اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107306782121770
در دسترس نیست

سه تا از بهترین ضد یخ های موجود در بازار ایران را بشناسید

کد: 140107306782121770

، (اخبار رسمی): اصطلاحات "ضد یخ" و "خنک‌کننده" اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما درست نیست. ضد یخ یکی از اجزای مایع خنک‌کننده موتور است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، خنک‌کننده مخلوطی از ضد یخ و آب است. آب به تنهایی برای خنک نگه‌داشتن موتور کافی نیست. گرمای حاصل از احتراق در نهایت باعث جوشیدن آن می‌شود.

سه تا از بهترین ضد یخ های موجود در بازار ایران را بشناسید
سه تا از بهترین ضد یخ های موجود در بازار ایران را بشناسید

اصطلاحات "ضد یخ" و "خنک‌کننده" اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما درست نیست. ضد یخ یکی از اجزای مایع خنک‌کننده موتور است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، خنک‌کننده مخلوطی از ضد یخ و آب است. آب به تنهایی برای خنک نگه‌داشتن موتور کافی نیست. گرمای حاصل از احتراق در نهایت باعث جوشیدن آن می‌شود. در تابستان، آب به تنهایی می‌تواند تبخیر شود و در زمستان، ممکن است یخ بزند و آن را بی‌اثر کند. اکثر خودروسازان ترکیب 50/50 آب و ضد یخ را در رادیاتور توصیه می‌کنند.

موتور خودروی شما گرمای زیادی تولید می‌کند که اگر این گرما کنترل نشود، می‌تواند باعث آسیب جدی شود. به همین دلیل است که ضد یخ برای نگهداری از خودروی شما حیاتی است. هنگامی که این ماده با آب مخلوط شده و به رادیاتور اضافه می‌شود، به تنظیم دمای موتور کمک می‌کند؛ در عین حال از قطعات فلزی مختلف در سیستم خنک‌کننده موتور محافظت و آن‌ها روغن‌کاری می‌کند.

ضد یخ چیست و چرا برای خودرو ضروری است؟

ضد یخ یا خنک‌کننده موتور، مایع رنگی است که با آب مخلوط می‌شود تا به تنظیم موتور در دمای شدید کمک کند. همان‌طور که دمای بیرون از گرم به سرد تغییر می‌کند، مایع خنک‌کننده در سراسر بلوک موتور پمپ می‌شود تا دمای کاری یکنواخت حفظ شود. با این حال، وظیفه ضد یخ بیشتر از تنظیم دما است. حفظ سطح مناسب سیال نیز به جلوگیری از خوردگی کمک می‌کند.

ماده اصلی آن اتیلن گلیکول است که نقطه انجماد آب را کاهش و نقطه جوش آن را افزایش می‌دهد. این کار به جلوگیری از یخ زدن، جوشیدن یا تبخیر شدن آب رادیاتور شما کمک می‌کند.

بهترین ضدیخ‌های موجود در بازار ایران

انواع ضد یخ مرغوب و باکیفیت در بازار صنعتی ایران به فروش می‌رسد که چند مورد از مهم‌ترین‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

این محصول با بالاترین میزان کسب رضایت در میان مصرف‌کنندگان، جهت مصرف در کلیه فصل‌ها تولید می‌شود که با انواع قطعات پلاستیکی، واشرها، لاستیک، فیلترهای سیستم خنک‌کننده و پست‌ها سازگاری خوبی دارد.

ضد یخ کاسپین دارای مواد افزودنی با خاصیت ضد یخ، ضد جوش، ضد خوردگی، ضد کف و ضد زنگ‌زدگی است و در تمامی وسایل نقلیه سنگین و خودروهای سواری استفاده می‌شود.

این ضد یخ می‌تواند تا دمای 37- درجه سانتی‌گراد از قطعات سیستم به خوبی محافظت کند.

ضد یخ بهران بهمن

این ضد یخ یکی از محبوب‌ترین ضدیخ‌های داخلی است که بر پایه اتیلن گلیکول و مواد افزودنی تولید می‌شود.

از این محصول در رادیاتور خودروهای دیزلی و بنزینی استفاده می‌کنند.

این ضد یخ در زمستان از یخ زدن رادیاتور و قطعات و در فصل تابستان، از جوش آوردن جلوگیری می‌کند و موجب کاهش دمای رادیاتورها می‌شود.

با ترکیب 50/50 از ضدیخ بهران بهمن و آب، نقطه جوش تا 109+ درجه سانتی‌گراد افزایش و نقطه انجماد نیز تا دمای 37- درجه تغییر می‌کند.

ضد یخ بهران بهمن دارای سطوح کیفی مختلفی مانند ASTM D-3306 و ISRI 338 است.

ضد یخ بهران دی

ضدیخ بهران مدل دی، یکی از محبوب‌ترین ضدیخ‌های داخلی است که بر پایه اتیلن گلیکول و مواد افزودنی پیشرفته تولید می‌شود و در خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگین استفاده می‌شود.

با ترکیب 50/50 از ضدیخ بهران دی و آب، نقطه جوش تا 109+ درجه سانتی‌گراد افزایش و نقطه انجماد نیز تا دمای 37- درجه تغییر می‌کند.

این محصول دارای مواد افزودنی مفیدی است که خواصی مانند پایداری شیمیایی، بالا بردن نقطه جوش، محافظت از قطعات خنک‌کننده در برابر زنگ و خوردگی و ... را به آن می‌بخشد.

https://avesta-sanat.com/product/ضد-یخ-بهران-دی/

تأمین‌کننده بهترین ضدیخ‌ها در ایران

برخی از تولیدکنندگان عمده ضد یخ در جهان وجود دارند که انواع ضد یخ ارزان یا گران را (بسته به مواد اولیه و کیفیت آن‌ها) تولید می‌کنند. شرکت اوستا صنعت، نمایندگی فروش رسمی انواع ضد یخ درجه یک و اصلی در ایران است.

ضد یخ در شرکت اوستا صنعت با تأییدیه کیفی از شرکت‌های معتبر عرضه می‌شود که با خلوص بالا و در بسته‌بندی‌های مختلف، موجود هستند.

این شرکت، با فروش انواع روغن و گریس مرغوب در ایران، آماده ارائه روانکاری درجه یک از برندهای معتبر و ارسال آن‌ها به همه نقاط ایران است. همچنین تیم پشتیبانی 24 ساعته در کل ایام هفته خریداران را در مسیر یک سفارش مطمئن همراهی می‌کند.

برای سفارش اینترنتی انواع ضد یخ با کیفیت عالی از اوستا صنعت و یا اطلاع از قیمت آن، می‌توانید به سایت اوستا صنعت مراجعه کنید.

منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوستا صنعت

اوستا صنعت برای تبدیل شدن به مقصد خرید صنعت، فقط به فروش محصولات با کیفیت می‌پردازد به طوری که تمامی محصولات ارائه شده را به شرط آنالیز و با ضمانت به مشتری ارائه می‌کنیم.

اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید