اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111307169321770
در دسترس نیست

برترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی

کد: 140111307169321770

، (اخبار رسمی): تامین کنندگان بسیاری تامین روانکارهای داخلی و خارجی را بر عهده دارند و هر کدام از آن‌ها خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی یک شرکت تأمین‌کننده معتبر، عرضه و فروش محصولات باکیفیت است. همچنین باید بتواند اصالت کالایی را که ارائه می‌دهد، تضمین کند.

برترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی
برترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی
برترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی
برترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی
برترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی
برترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی

این شرکت‌ها باید با ارائه انواع روانکار با قیمت‌های مناسب و رقابتی، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان باشند. این مجموعه‌ها همانند سایر کسب و کارها ممکن است از نظر نوع و کیفیت سرویس‌دهی با هم تفاوت داشته باشند. امروز می‌خواهیم مهم ترین عواملی را که شرکت‌های تامین کننده روانکار می‌بایست آن را در دستور کاری خود قرار دهند و به آن پایبند باشند را برای شما ذکر نماییم تا با خیالی آسوده، از میان جمعی از تامین کنندگان برترین آنان را برگزینید.

شرکت‌های تأمین‌کننده می‌بایست در زمینه جلب رضایت خریداران و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی تلاش کنند و این امر مستلزم رعایت موارد مختلفی است؛ از جمله: تضمین کیفیت محصول (همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد)، در خصوص محصولات خارجی ارائه مدارکی مبنی بر وارداتی بودن محصول و اطمینان از تقلبی نبودن محصولات داخل، روند مناسب سفارش و خرید آنلاین، ارسال به موقع محصول به آدرس مورد نظر مشتری، تضمین اصل بودن محصولات به شرط تست و آنالیز  و ... .

آنچه در این مطلب برای شما خوانندگان محترم جمع آوری کردیم، معرفی یک تأمین‌کننده معتبر و ویژگی‌های آن است. در اینجا یکی از بهترین تأمین‌کنندگان روغن و گریس در ایران را آورده‌ایم که تمامی شرایط یک تأمین‌کننده درجه یک را داراست. شما می‌توانید با مطالعه شرایط و ویژگی‌های این شرکت، در هنگام خرید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ویژگی‌های یک تأمین‌کننده معتبر روغن و گریس

●        کیفیت محصولات

چیزی که بیش از سایر موارد می‌بایست از سوی شرکت‌های تامین کننده روانکار رعایت شود، اهمیت به درجه کیفی محصولات قابل ارائه است. در واقع تامین کنندگان می‌توانند تمامی محصولات قابل فروش خود را قبل از ارائه، با توجه به آشنایی با شرکت‌های تست و آنالیز بررسی نمایند و پس از تایید اصالت محصول مورد نظر آن را به فروش رسانند. شما می‌توانید برای دیدن لیست محصولات مختلف گریس و روغن صنعتی به سایت اوستا صنعت مراجعه کنید.

●        نحوه ارتباط و ارسال

نحوه ارتباط با مشتریان پارامتر حائز اهمیت دیگری است که برای اعتبار یک شرکت تأمین‌کننده مهم است. خدمات مربوط به تحویل و ارسال سریع، مقوله مهمی است که شرکت‌های تامین کننده باید در نظر داشته باشند. محصولی که از طرف مشتریان ثبت سفارش شده است، در بهترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس ایشان ارسال شود و در طول این مدت، اگر مشتری نیاز به اطلاع از وضعیت سفارش خود داشت، با صبر و حوصله او را راهنمایی کنند.

●        پشتیبانی

تامین کننده روغن و گریس می‌بایست کارشناسان و متخصصانی مجرب و حرفه‌ای در این حوزه را در مجموعه خود داشته باشد. زیرا این گزینه موجب اطمینان خاطر مشتری به هنگام خرید و یا دریافت مشاوره می‌گردد. اوستا صنعت یکی از تامین کنندگان، با مشاورانی که در این حوزه بسیار درجه یک اند را داراست.

یکی از پیشنهادهای کاربردی تیم فروش شرکت اوستا صنعت به مشتریان عزیز، ارسال درخواست پیش فاکتور به منظور خرید هرچه راحت‌تر روانکارهاست. دلیل ارائه این پیشنهاد از سمت کارشناسان فروش مجموعه تصمیم‌گیری آسان تر برای شما روی کاغذ است. مراحل بعد از ارسال درخواست پیش فاکتور بدین صورت اتفاق می‌افتد که در صورت موجود بودن محصول درخواستی، 5 دقیقه بعد پیش فاکتور شما صادر گردیده و از سمت  شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد.

علاوه بر ارائه خدمات این چنینی از سوی مجموعه اوستا صنعت، ما از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 8:00 تا 17:00 آماده ارائه خدمات پشتیبانی از جمله مشاوره، هماهنگی بارگیری و حمل کالا و توضیح در خصوص شرایط تسویه حساب به مشتریان محترم هستیم.

●        طیف گسترده برندها و محصولات

یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب تأمین‌کننده در نظر داشت، تکمیل بودن سبد کالایی تامین کننده اعم از روانکارهای ایرانی و خارجی است. چرا که خرید روغن و گریس به صورت مستقیم از کمپانی تولید کننده – به طور مثال کمپانی‌های خارجی – ممکن است با مشکلاتی همراه باشد و خریداران عادی نتوانند به محصول خود دست پیدا کنند.

ما در اوستا صنعت حدود 3000 محصول با بیش از 32 برند را پوشش دادیم. بعضی از محصولات به صورت قانونی از دبی یا ترکیه وارد ایران می‌شوند و بعضی دیگر به صورت قاچاق. به هرگونه که باشد اطلاعات دقیقی در خصوص ویژگی هریک از روانکارها و نحوه تشخیص اصل بودن محصولات در اختیار شما قرار می‌دهیم.

●        قیمت‌های مصوب تولید کننده

تمامی تولیدکنندگان روغن و گریس در ایران مانند شرکت نفت بهران، سپاهان، ایرانول و پارس بر اساس نوسانات قیمت در بازار، هر چند ماه یک بار لیست جدید و آپدیت شده‌ای از قیمت محصولات خود منتشر می‌کنند. بر اساس این لیست قیمت، تامین‌کنندگان نیز می‌بایست محصولات را نهایتا با 3 الی 4 درصد سود، به فروش برسانند.

اگر تامین کننده‌ای، محصولی را بسیار پایین‌تر از لیست قیمتی تولید کننده به فروش رساند، باید دو نکته را در نظر گرفت: آیا مبلغ فروشنده، بعد از 9 درصد مالیات است؟ آیا این جنس تقلبی نیست؟ چطور میتوان روغن یا گریسی را خرید که خود تولیدکننده، به مبلغ بالاتری آن را می‌فروشد؟

●        هزینه حمل

به طور کلی هزینه حمل و نقل محصولات درخواستی، به عهده مشتریان عزیز است و در صورتیکه تامین کننده‌ای هزینه حمل را متقبل شد و همچنین قیمت تمام شده آن روانکار را با اختلاف قیمتی زیاد در فاکتور نهایی شما صادر کرد، این زنگ خطری برای شماست تا به تقلبی بودن محصول آن تامین کننده شک کنید.

●        رزومه شرکت

رزومه هر شرکت، نشان از سوابق و چگونگی کارکرد آن در طول سالیان دارد. در واقع می‌توان گفت تامین کننده‌ای که از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های مطرح صنعتی، به منظور خرید کالا و مشارکت طولانی مدت انتخاب شده باشد، می‌تواند گزینه قابل اعتماد تری نسبت به سایرین تامین کنندگان باشد. رزومه درخشان یک تامین کننده می‌تواند دلیل شهرت و موفقیت آن مجموعه باشد.

مجموعه اوستا صنعت توانسته اعتماد بیش از 600 شرکت کوچک و بزرگ را جلب کند. از ناجا گرفته تا نیروی دریایی سیرجان، از سیمان شمال گرفته تا بانک‌های مرکزی و آینده، از پتروشیمی مسجد سلیمان گرفته تا نیروگاه برق رامین، از شهرداری تهران تا شهرداری صدرای شیراز و… .

●        مراجعه حضوری

باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در تمامی حوزه‌ها، صنعت روانکار نیز از آن بی بهره نبوده است. به همین ترتیب تامین کنندگان تازه کار بسیاری شروع به فروش اینترنتی روانکارها از طریق وب سایت کرده‌اند. آنها این نکته را فراموش کردند که خرید اینترنتی هنوز نتوانسته جای خرید حضوری را بگیرد. در واقع آنان دفتری به منظور جلب اعتماد مشتری برای مراجعه حضوری ندارند و تفکر آنان بر بی اهمیت بودن موضوع فوق است. آنان از یاد برده‌اند که اصل اول در کار، جلب اعتماد و خشنودی خاطر مشتری است.

خیلی از مشتریان هنوز هم ترجیح می‌دهند به فروشگاه‌های شرکت تامین کننده رفته و قبل از خرید نحوه برخورد کارشناسان با مشتری، فرآیند پشتیبانی بعد از خرید، تعداد مشتریان قدیمی و رضایت آنان از محصولات را مورد بررسی قرار دهند. ما در مجموعه اوستا صنعت، منتظر حضور گرم شما هستیم.

کلام آخر

با توجه به ارائه مطالب عنوان شده در متن فوق، گزینه‎های بسیار زیادی در خصوص یک تامین کننده معتبر روانکار وجود دارد. مواردی از جمله نحوه برخورد با مشتریان، پشتیبانی و همراهی آن‌ها، تضمین کیفیت کالا و … . توصیه ما به خریداران محترم این است که پیش از سفارش و خرید محصول، به سایت شرکت مورد نظر مراجعه و طیف محصولات و درجه کیفی آن‌ها را بررسی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوستا صنعت

اوستا صنعت برای تبدیل شدن به مقصد خرید صنعت، فقط به فروش محصولات با کیفیت می‌پردازد به طوری که تمامی محصولات ارائه شده را به شرط آنالیز و با ضمانت به مشتری ارائه می‌کنیم.

اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید