اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266777120678
در دسترس نیست

آموزش مکانیکی ماشین های خارجی چیست؟

کد: 140107266777120678

، ری , (اخبار رسمی): دوره آموزش مکانیکی ماشین های خارجی ، یکی از دوره‌های پرطرفدار در اتومکانیک محسوب می‌شود. دلیل این محبوبیت این است که پس از یادگیری مکانیک خودروها خارجی، شغل آینده خود را تضمین خواهید کرد و امکان استخدام در شرکت و کارخانه‌های تولیدکننده خودرو را خواهید داشت.

آموزش مکانیکی ماشین های خارجی چیست؟
آموزش مکانیک خودروهای خارجی هیوندا و کیا در آموزشگاه دارالفنون

دوره آموزش مکانیکی ماشین های خارجی ، یکی از دوره‌های پرطرفدار در اتومکانیک محسوب می‌شود.

دوره آموزش مکانیکی ماشین های خارجی، یکی از دوره‌های پرطرفدار در اتومکانیک محسوب می‌شود. دلیل این محبوبیت این است که پس از یادگیری مکانیک خودروها خارجی، شغل آینده خود را تضمین خواهید کرد و امکان استخدام در شرکت و کارخانه‌های تولیدکننده خودرو را خواهید داشت.

جهت داشتن آموزش اصولی و کاربردی مکانیکی ماشین های خارجی، شما نیاز به شرکت در دوره مکانیک ماشین‌ های خارجی خواهید داشت. چرا که در این دوره ها صفر تا صد آموزش مکانیکی ماشین های خارجی به صورت فشرده یا نیمه فشرده آموزش داده می‌شود و شما را برای ورود به بازارکار آماده می‌کند.

آشنایی با آموزش دوره مکانیک خودرو های خارجی دوره مکانیک خودرو های خارجی در آموزشگاه‌های معتبر در سطح کشور برگزار می‌شود. این دوره‌ها عموما در دو بخش درجه 2 و درجه 1 تدریس می‌شوند. به این صورت که در بخش درجه 2 اصول مقدماتی و پایه آموزش مکانیکی ماشین های خارجی و در بخش درجه 1، آموزش به صورت تخصصی تر و در قسمت‌ها و قطعات خاص خودرو خواهد بود . هزینه این دوره‌ها در هر دو درجه متفاوت است و طبیعتا هزینه کلاس‌های سطح درجه 1 که پیشرفته و تخصصی تر می‌باشد، بالاتر از سطح درجه 2 می‌باشد.

درنظر داشته باشید برای ثبت نام در یک دوره بهتر است، هزینه کمتر یک دوره را ملاک و اولویت خود قرار ندهید. به این معنی که ممکن است در ظاهر هزینه دوره‌ای در یک آموزشگاه جهت جذب هنرجو، بسیار کمتر از سایر دوره‌ها باشد. اما در اصل ممکن است از تعداد سرفصل ‌ها و مطالبی که بایستی تدریس شود کم شده باشد و یا کیفیت مطالب و اساتیدی که آموزش می‌دهند بسیار پایین باشد.

بنابراین قبل از شرکت در دوره مکانیک ماشین های خارجی باید تمام جوانب را بررسی و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. به عنوان نمونه آموزشگاهی را برای شرکت در این دوره‌ها انتخاب نمایید که آموزش آن توسط اساتید مجرب و متخصص و به صورت عملی و کارگاهی باشد.

سرفصل های دوره مکانیک ماشین های خارجی همانطور که اشاره شد، آموزش دوره مکانیک خودرو های خارجی در سطح درجه 1 و 2 انجام می‌شود. در نتیجه مطالبی که در این سطوح آموزش داده می‌شود، سرفصل‌های متفاوتی دارند. برخی از سرفصل‌های این سطوح ازقرار ذیل است :

سرفصل های دوره مکانیک ماشین های خارجی درجه 2

  •          آشنایی با سیستم و قطعات مرتبط با خودرو
  •         آموزش عیب یابی و رفع عیوب سیستم الکترونیک
  •       آشنایی با انواع موتور خودروهایی مثل بنز، کیا، bmw، نیسان و...
  •         آموزش عیب یابی گیربکس ودیفرانسیل
  •        آشنایی با گیربکس اتوماتیک
  •          آموزش رفع عیوب سیستم تعلیق و فرمان هیدرولیک
  • سرفصل های دوره مکانیک ماشین های خارجی درجه 1

    • آشنایی با سیستم تعلیق و فرمان
    • آشنایی با واترپمپ و ترموستات
    • آموزش باز و بسته کردن میل لنگ و شاتون پیستون
    • آموزش نقشه خوانی و مدارات
    • معرفی وشناخت ECU
    • آشنایی با سیستم مالتی پلکس
    • آموزش کار با ابزارهای اندازه گیری

    مزیت شرکت در دوره مکانیک ماشین های خارجی شرکت در دوره های مهارت آموزی و فنی و حرفه‌ای همچون دوره مکانیک ماشین های خارجی، این امکان را برای کارآموز فراهم می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن تخصص فنی خود را به دست آورد و وارد بازارکار شود. درواقع با توجه به کیفیت آموزش دوره مکانیک خودرو های خارجی، می‌توان گفت آینده شغلی کارآموز تضمین می‌شود.

    همچنین کارآموزان، پس از گذراندن آموزش مکانیکی ماشین های خارجی در یکی از آموزشگاه‌های معتبر مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور، مدرک رسمی و بین المللی خود را دریافت خواهند کرد. این مدرک به تنهایی مزیت های قابل توجهی به همراه دارد. یکی از این مزیت‌ها دریافت وام خود اشتغالی و امکان اخذ پروانه کسب برای ایجاد کسب و کار مستقل خود می‌باشد.

    علاوه بر آن دریافت مدرک فنی و حرفه ای شما را جزء کارگران مهارتی قرار خواهد داد و می‌توانید از این طریق در لیست دریافت کنندگان بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرید و از مزایای این بیمه بهرمند شوید.

     ضمنا مدرک فنی و حرفه ای رسمی و معتبر، بین المللی و قابل ترجمه قلمداد می‌شود. در نتیجه این مدرک در کشورهای عضو سازمان جهانی کار مانند کانادا، انگستان، ژاپن، بلژیک و... معتبر محسوب می‌شود. از طرفی مکانیکی خودروهای خارجی در کشورهای خارجی بسیار مورد تقاضا می‌باشد؛ بنابراین با قرار دادن این مدرک در رزومه کاری خود و مهاجرت به این کشورها، امکان استخدام در شرکت ‌ها و مراکز مربوط به مکانیکی را خواهید داشت.

    منبع: آموزشگاه مکانیک خودرو دارالفنون(https://darr.ir/product/mekanik-khodro/)

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    ایرانilo

    داشتن یک مدرک معتبر بین المللی، می‌تواند شما را برای ورود به دنیای کار در داخل و یا خارج از کشور کمک کند. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های حضوری، مجازی و یا ترکیبی ما، خود را برای شرکت در آزمون عملی و تئوری سازمان فنی و حرفه ای آماده کنید و در رشته‌هایی مانند اتومکانیک، برق، کامپیوتر و آرایشگری مردانه مدرک بین المللی بگیرید.

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    صنعت و تولید | علم و آموزش