اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111257163719522
در دسترس نیست

وکیل جرایم سایبری و اینترنتی

بهترین وکیل جرایم ایترنتی

کد: 140111257163719522

، (اخبار رسمی): توجه به اینکه این جرایم از سری جرایم نوظهور هستند از این رو شما نیازمند مشاوره با یک وکیل متخصص در این امر هستید.موسسه ثبتی حقوقی رویای سبز در کلان شهر تهران با وکلای برجسته و متخصص اماده حدمت رسانی تخصصی به شما عزیزان میباشد.مخصوصا در زمینه پرونده های ارز دیجیتال میتوانید با ما در ارتباط باشید.

بهترین وکیل جرایم ایترنتی
بهترین وکیل جرایم ایترنتی

.موسسه ثبتی حقوقی رویای سبز در  کنار  دیگر  مجموعه های خدماتی از جمله امین عدالت،اریان دادیار درکلان شهر تهران با وکلای برجسته و متخصص  اماده حدمت رسانی تخصصی به شما عزیزان در تمامی زمینه ها میباشد.

وکیل جرایم رایانه ای و سایبری

در نظام حقوقی ما برای جرایم رایانه ای و سایبری قانون خاص جرایم رایانه ای به تصویب رسیده است و دادسرای این جرایم نیز در تهران تشکیل شده است. به دلیل جدید بودن این جرایم و تعقیرات روز به روز فناوری های رایانه ای شما می بایست به وکیلی مراجعه کنید که اشنایی کامل در این حوزه را داشته باشد و به اصطلاح وکیل جرایم رایانه ای باشد.

بی شک وکیلی که بخواهد در این حوزه به خوبی عمل کند قبل از هر چیز باید نسبت به رایانه و اینترنت اطلاعات کافی را داشته باشد وگرنه شاهد عدم موفقیت وکیل در جرایم رایانه ای و سایبری خواهیم بود.

موسسه حقوقی رویای سبز وکلای خبره ای در زمینه جرایم سایبری و رایانه ای دارد که می توانند به شما کمک کرده و مشکل شما را حل کنند. امروزه یکی از جرایمی که اهمیت زیادی پیدا کرده است سایت های شرط بندی است که گسترش روز افزونی پیدا کرده است و مقامات قضایی با جدیت در صدد مبارزه با این پدیده می باشند که پلیس فتا تلاش زیادی در این زمینه انجام داده است

تعریف جرایم رایانه ای

به جرایمی که در فضای سایبر با استفاده از رایانه، موبایل و هرگونه وسیله ارتباط اینترنتی رخ میدهد، جرایم رایانه ای گفته میشود.

نظر شما را به برخی از مصادیق جرایم سایبری جلب میکنیم: دسترسی غیرمجاز به داده یا سامانه های رایانه ای و مخابراتی، شنود غیر مجاز، جاسوسی یارانه ای، جعل رایانه ای، تخریب و اخلال در داده ها یا سامانه های مخابراتی، سرقت اینترنتی، جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، هتک حیثیت، نشر اکاذیب، انتشار یا در دسترس قرار دادن داده های متعلق به دیگری، جاسوسی رایانه ای، تخریب و اخلال داده ها یا سامانه های رایانه ای یا مخابراتی. 

وکیل جرایم رایانه ای در تهران

همیشه وقتی در امری دچار مشکل میشوید و نمیدانید مشکل خود را چکونه حل کنید به فکر این هستید تا با دیگران و افراد متخصصی که در این امر اگاه و باتجربه هستند مشاوره بگیرید.از این رو با توجه به اینکه این جرایم از سری جرایم نوظهور هستند از این رو شما نیازمند مشاوره با یک وکیل متخصص در این امر هستید.موسسه ثبتی حقوقی رویای سبز در  کنار  دیگر  مجموعه های خدماتی از جمله امین عدالت،اریان دادیار درکلان شهر تهران با وکلای برجسته و متخصص  اماده حدمت رسانی تخصصی به شما عزیزان میباشد. اگر در هریک از زمینه های اینترنتی و سایبری دچار مشکل شده اید،میتوانید با  بهترین وکیل جرایم رایانه ای مشاوره بگیرید و در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون