اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026787119522
در دسترس نیست

وکیل ارز دیجیتال کیست؟

وکیل ارز دیجیتال _موسسه رویای سبز

کد: 140108026787119522

، (اخبار رسمی): به هر وکیلی که به طور تخصصی و حرفه ای در حوزه رمز ارزها وکالت کند و از دانش کافی این حوزه نیز برخوردار باشد.وکیل ارز دیجیتال می گویند

وکیل ارز دیجیتال _موسسه رویای سبز
وکیل ارز دیجیتال _موسسه رویای سبز

همانطور که میدانیدرشد ارزهای دیجیتال با اهدافی نظیر سهولت در پرداخت و؛محافظت در برابر تورم به وجود امده اند.اما این حوزه با توجه به نو بودن مباحث و نیاز به دانش فنی؛مشکلاتی را نیز به وجود اورده است.

وکیل ارز دیجیتال

همان طور که می دانید رشد ارزهای دیجیتال با اهدافی نظیر سهولت در پرداخت و انتقال پول معاملات امن و غیر متمرکز؛محافظت در برابر تورم و.... به وجود امده اند . اما این حوزه با توجه به نو بودن مباحث و نیاز به دانش فنی؛مشکلاتی را نیز به وجود اورده است . از پامپ و دامپ توسط کلاهبرداران و سودجوها گرفته تا ایجاد کوین و توکن های غیر معتبر با اهداف یک شبه ثروتمند شدن.

وکیل ارز دیجیتال کیست؟

به هر وکیلی که به طور تخصصی و حرفه ای در حوزه رمز ارزها وکالت کند و از دانش کافی این حوزه نیز برخوردار باشد.وکیل ارز دیجیتال می گویند. البته وکلایی که در حوزه رمز و ارزها وکالت می کنند.براساس تجربه و تسلط خود به این حوزه ورد می کنند. به عبارت دیگر همانند سایر حوزه های حقوق برای انجام این کار نیز پروانه تخصصی در ایران ارایه نمی شود.

وظایف وکیل رمز ارز در پرونده های کریپتوکارنسی جیست؟

با توجه به نبودن قوانین شفاف در زمینه crypocurrency می توان ارایه و به کار گیری راه حل مناسب برای به نتیجه رساندن پرونده را مهم ترین وظیفه وکیل ارز دیجیتال به شمار اورد . از این رو اگر به دنبال بهترین وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال هستید این مورد را نیز مدنظر داشته باشید.

ویژگی های بهترین وکیل ارز دیجیتال جیست؟

وکیل پرونده های رمز ارز باید از ویزگی هایی برخوردار باشد تا بتواند پرونده شمارا به نتیجه مطلوبی برساند در این بخش به برخی از مهم ترین انها می پردازیم

  • دانش کافی درباره ارزهای دیجیتال
  • تسلط به قوانین موجود
  • کسب ارای موفق در پرونده های رمز ارز
  • تسلط به مفاهیم ارز دیجیتال
  • دلسوز و مسپلیت پذیر
  • سابقه خرید و فروش ارز دیجیتال
  • به روز و اگاه از جدیدترین ترفندهای کلاهبداری ارز دیجیتال

جه دعوا هایی به وکیل کریپتوکرنسی مرتبط می شود؟

اغلب جرم هایی که در حوزه رمز ارز اتفاق می افتد. توسط وکیل متخصص رمز ارز قابل بررسی وپیگیری است. برای مثال اگر واریز یا برداشت شما به صرافی ارز دیجیتال انجام شده باشد اما در پنل یا کیف پول شما اعمال نشده باشد. می تونید این موضوع را پیگیری کرده و از صرافی مورد نظر شکایت کنید و همچنین بسیاری از کلاهبرداری های ارز دیجیتال توسط افراد سودجو اتفاق می افتد. که تا حدودی قابل پیگیری هستند .

انواع کلاهبرداری های ارز دیجیتال

همان گونه که اشاره کردیم این روز ها شاهد سوع استفاده و کلاهبرداری های بیشتری در حوزه رمز ارز هستیم که در این بخش به مهم ترین و شناخته شده ترین ان ها اشاره می کنیم .

  • کیف پول صرافی های تقلبی
  • پروزه های هرمی پانزی و شبکه ای
  • صفحات و ایمیل های فیشینگ و جعلی
  • تیم پشتیبانی و تقلبی با هدف کلاهبرداری
  • پیشنهاد هایی مانند ارایه جایزه و ارز های دیجیتال رایگان
  • پامپ و دامپ
  • فروش توکن های تقلبی بی ارزش و بی هدف

نمونه های از کلاهبرداری صرافی ارز دیجیتال ایرانی

اگر در چند سال گذشته وارد حوزه ارز دیجیتال شده باشید نام صرافی (کریپتولند) به گوشتان خورده است . مدیر عامل این صرافی با حجم کاربران زیادی که داشت دستگیر شد و سایت صرافی نیز غیر فعال شد. پس این اتفاق بسیاری از کاربران کریپتولند به دنبال بهترین وکیل ارز دیجیتال بودند تا سرمایه خود را زنده کنند؛ اما کماکان پرونده ان ها در هاله ای از ابهام است.

همجنین بر اساس اخبار های رسمی منتشر شده در خبرگزاری ها؛سامانه معاملات رمز ارز با ۲۰۰ میلیارد تومن کلاهبرداری و صرافی (اکسننس) غیر فعال شده.

نقش وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال در پرونده

یک وکیل متخصص رمز ارز پس از پذیرفتن پرونده های کلاهبرداری ارز دیجیتال ؛تمامی اطلاعات لازم را از موکل کسب کرده و با قوانین و شرایط وجود باید بهترین تصمیم را اتخاذ کند .

کلام اخر

موسسه حقوقی و داوری بین المللی رویای سبز پیوسته در تلاش است تا مهمترین و جدیدترین مسائل حقوقی دنیا را در اختیار شما کاربران عزیز بگذارد.با توجه به اینکه در سالیان اخیر خیلی از کاربران و هموطنان ما در دام سودجویانی که وعده یک شبه پولدارشدن را به انها دادند و سرمایه خود را ازدست داده اند،از این رو موسسه رویای سبز بر خود واجب دانست تا در مشکلاتی که در این زمینه نیز ممکن است برای شما پیش بیاید در کنار شما عزیزان بشد.از این رو اگر به هردلیلی تطلاعات مورد نظر برای کافی نبود میتوانید به صورت تلفنی نیز با ما در ارتباط باشید و یا حتی اگر برای شما مقدور نیست از گزینه چت انلاین بهره ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون