اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111187152721770
در دسترس نیست

بهترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی در ایران

کد: 140111187152721770

، (اخبار رسمی): شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا وظیفه تامین و عرضه روغن و گریس را به عهده دارند و هرکدام از آن‌ها ممکن است خدمات متفاوتی را ارائه دهد. مهم‌ترین ویژگی یک شرکت تأمین‌کننده معتبر، عرضه و فروش محصولات باکیفیت است و اینکه بتواند اصالت کالایی را که ارائه می‌دهد، تضمین کند.

بهترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی در ایران
بهترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی در ایران

این شرکت‌ها باید با ارائه روغن موتور و گریس با قیمت‌های مناسب و رقابتی، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان باشند. این مجموعه‌ها معمولاً خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند و از نظر نوع و کیفیت سرویس‌دهی با هم تفاوت دارند.

شرکت‌های تأمین‌کننده می‌بایست در زمینه جلب رضایت خریداران و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی تلاش کنند و این امر مستلزم رعایت موارد مختلفی است؛ از جمله: تضمین کیفیت محصول (همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد)، در خصوص محصولات خارجی ارائه مدارکی مبنی بر وارداتی بودن محصول و اطمینان از تقلبی نبودن محصولات داخل، روند مناسب سفارش و خرید آنلاین، ارسال به موقع محصول به آدرس مورد نظر مشتری، تضمین اصل بودن محصولات به شرط تست و آنالیز  و ... .

آنچه در این مطلب برای شما خوانندگان محترم گرد آورده‌ایم، معرفی یک تأمین‌کننده معتبر و ویژگی‌های آن است. در اینجا یکی از بهترین تأمین‌کنندگان روغن و گریس در ایران را آورده‌ایم که تمامی شرایط یک تأمین‌کننده درجه یک را داراست؛ شما می‌توانید با مطالعه شرایط و ویژگی‌های این شرکت، در هنگام خرید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ویژگی‌های یک تأمین‌کننده معتبر روغن و گریس

  • کیفیت محصولات. یک تأمین‌کننده معتبر و حرفه‌ای در زمینه گریس و روغن صنعتی، پیش از هر چیز باید به کیفیت محصولاتی که تامین یا توزیع می‌کند آگاه باشد  فقط روانکارهایی را در مجموعه فروش خود قرار دهد که از نظر درجه کیفی قابل اطمینان باشند. کیفیت این محصولات را نیز باید با همکاری سازمان‌های مسئول، از جمله شرکت‌های آنالیز و تست کیفیت تأیید کند و از طریق ایشان اصالت محصول مورد نظر را تایید کند.

●        خدمات تحویل و ارسال. پارامتر دیگری که برای اعتبار یک شرکت تأمین‌کننده مهم است، نحوه ارتباط با مشتریان است. خدمات مربوط به تحویل و ارسال سریع، مقوله مهمی است که شرکت‌های تامین کننده باید در نظر داشته باشند. محصولی که از طرف مشتریان ثبت سفارش شده است، در بهترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس ایشان ارسال شود و در طول این مدت، اگر مشتری نیاز به اطلاع از وضعیت سفارش خود داشت، با صبر و حوصله او را راهنمایی کنند.

●        پشتیبانی. شرکت اوستا صنعت از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای و باتجربه تشکیل شده است. یکی از پیشنهادهای تیم فروش ما به مشتریان عزیز، ارسال درخواست پیش فاکتور به منظور خرید هرچه راحت‌تر روانکارهاست. دلیل ارائه این پیشنهاد از سمت کارشناسان فروش مجموعه تصمیم‌گیری آسان تر برای شما روی کاغذ است. مراحل بعد از ارسال درخواست پیش فاکتور بدین صورت اتفاق می‌افتد که در صورت موجود بودن محصول درخواستی، 5 دقیقه بعد پیش فاکتور شما صادر گردیده و از سمت  شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد.

علاوه بر ارائه خدمات این چنینی از سوی مجموعه ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا 17:00 آماده ارائه خدمات پشتیبانی از جمله مشاوره، هماهنگی بارگیری و حمل کالا و توضیح در خصوص شرایط تسویه حساب به مشتریان محترم هستیم.

●        طیف گسترده برندها و محصولات. یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب تأمین‌کننده در نظر داشت، تکمیل بودن سبد کالایی تامین کننده اعم از روانکارهای ایرانی و خارجی است. چرا که خرید روغن و گریس به صورت مستقیم از کمپانی تولید کننده – به طور مثال کمپانیهای خارجی – ممکن است با مشکلاتی همراه باشد و خریداران عادی نتوانند به محصول خود دست پیدا کنند.

در اوستا صنعت حدود 3000 محصول با بیش از 32 برند را پوشش دادیم. بعضی از محصولات به صورت قانونی از دبی یا ترکیه وارد ایران می‌شوند و بعضی دیگر به صورت قاچاق. به هرگونه که باشد اطلاعات دقیقی در خصوص ویژگی هریک از روانکارها و نحوه تشخیص اصل بودن محصولات در اختیار شما قرار می‌دهیم.

●        قیمت‌های مصوب. تولید کننده تولیدکننده‌های داخلی اعم از شرکت نفت بهران، سپاهان، ایرانول و پارس، هر چند ماه یک بار لیست قیمت خود را منتشر می‌کنند. تامین‌کننده‍‌ها موظفند محصولات را با 3 یا 4 درصد سود به فروش برسانند. اگر تامین کننده‌ای، محصولی را پایین‌تر از لیست به فروش می‌رساند، باید دو نکته را در نظر گرفت: آیا مبلغ فروشنده، بعد از 9 درصد مالیات است؟ آیا این جنس تقلبی نیست؟ چطور میتوان روغن یا گریسی را خرید که خود تولیدکننده، به مبلغ بالاتری آن را می‌فروشد؟

●        هزینه حمل. هزینه حمل به عهده مشتری است و اگر تامین کننده‌ای هزینه حمل را پذیرفت و همچنین قیمت پایینی در فاکتور زد، باید به آن شرکت تامین کننده در تامین محصولات تقلبی، شک کرد.

●        رزومه شرکت. یکی دیگر از عوامل حائز اهمیت در انتخاب شرکت‎های تامین کننده، بررسی رزومه آنهاست. در واقع می‌توان گفت تامین کننده‌ای که از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های مطرح صنعتی، به منظور خرید کالا و مشارکت طولانی مدت انتخاب شده باشد، می‌تواند گزینه قابل اعتماد تری نسبت به سایرین تامین کنندگان باشد.

مجموعه اوستا صنعت توانسته اعتماد بیش از 600 شرکت کوچک و بزرگ را جلب کند. از ناجا گرفته تا نیروی دریایی سیرجان، از سیمان شمال گرفته تا بانک‌های مرکزی و آینده، از پتروشیمی مسجد سلیمان گرفته تا نیروگاه برق رامین، از شهرداری تهران تا شهرداری صدرای شیراز و… .

●        مراجعه حضوری. اکثر تامین کننده‌ها در زمینۀ فروش اینترنتی روانکارها فعال‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند زیرساخت مراجعه حضوری مشتری را فراهم کنند. باید این نکته را اضافه کرد که خرید اینترنتی هنوز نتوانسته جای خرید حضوری را بگیرد. بدین منظور که خیلی از مشتریان هنوز هم ترجیح می‌دهند به فروشگاه‌های شرکت تامین کننده رفته و قبل از خرید نحوه برخورد کارشناسان با مشتری، فرآیند پشتیبانی بعد از خرید، تعداد مشتریان قدیمی و رضایت آنان از محصولات را مورد بررسی قرار دهند.

کلام آخر

بر اساس مطالبی که در مقاله اشاره شد، می‌توان به این مسئله پی برد که یک تامین‌کننده معتبر در زمینه روغن و گریس در ایران باید به کیفیت محصولاتی که ارائه می‌دهد واقف باشد و همچنین اصالت آن‌ها را تامین کند. از طرفی، نحوه برخورد با مشتریان و پشتیبانی و همراهی آن‌ها از دیگر فاکتورهای مهمی است که یک تامین‌کننده باید به آن توجه کند.  توصیه ما به خریداران محترم این است که پیش از سفارش و خرید محصول، به سایت شرکت مورد نظر مراجعه و طیف محصولات و درجه کیفی آن‌ها را بررسی کند.

برای دیدن لیست محصولات گریس و روغن صنعتی با سایت اوستا صنعت avesta-sanat.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوستا صنعت

اوستا صنعت برای تبدیل شدن به مقصد خرید صنعت، فقط به فروش محصولات با کیفیت می‌پردازد به طوری که تمامی محصولات ارائه شده را به شرط آنالیز و با ضمانت به مشتری ارائه می‌کنیم.

اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید