اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109206868019507
در دسترس نیست

راهنمای خرید توالت فرنگی

راهنمای خرید توالت فرنگی | کدام نوع توالت را بخرم؟

کد: 140109206868019507

، تهران , (اخبار رسمی): راهنمای خرید توالت فرنگی | کدام نوع توالت را بخرم؟

هنگامی که در حالت خرید برای یک توالت جدید هستید، به یاد داشته باشید که یک برچسب قیمت بالا عملکرد عالی را تضمین نمی کند. در آزمایش‌های ما در مورد توالت‌های یک و دو فلاش، توالت‌هایی که امتیازات کلی را در رتبه‌بندی‌های ما داشتند، مدل‌هایی با قیمت متوسط بودند. بهترین توالت ها ضمن ارائه عملکردی بدون نگرانی، در مصرف آب نیز صرفه جویی می کنند. در حقیقت، برخی از بهترین توالت‌های کم مصرف در آزمایش‌های ما، 200 دلار یا کمتر قیمت دارند، و برخی از توالت‌ها حتی می‌توانند روی دیوار نصب شوند. در صورت خرید هرکدام از انواع توالت ها، اگر دچار گرفتگی شد، برای رفع گرفتگی لوله توالت می توانید با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.

این راهنمای خرید به شما کمک می کند مدلی با کارایی بالا را انتخاب کنید که برای فضای شما مناسب است. وقتی برای خرید آماده شدید، بهترین توالت‌های ما را در تست‌های CR بررسی کنید.

چگونه CR توالت ها را آزمایش می کند

مهندسان آزمایش Consumer Reports برای توسعه رتبه‌بندی‌های عمیق توالت‌ها، تجهیزات را از طریق باتری آزمایش‌هایی شامل حذف زباله، تمیز کردن کاسه، و گرفتگی‌های لوله تخلیه انجام دادند. همچنین میزان صدای سیفون توالت را اندازه می گیریم. بر اساس عملکرد در این تست ها، به هر توالت یک امتیاز کلی می دهیم.

برای آزمایش حذف مواد زائد جامد، دانه‌های پلاستیکی به‌اندازه مرمر، اسفنج‌های وزن‌دار، و کیسه‌های آب استوانه‌ای شکل را در کاسه می‌ریزیم و اندازه می‌گیریم که هر کدام از فلاش‌ها چگونه زباله‌های شبیه‌سازی شده را مدیریت می‌کنند. پیشنهاد مطالعه: بهترین لوله بازکن توالت فرنگی

ما از ترکیبی از روش‌ها برای ارزیابی میزان تمیز کردن کل کاسه توالت استفاده می‌کنیم. ابتدا از رنگ قرمز بر پایه آب استفاده می کنیم تا یک شکل مستطیلی جامد در بالای خط آب در ته جلوی یک کاسه تمیز ایجاد کنیم. یک عکس از مستطیل قرمز گرفته می شود، سپس توالت دو بار شسته می شود. پس از شستشوی دوم عکس دوم گرفته می شود تا میزان رنگ پاک شده را ثبت کند.

روش دومی که تست می کنیم تا ببینیم توالت چقدر زباله ها را تمیز می کند: اجازه می دهیم کاسه پر شود، سپس با استفاده از یک خودکار محلول در آب دور تا دور کاسه را حدود یک اینچ زیر لبه آن خط می کشیم. بعد، فلاش می کنیم. سپس اندازه گیری می کنیم که چه مقدار از علامت قلم باقی مانده است. هر چه توالت بهتر تمیز شود، علامت و رنگ کمتری باقی می ماند. تست قلم را سه بار تکرار می کنیم و میانگین را محاسبه می کنیم تا به یک نمره برسیم.

برای سنجش پتانسیل خاک و بو، طول و عرض و همچنین عمق آب در کاسه را اندازه گیری می کنیم. هرچه آب عمیق‌تر و عریض‌تر باشد، بوی مواد جامد بهتر در آب به دام می‌افتد.

پیشنهاد مطالعه: علل متداول گرفتگی لوله فاضلاب

ما همچنین بررسی می کنیم که یک توالت چقدر زباله ها را از کاسه ای به فاضلاب منتقل می کند و آیا نیروی کافی برای اطمینان از گیر نکردن زباله ها وجود دارد، به خصوص اگر زباله ها مسیر طولانی را تا فاضلاب طی کنند. در آزمایش‌های نویز، ما با یک دسی بل‌متر اندازه می‌گیریم که صدای توالت در هنگام فلاشینگ چقدر است.

انواع توالت

در حالی که هنگام خرید توالت باید به ویژگی‌های زیادی توجه کرد، از جمله ارتفاع، شکل کاسه، رنگ، سبک و فن‌آوری فلاشینگ، اکثر توالت‌ها به یکی از دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: تغذیه گرانشی و کمک فشار. توالت های تغذیه گرانشی بر بازار تسلط دارند، اما مدل های مجهز به فشار ارزش نگاه کردن را دارند.

توالت های تغذیه گرانشی

همانطور که از نام آنها پیداست، این توالت ها دارای یک شیر فلاش هستند که بر نیروی جاذبه متکی است. آب از مخزن به داخل کاسه می ریزد تا زباله ها را به داخل زهکشی منتقل کند. آنها می توانند با فشار آب خانگی به اندازه 10 پوند در هر اینچ مربع کار کنند. مدل‌هایی که دارای شیر فلاش 3، 3 و نیم یا حتی 4 اینچی هستند، در تست‌های ما نیروی رانش بیشتری نسبت به مدل‌هایی با دریچه 2 تا 2 و نیم اینچی ارائه می‌کنند. بخواهید مشخصات سازنده شیر فلاش را ببینید.

مزایا: توالت‌های تغذیه‌کننده جاذبه، بی‌صداتر از مدل‌های مجهز به فشار سیفون می‌شوند. بسیاری از ما هر ذره کار می کنند و همچنین بهترین مدل های کمک فشار.

معایب: مدل‌های با قیمت پایین‌تر ممکن است نتوانند به درستی زباله‌ها را جابجا کنند.

پیشنهاد مطالعه: سه مشکل رایج خط فاضلاب

توالت های تحت فشار

از آنجایی که آب هوا را در داخل مخزن مهر و موم شده فشرده می کند، فشاری ایجاد می کند که زباله ها را به شدت در خط زباله به سمت پایین می راند. توالت تحت فشار برای خانواده های پرجمعیت انتخاب خوبی است، اما سیفون پر سر و صدای بیشتری دارد.

قبل از خرید، مطمئن شوید که خانه شما حداقل 25 پوند در هر اینچ مربع فشار آب دارد، که حداقل مورد نیاز برای عملکرد صحیح یک توالت با کمک فشار است. می توانید با یک گیج 10 دلاری که به اسپیگوت در فضای باز متصل می شود، بررسی کنید.

مزایا: توالت های تحت فشار، زباله های جامد شبیه سازی شده را در آزمایش های ما با چند گرفتگی ارسال می کنند. اگر بچه های کوچکی دارید که دوست دارند توالت را با دستمال توالت پر کنند، اینها می توانند نجات دهنده باشند.

معایب: این توالت ها پر سر و صدا هستند. بلندترین ها صدایی تاکیدی از خود ساطع می کنند. آنها همچنین می توانند گران باشند. آن‌ها معمولاً به خوبی مدل‌های گرانشی برتر ما برای حمل زهکشی عمل نمی‌کنند (چقدر زباله به سیستم سپتیک یا فاضلاب شهری منتقل می‌شود)، و هیچ کدام آن را به 10 توالت رتبه‌بندی برتر ما نمی‌رسانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل