اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108036787521783
در دسترس نیست

جراحی های قلب چند نوع هستند؟

روش های تشخیص بیماری های قلبی

کد: 140108036787521783

، (اخبار رسمی): بهترین دکتر قلب در ایران پزشکی می باشد که در زمینه تشخیص، درمان و بهبودی مشکلات و هم چنین بیماری های مرتبط با قلب، تخصص و مهارت ویژه ای دارد.

روش های تشخیص بیماری های قلبی
روش های تشخیص بیماری های قلبی

بهترین دکتر قلب در ایران پزشکی می باشد که در زمینه تشخیص، درمان و بهبودی مشکلات و هم چنین بیماری های مرتبط با قلب، تخصص و مهارت ویژه ای دارد.

جراحی های قلبی سه نوع می باشند که به وسیله متخصص قلب انجام می پذیرد. از جمله جراحی های قلبی عبارتند از:

جراحی قلب بسته: این جراحی همانند بستن مجرای شریانی باز می باشد و نکته مهم در این نوع جراحی این است که بیمار بر روی بای پس قرار نمی گیرد و به طور کاملا مجزا روی عروق قلبی جراحی توسط بهترین دکتر قلب در ایران صورت می گیرد.

جراحی قلب باز: در این جراحی از دستگاهی به منظور اکسیژن رسانی و پمپاژ به طور موقت بهره می برند.

جراحی با قلب تپنده: این نوع جراحی بسیار حساس و دشوار می باشد، به این دلیل که از دستگاه قلبی- ریوی استفاده نمی گردد و بهترین دکتر قلب جراحی را بر روی قلب تپنده انجام می دهد.

کلام آخر از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید. سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر قلب در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد.

روش های تشخیص بیماری های قلبی

هولتر نوار قلب: هولتر نوار قلب وسیله ای همانند گوشی موبایل می باشد که نامنظمی های قلب از قبیل تپش ها و یا کندی کارکرد قلب را شناسایی و مشخص می کند. از این رو متخصص قلب و عروق الکترودهایی را به بدن بیمار برای مدت زمان 24 ساعت وصل می نماید تا نوار قلب بیمار را مورد ثبت واقع گردد.

نوار قلب: یکی از ساده ترین روش ها برای تشخیص بیماری قلبی و عروقی نوار قلب می باشد که به وسیله بهترین دکتر قلب در ایران صورت می گیرد. پزشک متخصص به کمک نوار قلب از سلامت قلب و هم چنین بیماری هایی از قبیل وجود بی نظمی در سیستم ضربان ساز قلب، گرفتگی عروق، نارسایی قلب و سابقه سکته قلبی پیشین را مشخص می کند. نکته قابل توجه این است که این روش تضمینی نمی باشد و در اغلب موارد بهترین دکتر قلب در ایران اقدامات بعدی را برای تشخیص بیماری فرد باید انجام دهد.

اکوکاردیوگرافی: اکوکاردیوگرافی اقدام تشخیصی کاملا مفید و بدون درد در کمترین زمان می باشد که وجود و یا عدم وجود تنگی و نارسایی دریچه ای، کارکرد کلی قلب، وضعیت دریچه های قلبی و وجود اختلالات مادرزادی قلب هم چون سوراخ بین دهلیزی، بطنی و … توسط بهترین دکتر قلب داده می شود. لازم به ذکر است که در دیواره های اکوکاردیوگرافی رگ های قلبی قابل مشاهده نیست با این وجود در اغلب موارد شواهد غیر مستقیم از وجود تنگی رگ مانند اختلال در حرکت دیواره های قلبی و یا افت کارکرد قلب جزء احتمالات وجود تنگی می باشد.

آنژیوگرافی: از جمله قطعی ترین روش ها در تشخیص تنگی رگ های قلبی آنژیوگرافی می باشد که نیازمند بستری شدن بیمار در بیمارستان است، این روش خطرات خیلی کمتری را به همراه دارد و با این وجود تشخیص آن بسیار تضمینی می باشد. لازم به ذکر است که آنژیوگرافی را باید بهترین دکتر آنژیوگرافی در تهران انجام دهد تا خللی در نتیجه کار پیش نیاید.

بالون آنژیوپلاستی: پس از این که بیمار توسط متخصص قلب آنژیوگرافی شود و به کمک آن تعداد رگ ها و درصد تنگی آن ها تعیین شود. در صورتی که بیمار شرایط لازم را داشته باشد، بالون آنژیوپلاستی را انجام می دهد. معمولا در این روش تنگی ابتدا به کمک بالون باز می شود و سپس فنر در محل تنگی قرار گرفته می شود. به دلیل تهاجمی بودن این روش خطراتی را به همراه دارد ولی روش با درصد درمانی بالا می باشد. این روش معمولا از طریق پا یا دست انجام می شود. گذاشتن بالون نیازی به بیهوشی نیست و بیمار تنها یک روز در بیمارستان بستری می شود و پس از آن به راحتی می تواند به فعالیت روزمره خود ادامه دهد.

تست ورزش: یک روش آسان و کم هزینه و غیر تهاجمی تست ورزش می باشد که کار آن، بررسی میزان آمادگی جسمانی فرد، بررسی سلامت عروق، کارکرد کلی قلب است که به طور غیر مستقیم به سلامت و یا وجود تنگی عروق کرونر قلب توسط بهترین دکتر قلب در ایران استفاده می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی