اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108176812518236
در دسترس نیست

با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ی آبزی پروری و شیلات:

«نمایشگاه بین المللی شیلات » 29آبان تا 2 آذر برگزار می‌شود

کد: 140108176812518236

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): «نمایشگاه بین المللی شیلات » با هدف «بهره برداری و هم افزایی در حوزه آبزی پروری »، 29آبان تا 2 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در تهران برگزار می‌شود.

«نمایشگاه بین المللی شیلات » 29آبان تا 2 آذر برگزار می‌شود
دعوتنامه نمایشگاه آبزی پروری

برنامه‌های جانبی شرکت راشکیان در این نمایشگاه : معرفی  تولیدات داخلی خود بر پایه تکنولوژی پلاسمای سرد  جهت اصلاح آب و رفع آلودگی آن ارائه توانایی اجرای پروژه های آبزی پروری در کلیه نقاط کشور 

به گزارش دبیرخانه همایش نمایشگاه بین المللی شیلات ، این همایش که توسط IFEX برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی آبزی پروری و شیلات با هدف ارتقا و پیشرفت فعالان در این حوزه خواهد بود.

برنامه‌های جانبی شرکت راشکیان در این نمایشگاه :

  • معرفی  تولیدات داخلی خود بر پایه تکنولوژی پلاسمای سرد  جهت اصلاح آب و رفع آلودگی آن
  • ارائه توانایی اجرای پروژه های آبزی پروری در کلیه نقاط کشور 
  • ارائه توا نمندی در انجام پروژه های آبزی پروری مداربسته 

همایش نمایشگاه بین المللی شیلات ، در روز 29آبان تا 2 آذر 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت www.ifex.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02188085340 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راشکیان کاسپین

این شرکت با توجه به پتانسیل های تولیدی و صادراتی ایجاد شده و در جهت تکمیل چرخه خدمات و با نظر به محوریت تکنولوژی های زیست محیطی و انرژی های تجدید پذیر در سال93 در منطقه آزاد انزلی اقـدام به تولـید تجهیــزات زیســت محیطـی (Environmental Technology) در این خصوص ازجمله ازن ژنراتور، دستگاهی و تصفیه آب خانگی و صنعتی با نام تجاری (R.K.C) نموده است. این شرکت در راستای ارتقای کیفیت، سهولت و همتراز با محصولات جهانی اقدام به اخذ گواهی نامه های بین المللی ISO 9001 و ISO14001 و همچنین نمایندگی شرکت General new partner اروپا نموده است و کلیه محصولات تولیدی تحت لیسانس این شرکت عرضه می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]