اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056380619507

بهترین مایع لوله بازکنی توالت فرنگی چیست

کد: 140106056380619507

https://bit.ly/3CKITfs

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین مایع لوله بازکنی توالت فرنگی کدام است؟ برای رفع گرفتگی توالت فرنگی کدام مایع لوله بازکنی بهتر است؟

بهترین مایع لوله بازکنی توالت فرنگی چیست
بهترین مایع لوله بازکنی توالت فرنگی چیست

چیزهای کمی آزاردهنده تر از تخلیه کند یا گرفتگی هستند - نشستن آب چرب در سینک آشپزخانه یا آب صابونی که در دوش یا وان شما ایستاده است، منظره زیبایی نیست. خبر خوب این است که یک زهکش مسدود شده یا کند را اغلب می توان بدون تماس با یک لوله بازکنی پاک کرد. ولی اگر عجله دارید می توانید از لوله بازکنی سعادت آباد کمک بگیرید.

انسداد زهکشی می تواند یک امر بدبو باشد. چند بار زیر دوش بوده اید و آب همچنان در یک استخر کوچک جمع می شود، زیرا خروجی آن مسدود شده است؟

یا در حین شستن صورت خود روی لگن، آب به آرامی پایین می آید و از این رو تا زمانی که شیر آب تقریباً زیر آب می رود به جمع شدن ادامه می دهد؟ مطمئناً نمی‌خواهید چنین رابطه‌ای درهم و برهم را رها کنید، به همین دلیل است که بهتر است برای خود یک دستگاه رفع گرفتگی توالت تهیه کنید.

چنین پاک کننده‌هایی کثیفی انباشته شده در لوله‌ها را با یک حمله شیمیایی حل می کنند. آیا می خواهید بدانید که بهترین مایع رفع گرفتگی توالت در چنین شرایطی چه می تواند باشد؟ ادامه مطلب را بخوانید.

6 توصیه برتر ما برای بهترین مایع لوله بازکن توالت فرنگی

نقد و بررسی بهترین مایع رفع گرفتگی توالت
1. گرفتگی ژل درانو مکس

این محصول مجهز به فرمول سفید کننده ضخیم است که حتی به سخت ترین گرفتگی ها حمله می کند تا آنها را سریع و کارآمد تخلیه کند. مهم نیست که فاضلاب شما چقدر مسدود است، می توان آن را در آب راکد، مستقیماً در سوراخ مسدود شده ریخت.

عملکرد سریع آن تضمین می کند که در عرض 15 دقیقه لوله های فاضلاب باز شده است. خوبی این محصول این است که می توانید آن را یک شبه رها کنید و از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که فاضلاب خود مسدود و تمیز است!

گرفتگی ژل Drano Max بر روی گرفتگی های ضخیم و چسبنده بهترین عملکرد را دارد و برای از بین بردن صابون، کثیفی و مو ایده آل است. استفاده بستگی به شدت گرفتگی دارد.

مرحله بعدی شامل شستشوی فاضلاب با آب داغ است. برای بهترین نتیجه می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید.

ویژگی ها در یک نگاه

  • سریع در عمل - در 15 دقیقه کار می کند
  • بهترین گزینه برای زهکشی های سخت - انواع گرفتگی ها، زباله ها و کف های سخت را برای پاک کردن زهکش ها از بین می برد.
  • فرمول سفید کننده ضخیم ویژه که گرفتگی را فوراً از بین می برد.
  • مستقیم به آب راکد می ریزد
  • فرمول ضد خوردگی که کار بر روی لوله های فلزی، سیستم های دفع زباله و مخازن سپتیک را ایمن می کند.
  • در صورت عدم دستیابی به نتایج دلخواه، با ضمانت بازگشت وجه هیجان انگیز همراه است.
  • برای زهکشی هایی که کمی گرفتگی دارند با آب جاری آهسته، 16 اونس کافی است، در حالی که برای زهکشی های بسیار گرفتگی با آب راکد، مقدار را دو برابر کنید تا 32 اونس برای نتیجه سریع. زمان انتظار برای اولی 15 دقیقه و برای دومی 30 دقیقه خواهد بود.

2. رفع گرفتگی لوله توسط Green Gobbler

دومین محصول در لیست ما، محصول جدید Green Gobbler است که به نام Dissolve Liquid Hair and grease remover است. تقریباً همه ما قبول داریم که آزاردهنده ترین چیز در مورد گرفتگی مجرای فاضلاب، موی گیر کرده است. این وحشتناک ترین چیزی است که ما به دنبال خلاص شدن از آن هستیم.

خوب، این پاک‌کننده‌ی گرفتگی موی مایع اینجاست تا کار شما را آسان‌تر کند، زیرا تکه‌های موی گیر کرده در زهکشی شما را می‌شکند. همچنین روغن و سایر کثیفی‌ها را مایع می‌کند و به این ترتیب اجازه عبور آزادانه و تمیز کردن فاضلاب شما را می‌دهد. مشکلات رایج پکیج دیواری

فرمول منحصر به فرد DISSOLVE با چگالی بالا، زهکشی تمیزی را تضمین می کند که به دیواره های لوله فاضلاب می چسبد و تمام کاغذ، کف، لجن و سایر مواد را به مایع تبدیل می کند تا انسدادها را پاک کند. کاربرد آن بسته به نوع زهکش تغییر می کند.

برای زهکشی توالت مسکونی، مایع را داخل توالت بریزید و شستشو دهید. برای سینک و وان، 0.5-1 لیتر از مایع را در آبکش بریزید و 30 دقیقه صبر کنید. سپس، آن را با آب داغ بشویید. برای گرفتگی‌های سخت، روش فوق را تکرار کنید یا می‌توانید یک شبه در مایع بگذارید و سپس صبح آن را با آب داغ بشویید.

ویژگی ها در یک نگاه

  • فاقد مواد شیمیایی خشن بنابراین، برای لوله ها، زهکشی ها و سیستم های دفع شما ایمن است.
  • فناوری انحلال سریع آن را همه کاره می کند و می توان آن را بر روی تمام محصولات از پمپ های فاضلاب زیرزمین گرفته تا سینک تا توالت استفاده کرد.
  • این محصول دارای اثرات گسترده ای است زیرا مایع در سیستم زهکشی کامل شما پخش می شود و هرگونه گرفتگی را در طول مسیر پاک می کند.
  • بدون ترس از خوردگی لوله ها می توان از آن برای بهترین نتیجه استفاده کرد.
  • زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست.

3. رفع گرفتگی لوله Drano 00117-2PK Max Max

محصولات Drano همانطور که دیدیم بسیار قوی هستند و هیچ مقدار گرفتگی سختی نمی تواند در برابر حمله مواد شیمیایی که گرفتگی پاک کننده Drano Max به همراه دارد تحمل کند. این محصول دقیقاً در 7 دقیقه شروع به کار می کند و در حالی که روی انواع لوله ها ایمن است، هر آنچه را که باعث گرفتگی آنها شود کاملاً از بین می برد.

یکی از انتخاب های برتر در این رده اگر احساس کنید نیاز به تمیز کردن لوله کشی خود دارید، خواه در حمام، سینک لباسشویی، حمام، آشپزخانه، یا کارگاه یا گاراژ باشد.

هر جا که تخلیه مشکلی وجود دارد، دوست دارید آن را با حذف گرفتگی Drano Max درمان کنید. فرمول سفید کننده غلیظ موجود در این محصول، آب راکد را قطع می کند و به هر نوع گرفتگی محکمی می چسبد و مانند دینامیت از درون آنها عبور می کند.

ویژگی ها در یک نگاه

  • یک فرمول غلیظ طراحی شده برای چسبیدن به گرفتگی ها تا زمانی که حل شوند
  • حتی از طریق آب ایستاده به گرفتگی می رسد
  • برای لوله های پی وی سی و فلزی، سیستم های سپتیک و دفع زباله کاملاً ایمن است

4. لوله بازکن Green Gobbler Ultimate

درب بازکن اصلی Green Gobbler Ultimate یک درب بازکن خط پستی با استحکام صنعتی بسیار قوی است. چه با گرفتگی‌های سخت در توالت‌ها، وان‌ها و سینک‌ها مواجه باشید یا مجبور باشید از شر روغن‌های مایع، لجن، چربی‌ها و گریس خلاص شوید، این محصول تضمین می‌کند که هیچ چیز تمیز نشده باقی نمی‌ماند.

فرمول چگالی بالا محصول به هر چیزی که باعث انسداد می شود فرو می رود و می چسبد و در کمتر از 30 دقیقه تجمع را از بین می برد.

نحوه استفاده از محصول بستگی به این دارد که قصد دارید از آن برای چه هدفی استفاده کنید:

برای سینک ها و وان ها – باید 1/8 تا 1/4 مایع را به آرامی در آبکش بریزید و اجازه دهید 30 دقیقه بماند. این را ارسال کنید، باید با آب گرم شستشو دهید. در صورتی که گرفتگی ها واقعاً سخت باشند، به درمان مجدد نیاز خواهید داشت. شاید لازم باشد اجازه دهید محصول یک شب در فاضلاب بماند و صبح با آب داغ بشویید.

برای زهکشی های خط اصلی مسکونی - کل بطری را در هر توالت طبقه اول بریزید و آن را بشویید تا محصول از طریق لوله ها پخش شود تا امکان پاکسازی کامل زهکشی وجود داشته باشد.

این محصول به هیچ وجه به پاپ ها آسیب نمی رساند و حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر از جمله هیدروکسید سدیم نیست. به جای NaOH، حاوی یک ترکیب شیمیایی ثبت شده است که بسیار موثر است.

همچنین می‌توان از آن در سینک آشپزخانه و زباله‌دانی استفاده کرد، اگرچه می‌تواند برای این موارد بسیار قوی باشد. به مشتریان توصیه می شود هر ماه یک بار از این محصول استفاده کنند.

ویژگی ها در یک نگاه

  • به راحتی مو، چربی، کف صابون، روغن و محصولات کاغذی را حل می کند
  • ایده آل برای استفاده در توالت، سینک، لوله، وان، و سایر خطوط تخلیه اصلی
  • تولید شده بر اساس فرمول شیمیایی غیر خورنده اختصاصی که به سیستم های سپتیک آسیبی نمی رساند
  • غیر سوز آور و بی بو
  • چگالی بالای مواد شیمیایی محصول را قادر می سازد تا به لوله ها بچسبد تا گرفتگی ها را حل کند.

5. رفع گرفتگی سنگین لوله با مایع لوله بازکن Plumr

گرفتگی پاک کن Liquid Plumr توسط راه حل های کلروکس به دلیل سهولت استفاده و نظرات تحسین برانگیز آن توسط مشتریان در لیست ما قرار دارد. این ترکیب تمیزکننده سنگین راه حل یک مرحله ای برای هر نوع گرفتگی فاضلاب است.

از روغن گرفته تا کف، مواد ارگانیک، مو و حتی چربی، این پاک کننده گرفتگی مایع روی همه چیز کار می کند. فناوری عملکرد سریع آن ظرف 15 دقیقه مجرای فاضلاب را باز می کند و سیستم زهکشی شما را تمیز می کند.

این محصول عمدتا برای سینک حمام و آشپزخانه استفاده می شود. بسیار ایمن است و در خانه ها، مدارس، رستوران ها، ادارات و سایر مکان های عمومی استفاده می شود. استفاده شامل 2 فنجان مایع برای گرفتگی های معمولی و 4 فنجان مایع برای گرفتگی های سخت است.

بگذارید 15 دقیقه بماند و آن را با آب داغ بشویید. تنها عیب این محصول عدم استفاده از آن در آب های راکد است. این بدان معنی است که قبل از استفاده از آن باید صبر کنید تا آب به آرامی تخلیه شود.

ویژگی ها در یک نگاه

  • خواص ضد خوردگی ایمنی را تضمین می کند و مخازن سپتیک، لوله های آشپزخانه و سیستم های دفع را حفظ می کند.
  • عملکرد سریع حتی روی سخت ترین پاپوش ها.
  • قیمت مناسب، بنابراین در جیب شما سبک است.
  • روی روغن، گریس، لجن، صابون، کاغذ، لجن و همچنین مو کار می کند.
  • آماده استفاده است، یعنی نیازی به مخلوط شدن با هیچ ماده شیمیایی دیگری نیست. این باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از هزینه اضافی می شود.

7. مایع لوله بازکن ژل درانو مکس، 32 اونس

هر زمان که با مشکل گرفتگی لوله ها یا زهکشی مواجه شدید، درانو باید نامی باشد که بهتر است آن را به خاطر بسپارید. زیبایی این محصول فرمولاسیون شیمیایی با چگالی بالا است که به آن امکان می دهد دقیقا به جایی که باید برسد - گرفتگی لوله ها یا سیستم های زهکشی، حتی از طریق آب ایستاده.

علاوه بر این، فرمول سریع اثر تضمین می کند که لازم نیست برای مدت طولانی منتظر بمانید تا زهکشی ها یا لوله های شما کاملا آزادانه کار کنند. در یک بسته دو بطری 32 اونسی، اگر به سراغ این محصول بروید، مطمئناً قیمت خوبی خواهید خرید.

ویژگی ها در یک نگاه

  • گرفتگی ماکزیمم استحکام Drano Liquid یکی از بهترین محصولات برای از بین بردن انواع گرفتگی ها، اعم از مو، کف صابون، روغن، گریس و غیره است.
  • این محصول برای انواع لوله ها اعم از پلاستیکی، پی وی سی یا فلزی کاملاً ایمن است

قبل از خرید بهترین مایع للوه بازکن توالت، موارد را در نظر بگیرید

زهکشی و گرفتگی یک اتفاق رایج در اکثر خانه ها است. هر دو هفته یکبار با سینک آشپزخانه یا وان حمام گرفتگی روبرو می شوید. پس چرا زهکشی ها مسدود می شوند؟ در اینجا به دلایل اصلی نگاه می کنیم:

  • علل رایج گرفتگی در حمام معمولاً مو، تکه‌های صابون و سایر مواد آلی است.
  • گریس می تواند باعث گرفتگی سینک آشپزخانه شود.
  • وقتی صحبت از سیستم های زهکشی می شود، مو مشکل بزرگی است. ممکن است در اطراف درپوش سینک گیر کند یا جمع شود یا در لوله تخلیه گیر کند و در نتیجه باعث گرفتگی شود.
  • تکه های کاغذ، پلاستیک می توانند در فاضلاب توالت گیر کنند.
  • ذرات غذا و سایر بقایای یکبار مصرف ممکن است باعث گرفتگی سینک آشپزخانه شوند.
  • گاهی اوقات، هر اسباب بازی کوچک یا یک جسم خارجی ممکن است در لوله گیر کند و در نتیجه باعث مسدود شدن فاضلاب شود.
  • به غیر از موارد فوق، گاهی اوقات آب سخت لایه ای از ذرات روی دیواره های داخلی لوله ایجاد می کند و زهکش ها را مسدود می کند.

مواردی که باید از آنها اجتناب کرد:

اکنون که می دانید چه چیزی باعث گرفتگی فاضلاب می شود، همچنین مهم است که مواردی را نیز در نظر داشته باشید که باید از مسدود نشدن لوله های فاضلاب خودداری کنید. در حالی که اجتناب از گرفتگی کاملاً دشوار است، اقدامات و اقدامات خاص مطمئناً می تواند به باز نگه داشتن زهکشی برای مدت زمان طولانی کمک کند.

از آنجایی که می‌دانید رسوبات معدنی، ذرات غذا و سایر تکه‌ها و تکه‌های عجیب و غریب می‌توانند باعث گرفتگی شوند، بسیار مهم است که از دفع این مواد در زهکشی خودداری کنید. وقتی در آشپزخانه هستید، عاقلانه است که تکه‌های سبزیجات یا باقیمانده‌ها، دانه‌های قهوه و همچنین روغن کک‌سازی را در ظرف کوچکی بریزید و سپس آن را در سطل زباله بریزید، نه اینکه همه آن‌ها را در سینک تخلیه کنید.

همچنین فیلترها یا فنجان های مختلفی در دسترس هستند که می توانید آنها را روی سینک قرار دهید، تمام وسایل دور ریختنی را در آن جمع کنید و سپس فیلتر را در سطل زباله خالی کنید.

یکی دیگر از روش های خوب این است که هر شب آب گرم را از طریق فاضلاب خود عبور دهید. این از گرفتگی برای مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

نحوه عملکرد پاک کننده های فاضلاب:

پاک کننده های زهکشی مختلف به روش های مختلفی کار می کنند. مواد شیمیایی معمولاً سنگین تر از آب هستند. بنابراین این پاک کننده های تخلیه مایع از طریق آب ساکن به گرفتگی ها فرو می روند و آن را حل می کنند. پاک کننده های ژل معمولاً ضخیم هستند و به پایین نیز فرو می روند تا به گرفتگی برسند.

مایعات رفع گرفتگی تخلیه معمولاً اسفنج یا لجن را به قطعاتی می شکنند که به آنها اجازه می دهد از لوله های زهکشی عبور کنند یا آنها را کاملاً حل می کنند و در نتیجه مسیرهای زهکشی را پاک می کنند.

این پاک کننده ها یا حاوی بازهایی مانند هیدروکسید سدیم یا هیدروکسید پتاسیم یا عوامل اکسید کننده مانند سفید کننده یا حتی اجزای اسیدی مختلف مانند اسید سولفوریک هستند. همه و همه اینها در رفع گرفتگی زهکشی بسیار موثر هستند.

نحوه انتخاب بهترین مایع لوله بازکن مناسب:

انواع مختلفی از پاک کننده های مایع در بازار موجود است. برخی اسیدی، برخی آنزیمی. برخی به صورت پودر و برخی دیگر به صورت مایع یا ژل. پاک کننده های مختلف اهداف متفاوتی دارند و در مناطق خاص بهترین عملکرد را دارند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب یک پاک کننده تخلیه، نیازهای خاص خود را درک کنید.

اگر برای زهکشی های بسیار مسدود در مناطق تجاری به یک درب بازکن سخت نیاز دارید، منطقی است که پاک کننده های مایع اسیدی را انتخاب کنید که سخت ترین گرفتگی ها را در عرض چند دقیقه باز می کنند. اگر به دنبال گزینه ایمن تر برای نیازهای خانگی خود هستید، عاقلانه تر است که یک پاک کننده ایمن و غیر اسیدی ضد خوردگی را انتخاب کنید.

نکاتی که در هنگام استفاده از پاک کننده های فاضلاب باید در نظر داشته باشید:

  • اطمینان حاصل کنید که محصول برای لوله های شما مناسب است و به آنها آسیب نمی رساند.
  • از محصول مناسب با مرتبط کردن آن با نوع گرفتگی، ظاهر، سینک آشپزخانه، وان حمام، دوش و توالت استفاده کنید.
  • پاک کننده های مختلف را با هم مخلوط نکنید در عوض از همان پاک کننده دو بار برای گرفتگی های سخت استفاده کنید.
  • همیشه پاک کننده را با آب داغ بشویید. قرار گرفتن در معرض طولانی‌تر از حد مجاز می‌تواند به لوله‌ها آسیب برساند.
  • هنگام استفاده از پاک کننده های درجه یک از وسایل ایمنی مانند دستکش و عینک استفاده کنید. همچنین اگر تمیز کننده تخلیه کار نمی کند، سعی نکنید سینک یا لوله های خود را باز کنید، با یک لوله کش تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]