اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109126852218236
در دسترس نیست

نقش گاز ازن در مرغداری

کد: 140109126852218236

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): ضد عفونی کنندگی ازن با تکنولوژی پلاسمای سرد (COLD PLASMA) در مرغداری جایگزین مناسب برای فرمالین جهت ضد عفونی و گند زدایی محیط مرغداری می باشد و بوی بد مرغداری را از بین می برد .خوراک و دان طیور را ضد عفونی می کند از تلفات جلوگیری می کند .

نقش گاز ازن در مرغداری
دستگاه ازن ژنراتور R.K.C

ازن با خاصیت اکسید کنندگی بالایی که دارد جایگزین فرمالین در مرغداری ها می شود و آلودگی ها را به طرز چشمگیری از بین می برد .

ازن خاصیت ضد عفونی کنندگی و گند زدایی دارد که ازین خاصیت در صنعت مرغداری می توان استفاده های زیادی کرد:

عوامل بیماری زا به صورت کامل با شست و شو حذف نمی شود و به همین دلیل باید محیط نگه داری مرغ ها در مرغداری با استفاده از مواد مناسب از جمله فرمالین 2% ضدعفونی شود تا عوامل بیماری زا به طور کامل از بین رود ازن با خاصیت اکسید کنندگی بالایی که دارد جایگزین فرمالین در مرغداری ها می شود و آلودگی ها را به طرز چشمگیری از بین می برد .

ازن سطح اکسیژن محلول در سالن را بالا برده و گاز های سمی نظیر آمونیاک و گاز کربنیک را کاهش می دهد .

از جمله می توان با توجه به همین خاصیت  بار آلودگی های باکتریایی و قارچی دان و خوراک پرنده ها را ضد عفونی کرد و از بین برد و از مسمومیت و تلفات طیور به طرز چشمگیری جلوگیری کرد .

استفاده از گاز ازن در سالن مرغداری ها خود عملیات تصفیه هوا و بوی بد مرغداری را از بین می برد و  می توان برای ضد عفونی لاشه ها از ازن استفاده کرد که زمان نگه داری آنها را افزایش می دهد .

شرکت راشکیان کاسپین تولید کننده دستگاه های ازن ژنراتور بر پایه  تکنولوژی کلد پلاسما است که امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از محلول تولید شده با تکنولوژی کلد پلاسما جهت ضد عفونی محیط بدون نیاز به مواد شیمیایی می باشد و موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود .

طبیعتا ورود هر گونه آلودگی و بیماری باعث شیوع بیماری ،افزایش تلفات و صدمه های جبران نا پذیری می شود .در نتیجه ایجاد سدی محکم،قابل اطمینان و کم هزینه در برابر انواع آلودگی ها (شامل ویروس ها ،میکروب ها و....) و از بین بردن آنها بسیار ضروری است .شرکت راشکیان با ساخت کابین ضدعفونی با استفاده از تکنولوژی کلد پلاسما بدون نیاز به شستشوی مکرر پرسنل،در کمترین زمان ممکن (حدود 3 دقیقه ) و در حین تعویض لباس ،اوپراتور و البسه وی را با بالاترین دقت ممکن استرلیزه می نماید

یکی از راه های افزایش راندمان فعالیت در زمینه طیور ،تصفیه آب و رساندن آب سالم به مرغداری می باشد.بیش از 80 درصد وزن جوجه های یک روزه از آب تشکیل شده است و هر مرغ به ازای هر یک کیلو گرم گوشت تقریبا 4 لیتر آب مصرف می کند. آب آشامیدنی باعث رشد  و بهبود ضریب تبدیل غذایی (FCR) در جوجه های گوشتی می شود آب یک حلال عمومی است و به این خاطر ،کیفیت آن اثرات زیادی در عملکرد جوجه ها دارد کیفیت پایین آب و همچنین مصرف نا سالم آن می تواند در عضم غذا در مرغ تداخل ایجاد نماید .میزان نا خالصی های آب می تواند بیشترین اثرات را بر روی جوجه های 7 تا 21 روزه بگذارد و TDS بالا باعث مرگ و میر زیادی گردد وجود املاح بویژه سدیم و پتاسیم باعث دفع بیشتر آب توسط جوجه ها شده و در نتیجه زمینه رشد میکرو ارگانیسم های بیماری زا را فراهم می کند و باعث بیماری هایی مانند کوکسیدیوز می گردد که نتیجه آن تلفات بیش از حد می باشد .همچنین از دیگر مشکلات موجود ،سختی آب است که باعث بروز مشکلاتی از جمله کاهش حلالیت آب می شود .این موضوع خود باعث می شود دارو های مصرفی به طور کامل در آب حل نشوند و در ته تانک،به صورت ژلاتینی رسوب دهند.همچنین گرفتگی لوله ها و مسیر آب رسانی و آبخوری های نیپل که عموما یا به صورت رسوبات دارو ها و با رسوبات آهکی می باشد یکی از معضلات مرغداری هاست .در نتیجه مرغدار ناگزیر است که با مواد لوله باز کن ، این مشکلات را بر طرف کند که مستلزم  صرف هزینه و زمان و همچنین باعث خرابی و خوردگی لوله ها می شود .پکیج تصفیه آب ساخت شرکت راشکیان ،با استفاده از تکنولوژی کلد پلاسما،علاوه بر حذف کامل عوامل بیماری زا ،آهن و منگنز (محلول و نا محلول ) موجود در آب را حذف می نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راشکیان کاسپین

این شرکت با توجه به پتانسیل های تولیدی و صادراتی ایجاد شده و در جهت تکمیل چرخه خدمات و با نظر به محوریت تکنولوژی های زیست محیطی و انرژی های تجدید پذیر در سال93 در منطقه آزاد انزلی اقـدام به تولـید تجهیــزات زیســت محیطـی (Environmental Technology) در این خصوص ازجمله ازن ژنراتور، دستگاهی و تصفیه آب خانگی و صنعتی با نام تجاری (R.K.C) نموده است. این شرکت در راستای ارتقای کیفیت، سهولت و همتراز با محصولات جهانی اقدام به اخذ گواهی نامه های بین المللی ISO 9001 و ISO14001 و همچنین نمایندگی شرکت General new partner اروپا نموده است و کلیه محصولات تولیدی تحت لیسانس این شرکت عرضه می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی