اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108016784621770
در دسترس نیست

5 تا از بهترین روغن‌های بهران

کد: 140108016784621770

، (اخبار رسمی): روغن‌های صنعتی: روغن‌های دنده صنعتی- روغن‌های توربین- روغن ترانسفورماتور- روغن‌های گردشی و هیدرولیک- روغن‌های هیدرولیک ضد حریق- روغن‌های عملیات ماشین‌کاری و برشکاری- روغن‌های ماشین‌ابزار- روغن‌های نساجی- روغن‌های کمپرسور و مته‌های بادی- روغن‌های دیزل ژنراتور- روغن‌های محافظ- روغن انتقال حرارت-

5 تا از بهترین روغن‌های بهران
5 تا از بهترین روغن‌های بهران

روغن‌های بهران از گستردگی و تنوع بسیاری از نظر کاربرد و مشخصات برخوردار است و هرکدام از آن‌ها در گروه‌های کوچک‌تری دسته‌بندی می‌شوند.

انواع روغن بهران

روغن‌های صنعتی: روغن‌های دنده صنعتی- روغن‌های توربین- روغن ترانسفورماتور- روغن‌های گردشی و هیدرولیک- روغن‌های هیدرولیک ضد حریق- روغن‌های عملیات ماشین‌کاری و برشکاری- روغن‌های ماشین‌ابزار- روغن‌های نساجی- روغن‌های کمپرسور و مته‌های بادی- روغن‌های دیزل ژنراتور- روغن‌های محافظ- روغن انتقال حرارت- روغن‌های عملیات حرارتی- مصارف عمومی

روغن‌های فرایند

روانکارهای خودرو: روغن‌های موتور- روغن‌های سیستم انتقال نیرو- روغن‌های ماشین‌آلات کشاورزی و برون‌جاده‌ای

در این مقاله ما به دنبال معرفی 5 مورد از روغن‌های بهران به عنوان بهترین انواع آن هستیم؛ با ما همراه باشید.

روغن بهران بندر ویژه 50

روغن بهران بندر ویژه 50، روغن موتور دیزلی تک گرید مرغوب با پایه معدنی است که برای روانکاری انواع موتور دیزلی سنگین چهارزمانه سوپر شارژ و توربو شارژ مناسب است.

این محصول نقطه اشتغال و شاخص گرانروی بالایی دارد و خاصیت پاک‌کنندگی آن عالی است؛ همچنین به دلیل مقاومت در برابر خرابی‌ها، طول عمر زیادی دارد و در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود.

این محصول از روغن موتورهای ناوگان مخلوط است که برای ارائه عملکرد مطلوب در موتورهای دیزلی مدرن و طراحی شده است. این روغن، با پایه ممتاز و مواد افزودنی باکیفیت تولید می‌شود و دارای مزایای زیر است: کنترل و کاهش میزان رسوب در دمای بالا، حفاظت از کف، پراکندگی دوده، کنترل قطور شدن روغن، جلوگیری از تشکیل لجن در دمای پایین، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، محافظت در برابر سایش و ... .

برای دیدن روغن بهران بند ویژه 50 به لینک زیر مراجعه کنید.

https://avesta-sanat.com/product/روغن-بهران-بندر-ویژه-50/

روغن بهران هیدرولیک H68

این محصول یکی از بهترین روغن‌های صنعتی تولیدشده در کارخانه بهران است که بسیاری از ماشین‌آلات راه‌سازی، معدنی، عمرانی، کشاورزی و صنعتی به آن روی آورده‌اند؛ چرا که هم نسبت به محصولات خارجی، دو ویژگی مهم دارد: 1) قیمت آن مناسب‌تر است چون روغن‌های هیدرولیک 68 خارجی با نرخ ارز خرید و فروش می‌شوند 2) از نظر کیفیت نیز با برندهای خارجی رقابت می‌کند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این روغن صنعتی، باعث می‌شود که قطعات کمتر دچار آسیب‌دیدگی شوند و طول عمر زنجیر صنعتی و بلبرینگ و ... بیشتر شود.

این سیال، بر روی قطعات می‌نشیند و باعث حرکت روان آن‌ها می‌شود؛ در نتیجه قطعات سیستم هنگام حرکت، کمتر دچار آسیب و ضربه می‌شوند. روغن هیدرولیک H68 قابلیت فشرده‌سازی ندارد و برای انتقال نیرو در ماشین‌آلات و تجهیزات هیدرولیکی استفاده می‌شود. همچنین می‌تواند به عنوان یک درزگیر، مایع خنک‌کننده و روان‌کننده در ماشین‌آلات و تجهیزات عمل کند.

به طور کلی کاربردهای این روغن استثنایی عبارت‌اند از:

روانکاری ماشین‌آلات صنعتی دارای سیستم‌های گردشی و هیدرولیکی، یاتاقان‌ها، چرخ زنجیرها، سیستم‌های دنده بسته، موتور پمپ‌های الکتریکی، پرس‌های سبک و سنگین، ماشین‌آلات نساجی و هرگونه ابزار که به روغن‌های گردشی R&O (ضد زنگ و ضد اکسیداسیون).

به منظور حرکت به وسیله فشار و جریان یا انتقال قدرت مورد استفاده قرار می‌گیرند به گونه‌ای که با بالا رفتن فشار هیدرولیک، جریان کاهش پیدا می‌کند و وسیله به آهستگی پایین می‌رود و بالعکس.

استفاده در سیستم‌های هیدرولیک و انتقال نیروی صنعتی، دریایی و تجهیزات هیدرولیکی استاتیک و دینامیک ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی.

روغن موتور بهران اکسترا توربو دیزل Extra 15w40

روغن موتور اکسترا توربو دیزل 15w40، یک روغن موتور دیزلی با کیفیت بالا، پایداری در گستره وسیع دمایی و کنترل عالی دوده است که از روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی مناسب تهیه می‌شود. این روغن برای خودروهای دیزلی مدل 2004 به بعد تولید می‌شود؛ چرا که این خودروها مجهز به سیستم کنترل آلودگی (EGR) هستند.

این روغن، برای پراکنده‌سازی و پاک‌کنندگی دوده و ذرات ناشی از احتراق در موتورهای دیزلی قابلیت ویژه‌ای دارد و در برابر اکسیداسیون تحت شرایط دمایی بالا بسیار مقاوم است؛ همچنین به کاهش تشکیل لجن و رسوب که منجر به عمر طولانی‌تر موتور خواهد شد، کمک می‌کند.

باعث آسان روشن شدن موتور در دماهای پایین می‌شود و در نتیجه از قطعات موتور در برابر سایش محافظت می‌کند. به دلیل دارا بودن مقدار قلیائیت کل (TBN) بالا، برای محافظت در برابر تخریب روغن بسیار عالی عمل می‌کند.

از کاربردهای مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلیه اتوبوس‌ها و کامیون‌های جدید که تحت شرایط سخت کار می‌کنند.

خودروهای دیزلی مدل 2004 به بعد که مجهز به سیستم کنترل آلودگی (EGR) هستند و میزان گوگرد سوخت آن‌ها حداکثر 5000 PPM است.

روغن بهران سوپر توربو ران 20W50

تأمین‌کننده روغن‌های بهران در ایران

شرکت اوستا صنعت، نمایندگی فروش رسمی انواع روغن درجه یک بهران در ایران است. این شرکت، تمامی روغن‌ها را با گارانتی کیفیت و اصالت برای مشتریان خود در سراسر ایران ارسال می‌کند. همه روان‌کننده‌های این مجموعه، با شرط تست و آنالیز کیفیت به فروش می‌رسند و دارای تأییدیه کیفی هستند.

برای دیدن لیست کلیه ی محصولاتی که در بالا نام برده شد به همراه قیمت و مشاوره ی رایگان کافیه به وب سایت اوستا صنعت مراجعه کنید. 

منبع: وکیپدیا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوستا صنعت

اوستا صنعت برای تبدیل شدن به مقصد خرید صنعت، فقط به فروش محصولات با کیفیت می‌پردازد به طوری که تمامی محصولات ارائه شده را به شرط آنالیز و با ضمانت به مشتری ارائه می‌کنیم.

اطلاعات تماس
  • 021476*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید