اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107306781118236
در دسترس نیست

فروش دستگاه ازن ژنراتور خانگی هایکلین HV1004 برای ضدعفونی میوه و سبزی

کد: 140107306781118236

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): برای ضد عفونی میوه سبزی دیگه نیاز به مواد شیمیایی نداریم و با هایکلین و استفاده از تکنولوژی COLD PLASMA گند زدایی و ضد عفونی محصولات و با خیال آسوده انجام میدیم .

فروش دستگاه ازن ژنراتور خانگی هایکلین HV1004 برای ضدعفونی میوه و سبزی
فروش دستگاه ازن ژنراتور خانگی هایکلین HV1004 برای ضدعفونی میوه و سبزی

هایکلین یک دستگاه چند منظوره بر پایه ی پلاسمای سرد و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد که دارای کاربرد های وسیع از جمله :ضد عفونی و آنتی باکتریال کردن سطوح ،اشیا،لوازم شخصی،میوه و سبزیجات و مواد خوراکی،کاربردهای بهداشتی پوست ،مو،زیبایی و درمانی می باشد .

تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه قابلیت از بین بردن تمام میکروب ها ،ویروس ها و باکتریها را داشته و از مهمترین مزایای آن می توان به :عدم نیاز به مواد مصرفی ،عدم باقی گذاشتن مواد شیمیایی مضر ،کاربرد وسیع و چند جانبه ،قایلیت حمل و جا به جایی آسان ،کمک به صرفه جویی در حجم وسیعی از هزینه های روزمره اشاره کرد .

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09937844145 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راشکیان کاسپین

این شرکت با توجه به پتانسیل های تولیدی و صادراتی ایجاد شده و در جهت تکمیل چرخه خدمات و با نظر به محوریت تکنولوژی های زیست محیطی و انرژی های تجدید پذیر در سال93 در منطقه آزاد انزلی اقـدام به تولـید تجهیــزات زیســت محیطـی (Environmental Technology) در این خصوص ازجمله ازن ژنراتور، دستگاهی و تصفیه آب خانگی و صنعتی با نام تجاری (R.K.C) نموده است. این شرکت در راستای ارتقای کیفیت، سهولت و همتراز با محصولات جهانی اقدام به اخذ گواهی نامه های بین المللی ISO 9001 و ISO14001 و همچنین نمایندگی شرکت General new partner اروپا نموده است و کلیه محصولات تولیدی تحت لیسانس این شرکت عرضه می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید