قصد دارید ان را منتقل کنید باید با شرکت موجود در کانادا دارای رابطه واجد شرایطی باشد.. پس از جابجایی به صورت قانونی به فعالیت بپردازید.

همین طور که گفته شد این ویزا برای مدیران یا کارکندان در سطح بالا و تخصص صادر میشود از این رو شما باید برای دریافت این ویزا در سطح مدیریت اجرایی یا مدیریت ارشد باشید.و این مسئله را ثابت کنید.

شما باید به طور مستقیم و مستمر با شرکتی که در خارج از کانادا قراردارد و هم اکنون قصد دارد شما را به شرکت وابسته خود متقل سازد قرارداد داشته باشید.که این قرارداد باید دارای شرایط زیر باشد

1.حداقل یک ساله باشد.

2.طی سه سال گذشته منعقد شده باشد.

شما باید به یک پوزیشن مشابه شغلی و همچنین تمام وقت منتقل شوید.

سه فاکتور مهم در ویزای ict کانادا کدامند؟

  • سوابق کاری درخشان
  • توان سرمایه گذاری
  • تجربه مدیریتی

کلام اخر

موسسه مهاجرتی گرین ویزا پیوسته در تلاش است تا درجهت رضایت شما کاربران عزیز گام بردارد و تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در کمترین و سریع ترین وقت در اختیار شما قرار بدهد.از این رو اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در زمینه ویزای ict کانادا هستید میتوانید به صورت تلفنی با کارشناسان مجرب گرین ویزا در ارتباط باشید. از طرفی اگر به هردلیلی تماس تلفنی برای شما مقدور نیست میتوانید از گزینه چت انلاین به صورت کاملا رایگان بهره ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی