اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107306782419507
در دسترس نیست

یافتن یک درمان خانگی ایمن و موثر برای گرفتگی فاضلاب

روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

کد: 140107306782419507

، تهران , (اخبار رسمی): روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب | یافتن یک درمان خانگی ایمن و موثر برای گرفتگی فاضلاب

روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب
روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

آیا می توان گرفتگی لوله فاضلاب را بدون استفاده از فنر لوله بازکنی، پیستون، مایع لوله بازکنی یا چوب لباسی پاک کرد؟ آیا می توانید بدون صرف هزینه برای تماس با شرکت لوله بازکنی، نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام کنید؟ حتی با کمی بررسی می توانید متوجه شوید دلیل طعم و بوی بد آب خانه شما چیست. شما می توانید. این محصولات معمولی خانگی همگی می توانند در رفع گرفتگی فاضلاب موثر باشند.

در حالی که اکثر مایع شیمیایی لوله بازکنی موجود در بازار،  لوله ها را با مواد شیمیایی فرسایش می دهند، یک محلول درمانی خانگی گرفتگی را بدون تضعیف ساختار لوله از بین می برد. پاک کننده های شیمیایی فاضلاب همچنین بخارهای سمی تولید می کنند که برای شما مضر هستند و روش های خانگی رفع گرفتگی لوله ها این مشکلات را ندارند. به علاوه، استفاده از این ترکیبات خانگی بسیار ساده‌تر از فنر لوله بازکنی یا پیستون لوله بازکنی هستند.

بیش از یک درمان خانگی با کیفیت برای گرفتگی فاضلاب وجود دارد - ما در این مقاله هر راه حل را بررسی خواهیم کرد. قبل از استفاده از هر گونه درمان خانگی، هر گونه آب ایستاده را در سینک، دوش یا وان مسدود شده بردارید. آب ایستاده اثربخشی روش های خانگی را قبل از برخورد به زهکش کاهش می‌دهد و رسیدن به گرفتگی و انجام کارشان را سخت‌تر می‌کند. زمانی که با دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب آشنایی داشته باشید، بهترین گزینه را برای رفع گرفتگی لوله، انتخاب می کنید.

جوش شیرین، سرکه، نمک و آب جوش

همه مقالات در خصوص ترکیبات خانگی لوله بازکنی، برخی از این چهار ماده را به عنوان بخشی از یک درمان خانگی برای گرفتگی مجاری فاضلاب ذکر می کنند. این نیروگاه های خانگی برای لوله ها در آشپزخانه و حمام ایمن هستند. این موارد را به عنوان پاک کننده لوله فاضلاب مایع بدون مواد شیمیایی خشن در نظر بگیرید و هفته ای یک بار از درمان خانگی برای جلوگیری از گرفتگی فاضلاب استفاده کنید.

آب جوش
این فرآیند ساده است: 3 لیتر آب را بجوشانید و آب داغ را به آرامی در زهکشی بریزید. ریختن خیلی سریع آن ساختار لوله را از بین می برد. آب داغ باعث شل شدن، شکستن و حل شدن گرفتگی ها، از جمله گرفتگی های ناشی از روغن، گریس و چربی حیوانی می شود.

مراقب این روش باشید. اگر نمی دانید چه نوع لوله هایی دارید، بهتر است از این روش تمیز کردن زهکشی صرف نظر کنید. برای لوله های PVC، PEX و CPVC مناسب نیست زیرا باعث ذوب شدن مفاصل می شود. همچنین سینک های چینی را ترک خواهد کرد.

نمک و آب جوش
این محلول برای گرفتگی های جزئی بسیار عالی است، اگرچه اگر محلول برای مدت طولانی تری در زهکش بماند، می تواند برای گرفتگی های بزرگ نیز کار کند.

1 فنجان نمک را در سینک بریزید و بلافاصله آن را با آب جوش دنبال کنید. بعد از 15 دقیقه، یک دور دیگر آب جوش بریزید تا زهکش ها پاک شوند. برای گرفتگی های بزرگ نمک بریزید و بگذارید یک شب بماند. روز بعد آب جوش را در آبکش بریزید.

نکات بالا را در مورد استفاده از آب جوش بر روی گرفتگی ها رعایت کنید و اگر لوله های شما قادر به تحمل آب گرم در حال جوش نیستند، از این روش صرف نظر کنید.

جوش شیرین و آب جوش
سومین درمان خانگی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب، جوش شیرین و آب جوش است. جوش شیرین بوها را از بین می برد و گرفتگی های سخت را از بین می برد.

ابتدا 1 فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید. بگذارید مخلوط به مدت 30 دقیقه بماند. سپس، آب داغ را به آرامی در فاضلاب بریزید تا جوش شیرین و گرفتگی های شکسته پاک شود.

اگر آب جوش برای لوله های شما مناسب نیست، مجدداً از این روش صرف نظر کنید.

جوش شیرین و سرکه
سرکه مخلوط شده با جوش شیرین یک واکنش شیمیایی ایجاد می کند که گرفتگی های سرسخت را از بین می برد و باعث می شود آب داغ آن را در زهکشی راحت تر تخلیه کند. بهترین انواع سرکه برای استفاده، سرکه تمیزکننده و سرکه سفید هستند زیرا هر دو دارای بیشترین اسیدیته هستند. از این محلول برای گرفتگی های بزرگ و سخت استفاده کنید.

در اینجا نحوه استفاده از این درمان خانگی آمده است:

  • ½ فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید.
  • ۱ فنجان سرکه را در آبکش بریزید. اگر گاز به داخل زهکش سینک بالا می‌رود، که طبیعی است، از درپوش سینک مانند StopShroom یا StopShroom Plug برای پوشاندن زهکش استفاده کنید و گاز را در داخل لوله نگه دارید.
  • بگذارید یک ساعت یا یک شب بماند.
  • درپوش سینک را بردارید و مخلوط را با آب داغ یا آب جوش بشویید.

جوش شیرین و نمک
جوش شیرین را با نمک داخل لوله های تخلیه ترکیب کنید، این مخلوط باعث نرم شدن گرفتگی های سخت و از بین بردن گرفتگی های سرسخت می شود. این کار باعث می شود که گرفتگی با آب داغ راحت تر شسته شود.

1 فنجان جوش شیرین و ½ فنجان نمک را در یک کاسه مخلوط کنید، سپس مخلوط را در لوله سینک بریزید. قبل از اینکه آن را با آب جوش یا آب داغ شیر آب بشویید، یک ساعت صبر کنید.

جوش شیرین، سرکه و نمک
این امکان وجود دارد که هر سه ماده را با هم مخلوط کرده و به نتایج عالی برسید. 1 فنجان جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید و نتیجه مخلوط را در آبکش بریزید. برای ادامه کار، 1 فنجان سرکه تمیزکننده یا سرکه سفید را در زهکشی بریزید. بگذارید مخلوط یک شب بماند. مخلوط را صبح با آب داغ یا آب جوش شیر آب بشویید.

پیشنهاد مطالعه: رفع گرفتگی لوله توالت بدون تلمبه لوله بازکنی

سرکه و نمک
هنگامی که گرفتگی با سرکه و نمک تداخل پیدا می کند، گرفتگی به قطعات کوچکتر تقسیم می شود و تخلیه آب داغ در لوله را آسان تر می کند.

امتیاز: این مخلوط همچنین بوی بد در زهکشی را از بین می برد.

½ فنجان نمک و یک فنجان سرکه را در یک کاسه مخلوط کنید قبل از اینکه آن را به آرامی در آبکش بریزید. پس از 30 دقیقه اجازه دادن به داخل لوله ها، لوله را با آب جوش یا آب داغ از شیر تمیز کنید.

صابون ظرفشویی و آب داغ

همان مایع ظرفشویی که برای تمیز کردن ظروف استفاده می شود در تمیز کردن فاضلاب آشپزخانه و سینک حمام موثر است. یک درمان خانگی فوق‌العاده برای گرفتگی زهکشی، صابون ظرفشویی با آب داغ در بهترین حالت برای مبارزه با گرفتگی سینک آشپزخانه ناشی از چربی، چربی و روغن است. این ماده مایع، چربی‌هایی را که در کناره‌های زهکش ایجاد شده است، تجزیه می‌کند تا آب سریع‌تر حرکت کند. برای حمام، با کف صابون در اطراف گرفتگی های مو مبارزه می کند، بنابراین گرفتگی به اندازه کافی شل می شود تا فاضلاب را با آب داغ تخلیه کند.

دو روش برای استفاده از صابون ظرفشویی برای گرفتگی وجود دارد:

  • 3 قاشق غذاخوری مایع ظرف را در آبکش بریزید و بگذارید 30 دقیقه بماند. سپس، زهکشی را با آب داغ یا آب جوش شیر آب بشویید.
  • 3 قاشق غذاخوری مایع ظرف را در یک قابلمه آب جوش بریزید. سپس مخلوط را به آرامی در آبکش بریزید. سپس، زهکشی را با آب داغ از شیر آب بشویید.

کرم تارتار، نمک و جوش شیرین

کرم تارتار، یک ماده خشک و پودری که در محصولات پخته استفاده می شود، یک درمان خانگی غیر معمول و در عین حال موثر برای انسداد مجرای فاضلاب است. با این حال، به تنهایی نمی تواند گرفتگی ها را تمیز کند. یک هشتم آن را با ½ فنجان نمک و جوش شیرین مخلوط کنید. نمک و جوش شیرین تجمع گرفتگی را از بین می برد و بو را در زهکشی ها از بین می برد در حالی که کرم تارتار ساختار لوله فلزی را تمیز می کند.

نمک، جوش شیرین و خامه تارتار را در ظرف در بسته بریزید و تکان دهید تا مواد مخلوط شوند.

  • محلول را در آبکش بریزید.
  • بگذارید یک ساعت بماند.
  • آب لیمو و جوش شیرین

آب لیمو در از بین بردن کف های دیواره لوله و از بین بردن بوی نامطبوع به دلیل بوی لیمو، کار مضاعفی را انجام می دهد. می توانید آب لیموی را که از چهار عدد لیمو گرفته شده است به تنهایی در آبکش بریزید و اجازه دهید 30 دقیقه بماند و با آب جوش یا آب داغ لوله را پاک کنید. با این حال، در ترکیب با جوش شیرین، آب لیمو شبیه سرکه عمل می کند، اما بوی خوبی دارد و وز نمی کند.

  • ½ فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید.
  • ½ فنجان آب لیمو را در آبکش بریزید.
  • بگذارید یک ساعت بماند، سپس مخلوط را با آب داغ بشویید.

نوشابه های گازدار و آب داغ

یک روش غیرمعمول و موثر برای رفع گرفتگی، ریختن نوشابه های گازدار در زهکشی است. نوشابه‌های غیرالکلی با نام تجاری حاوی مواد گازدار و اسیدی مانند اسید فسفر هستند که می‌توانند گرفتگی‌های زهکشی را خورده کنند.

یک نوشابه 2 لیتری با دمای اتاق را به آرامی در فاضلاب بریزید و بگذارید دو ساعت بماند. سپس، آب داغ را از شیر تخلیه کنید.

از رژیم غذایی یا نسخه های سبک نوشابه خودداری کنید زیرا آنها مواد لازم برای مبارزه با گرفتگی را ندارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل