اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108036788021783
در دسترس نیست

تزریق ژل چیست؟۷

مزایا و معایب تزریق ژل

کد: 140108036788021783

، (اخبار رسمی): یکی دیگر از روش های زیباسازی و جذابیت افراد، تزریق ژل می باشد که بین عموم مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

مزایا و معایب تزریق ژل
مزایا و معایب تزریق ژل

یکی دیگر از روش های زیباسازی و جذابیت افراد، تزریق ژل می باشد که بین عموم مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

یکی دیگر از روش های زیباسازی و جذابیت افراد، تزریق ژل می باشد که بین عموم مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و دارای مزایای بسیاری می باشد و از جمله این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  • 1.ژل های تزریقی سازگاری بسیار بالایی با بدن دارند و از این رو آن ها را پس نمیزنند.
  • 2.در زمان بسیار کوتاهی شاهد نتیجه عمل خواهید بود.
  • 3.نیازی به جراحی، بخیه زدن، بیهوشی و بستری شدن ندارد و عمل سرپایی محسوب می شود.
  • 4.رفع تمامی فرورفتگی ها، چین و چروک ها و از بین بردن تمامی نشانه های پیری و در نهایت رسیدن به جوانی و شادابی پوست
  • 5.افزایش اعتماد به نفس در فرد و زیبایی هر چه بیشتر

با در نظر داشتن به این موضوع که ممکن است استفاده از هر روش زیبایی پیامدهای مثبت و منفی با خود به همراه داشته باشد، با این وجود، در صورتی که توسط بهترین دکتر تزریق ژل در ایران انجام پذیرد، هیچ گونه عارضه ای را به وجود نمی آورد. با تمام این تفاسیر، این امکان وجود دارد که در روزهای ابتدایی تزریق ژل با موارد زیر روبرو شوید:

  • 1.کبودی، قرمزی و التهاب ناچیز
  • 2.سوزش و درد خفیف در قسمت تزریق شده
  • 3.بی حس بودن در بخش تزریقی

موارد ذکر شده در بالا، ممکن است تا حداکثر سه روز بعد از تزریق، ادامه داشته باشد که نیازی به نگرانی ندارد. نکته قابل توجه این است که در صورتی که تزریق ژل در کلینیک ها و تحت نظارت پزشکان نابلد و غیر متخصص و هم چنین در صورت توجه نداشتن به مراقبت های پس از تزریق، صورت گیرد، ممکن است عفونت در قسمت تزریق و یا جابجایی ژل ایجاد گردد.

یکی از روش های جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک های صورت، بهره مندی از روش تزریق ژل می باشد که به کمک بهترین دکتر تزریق ژل در ایران انجام می پذیرد. این روش در مقایسه با سایر عمل های زیبایی، کاملا به صرفه می باشد و از هزینه پایینی همراه با کیفیت و نتیجه بالایی برخوردار است.

ممکن است ژل تزریقی از مواد طبیعی و مصنوعی ایجاد شده باشد که این مواد طبیعی شامل کلاژن و اسید هیالورونیک می باشد. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با تزریق ژل این است که بسیاری از افراد بر این باور هستند که تزریق ژل تنها در رابطه با پر نمودن فرورفتگی ها و رفع چین و چروک ها کاربرد دارند، در صورتی که چنین تصوری اشتباه است و تزریق ژل کاربردهای وسیع بسیاری دارد و مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است.

از جمله کاربردهای تزریق ژل که مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:

1. از بین بردن چین و چروک: به کمک تزریق ژل به راحتی می توان خط پیشانی، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی و هم چنین خط اخم را از بین برد

2. .زیباسازی بینی: از کاربردهای ویژه تزریق ژل می توان به اصلاح فرم بینی اشاره نمود.

3.تزریق ژل به منظور حجم دهی: برای حجم دهی و برجسته سازی در نواحی لب، چانه و گونه ها بهره می برند.

4.حجم دهی به صورت: کاهش حجم صورت، دلیل ناراحت کننده بسیاری از افراد می باشد که به کمک تزریق ژل رفع خواهد شد. از این رو در بخش هایی از بدن از قبیل لب ها، گونه ها و پلک ها، سیاهی زیر چشم، رفع افتادگی پوست، صورت و گردن از تزریق ژل استفاده می کنند.

5.جوان سازی دست ها: از مزایای تزریق ژل می توان به افزایش حجم پشت دست و ها و جوان سازی آن ها اشاره کرد.

6.از بین بردن جای زخم، جوش و بخیه و …

 کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با مزایا و معایب تزریق ژل آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده در رابطه با تزریق ژل برای شما مفید واقع شده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی