اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108106802120678
در دسترس نیست

هزینه مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری مردانه چقدر است؟

کد: 140108106802120678

، ری , (اخبار رسمی): علاقمندان رشته آرایشگری مردانه عموما دوره‌های آموزش اصلاح و آرایش مردانه را به عنوان روشی های یادگیری تخصصی این حرفه انتخاب می‌نمایند. به همین دلیل اطلاع از هزینه مدرک آرایشگری مردانه برای این افراد حائز اهمیت است.

هزینه مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری مردانه چقدر است؟
هزینه مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری مردانه چقدر است؟

علاقه مندان رشته آرایشگری مردانه عموما دوره‌های آموزش اصلاح و آرایش مردانه را به عنوان روشی های یادگیری تخصصی این حرفه انتخاب می‌نمایند. به همین دلیل اطلاع از هزینه مدرک آرایشگری مردانه برای این افراد حائز اهمیت است.

آرایشگری دارای بازارکاری رقابتی است که کارجویان برای موفقیت و رسیدن به یک جایگاه شناخته شده می‌بایست مسیر و پروسه صحیحی را طی نمایند. کسب تجربه در دوره‌های فنی و حرفه‌ای و دریافت مدرک آرایشگری مردانه بخشی از این مسیر به شمار می‌آید.  مدرک بین المللی آرایشگری مردانه که نشان‌دهنده مهارت و دانش هنرجو است امکان جذب به بازارکار آرایشگری را برای او فراهم می‌کند.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم افرادی که تمایل به دریافت مدرک بین‌المللی و کسب اطلاع از قیمت آموزش آرایشگری مردانه دارند، این مقاله را از دست ندهند.

هزینه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه به چه عواملی بستگی دارد؟ امروزه آموزش آرایشگری مردانه صرفا به اصلاح و پیرایش خلاصه نمی‌شود، بلکه این آموزش شامل رشته‌ها و فعالیت‌های متنوعی است که محبوبیت زیادی  بین کارجویان و مهارت آموزان دارند.

 به این صورت که دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه خود به دو سطح درجه 1 و درجه 2 تقسیم می‌شود. همچنین آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای دوره‌هایی با عنوان آموزش گریم سینمایی و گریم داماد، کار با مواد شیمایی، رنگ مو آقایان و پروتز موی آقایان برگزار می‌کنند. از این رو هزینه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه نیز با توجه به حجم مطالب در هر یک از این رشته‌ها متفاوت خواهد بود. هنرجویان با در نظر گرفتن میزان علاقه خود به هر حرفه، می‌توانند هر یک از این دوره‌ها را انتخاب نمایند.

علاوه بر این موضوع با وجود قیمت مصوبی که سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای هر یک از این دوره‌ها اعلام می‌کند، برخی آموزشگاه‌ها هزینه‌های متفاوتی برای دریافت مدرک آرایشگری مردانه تعیین کرده‌اند. هزینه مدرک آرایشگری مردانه در این آموزشگاه‌ها، تحت تاثیر نوع برگزاری کلاس‌ها، سطح مهارت اساتید و تعداد شرکت‌کنندگان می‌باشد.

به همین دلیل بهتر است دوره مدنظر خود را با معیاری مانند قیمت آموزش آرایشگری مردانه نسنجید و پیش از انتخاب و شرکت در کلاس‌ها با محیط و سطح کیفی کلاس و اساتید آموزشگاه آشنا شوید.

آیا قیمت آموزش آرایشگری مردانه در سطح درجه 2 تفاوتی با سایر دوره‌ها دارد؟ دوره درجه 2 آموزش آرایشگری مردانه، اولین دوره‌ای است که هنرجویان مبتدی می‌بایست درآن شرکت نمایند. در سطح درجه 2 به آموزش اصول و مبانی مقدماتی و پایه آرایشگری مردانه پرداخته می‌شود. به همین دلیل این دوره حجم بیشتری از مباحث آموزش آرایشگری مردانه را در برمی‌گیرد و طبیعتا طول مدت دوره و قیمت آموزش آرایشگری مردانه نیز در آن بالاتر از سایر دوره‌های آرایش و اصلاح مردانه است.

در نتیجه قیمت آموزش آرایشگری مردانه در سطح آموزشی درجه 2 حدود 4 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

هزینه مدرک آرایشگری مردانه در سطح درجه 1 چقدر تعیین شده است؟ دوره درجه 1 آرایشگری مردانه به آموزش تخصصی و پیشرفته مباحث مربوطه می‌پردازد. شرکت‌کنندگان و هنرجویان پس از گذراندن دوره درجه 2 از آموزش آرایشگری مردانه، امکان شرکت در دوره آرایشگری مردانه درجه 1 را خواهند داشت.

در این دوره هنرجویان با انوع کوتاهی مدرن و کات خشک، بافت‌های جدید، تکنیک‌های پیتاژ مو آشنا خواهند شد که هزینه ثبت نام در این دوره‌های آموزشی برابر با 3 میلیون تومان است.

هزینه مدرک بین المللی آرایشگری سینمایی مردانه چقدر است؟ دوره آرایشگری سینمایی مناسب افرادی است که قصد یادگیری شخصیت‌سازی و به دست آوردن توانایی در پنهان کردن یا پر رنگ کردن زیبایی‌ یا عیوب همراه با به کار بردن تخیل را دارند.

این افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ 3,500,000 تومان به عنوان هزینه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه در دوره گریم سینمایی که به آن چهره‌پردازی نیز گفته می‌شود، شرکت نمایند.

پس از پایان دوره، آموزشگاه هنرجویان را به شرکت در آزمون‌های برگزار شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور راهنمایی می‌کند. در نهایت بعد از موفقیت در آزمون کتبی و عملی این سازمان، مدرکی رسمی و با ارزشی بین المللی به پذیرفته‌شدگان اعطا خواهد شد.

مدرک آموزش گریم داماد با کم‌ترین قیمت؛ هزینه مدرک آرایشگری مردانه در دوره متعادل سازی چهره چقدر است؟ دوره متعادل سازی چهره مردانه که با نام گریم داماد نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از دوره‌های محبوب برگزارشده در اموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور است.

اگر شما نیز جزء علاقمندان آرایشگری و گریم داماد هستید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای حدود 2,500,000 تومان در دوره تخصصی آموزش گریم داماد و متعادل‌سازی چهره شرکت نمایید.

 پس از گذراندن اصول و تکنیک‌های عملی و تئوری این رشته، مدرک معتبر آرایش و گریم داماد دریافت کنید.

آشنایی با هزینه مدرک آرایشگری رنگ موی مردانه به تبع  پیشرفت صنعت مد و فشن، صنعت آرایشگری نیز به روز شده  و خدماتی مانند رنگ، مش و هایلایت موی مردانه طرفداران زیادی بین جوانان پیدا کرده است. از این رو اگر قصد ورود به حرفه آرایشگری مردانه و یا توسعه کسب و کار آرایشگری خود را دارید، لازم است با شرکت در دوره رنگ موی مردانه تخصص لازم در این حرفه را نیز به دست آورید.

در این دوره تلاش‌ می‌شود تا مباحثی مانند آموزش نحوه استقاده از ابزار و وسایل کاربردی، چگونگی کار با مواد شیمیانی، آموزش ترکیب رنگ‌های مختلف و کاتالوگ‌ خوانی، شناخت جنس انواع موهای مردانه و دیگر مباحث تخصصی در این حوزه آموزش داده خواهد شد.

هزینه مدرک آرایشگری مردانه در رشته کار با مواد و رنگ‌های شیمیایی، 3,800,000 تومان است. افرادی که پس از پرداخت هزینه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه و گذراندن این دوره تخصصی، موفق به کسب نمره قبولی در آزمون آرایشگری و کار با رنگ موی مردانه شوند، می‎توانند مدرک بین‎‌المللی این دوره را دریافت کنند. با توجه به اعتبار بین المللی این مدرک، دارندگان آن می ‌توانند در تمامی کشورهای عضو سازمان جهانی کار(ILO) مشغول به کار شوند.

قیمت آموزش آرایشگری مردانه در دوره‌های بهداشت ناخن و پروتز موی آقایان چقدر است؟ آموزش‌های مربوط به بهداشت ناخن و پروتز موی آقایان(ترمیم مو) دو مورد از جدیدترین دوره‌های برگزار شده در اموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سطح کشور است. هر یک از این آموزش‌ها در دوره‌های جداگانه و به صورت خاص برگزار می‌شود که مدرک جداگانه‌ای نیز پس از پایان هر یک از آ‌ن‌ها ارائه خواهد شد. از این رو هزینه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه در هر یک از این رشته‌ها متفاوت است.

اگر قصد دریافت مدرک بین‌ المللی آموزش بهداشت ناخن مردانه را داشته باشید می‌توانید با پرداخت هزینه مدرک آرایشگری مردانه که برابر با 2,100,000 تومان می‌باشد، در دوره‌های مربوطه شرکت کرده و مدرک بین‌المللی خود را در این حرفه دریافت نمایید.

در کنار آموزش بهداشت ناخن، دوره‌هایی تحت عنوان آموزش ترمیم موی آقایان برگزار می‌شود. قیمت آموزش آرایشگری مردانه در شاخه پروتز مو 3,700,000 تومان در نظر گرفته شده است. مباحث این دوره عبارت است از: آشنایی با ابزارو وسایل ترمیم موی مردانه، آموزش قالب‌گیری و نصب پروتز مو، آموزش شستشو و حالت‌دهی بعد از ترمیم مو.
در تهیه این مطلب در مورد هزینه مدرک آرایشگری مردانه از وب سایت آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای دارالفنون استفاده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانilo

داشتن یک مدرک معتبر بین المللی، می‌تواند شما را برای ورود به دنیای کار در داخل و یا خارج از کشور کمک کند. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های حضوری، مجازی و یا ترکیبی ما، خود را برای شرکت در آزمون عملی و تئوری سازمان فنی و حرفه ای آماده کنید و در رشته‌هایی مانند اتومکانیک، برق، کامپیوتر و آرایشگری مردانه مدرک بین المللی بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش