اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108036787621783
در دسترس نیست

مزایای لیپوماتیک

لیپوماتیک چیست؟

کد: 140108036787621783

، (اخبار رسمی): لیپوماتیک یک راه برای از بین بردن چربی های اضافه بدن و رسیدن به اندامی ایده آل است .

لیپوماتیک چیست؟
لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یک راه برای از بین بردن چربی های اضافه بدن و رسیدن به اندامی ایده آل است .

لیپوماتیک یک راه برای از بین بردن چربی های اضافه بدن و رسیدن به اندامی ایده آل است . لیپوماتیک بهترین و موثر ترین و جدید ترین روش برای لاغری موضعی بدن و از بین بردن چربی های اضافه ی بدن می باشد لیپوماتیک با تاثیرگذاری مستقیم بر اندام ها ، چاقی موضعی را برطرف می کند. درواقع  لیپوماتیک نوعی عمل برای اصلاح فرم بدن یا بادی کانتورینگ است و لازم به ذکر است که عملی کاملا بدون درد است. این عمل به صورت فقط در یک روز و به صورت سرپایی انجام می شود و به بیهوشی نیازی نیست.

بدون شک یکی از بهترین و موثر ترین عمل هایی که در زمینه زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد عمل لیپوماتیک می باشد که از این عمل برای از بین بردن چربی های اضافه در اندام های مختلف بدن مخصوصا چربی  های اضافه شکم، استفاده می گردد. در واقع لیپوماتیک یکی از روش های زیبایی است که می تواند از طریق دستگاه های پیشرفته مکش و لرزش به طور همزمان چربی های انباشته شده در شکم را از بدن خارج کند و در نتیجه این کار اندامی صاف و یک دست با پوستی سفت و محکم به شما تحویل دهد.

در جراحی لیپوماتیک ، بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران از حرکت های نوسانی و فیزیکی لوله و امواج مافوق صوت و لیزر برای تجزیه سلول های چربی استفاده می کند. بنابراین، این چربی می تواند برای سایر قسمت های بدن مانند افزایش سایز سینه ها یا انتقال پربی به باسن، دست ها و یا صورت استفاده شود. چربی های خارج شده بعد از لیپوماتیک را می توان به عنوان فیلر جهت حجیم کردن گونه و صورت و سایر نقاط بدن مورد استفاده قرار داد .

مزایای لیپوماتیک

1.فراموش  نکنید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب پس از عمل لیپوماتیک باید حتما به مدت دو هفته از گن استفاده کنید . البته لازم به ذکر است که بستن 30 تا  40 روزه گن بعد از عمل لیپوماتیک ، به هرچه سریع تر رسیدن به نتیجه مطلوب تر و دلخواه تر شما کمک می کند .

2.بعد از عمل لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران ، پوست دچار ناهمواری نخواهد شد به دلیل این که لایه های چربی زیر پوست بعد از عمل لیپوماتیک بسیار صاف و یک دست و یک نواخت می شوند .

3.جمع شدن پوست در این روش بهتر از روش های دیگر می باشد زیرا به ترابکولاهای پوستی صدمه کمتری می رسد .

4.لیپوماتیک تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار متحمل درد هم نخواهد شد ولی در سایر شیوه ها بیمار با وجود بی حسی موضعی احساس درد و ناراحتی می کند و به داروهای آرام بخش و خواب آور و حتی بی هوشی خفیف نیاز پیدا خواهد کرد.

5.احتمال بروز آمبولی چربی در مقایسه با روش های دیگر ساکشن بسیار کم است و حتی می توان گفت اصلا وجود ندارد .

6.احساس خستگی و کوفتگی بعد از لیپوماتیک در مقایسه با روش های دیگر ساکشن کمتر می باشد .

7.با وجود اینکه پوست در لیپوماتیک بهتر جمع می شود اما در صورتی که پوست دچار شل شدگی یا افتادگی شده باشد ، نیاز به عمل جراحی دارد .

8.عمل لیپوماتیک هیچ نیازی به بستری شدن ندارد و شما می توانید بلافاصله بعد از عمل به فعالیت های عادی و روزمره ی خود بپردازید. بیمار پس از عمل خستگی و کوفتگی زیادی نخواهد داشت .

کلام آخر 

از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم که ما را تا آخر این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو سعی بر این داشته تا در این مقاله اطلاعات کاملی درباره لیپوماتیک را به شما همراهان همیشگی ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی