اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109096847821783
در دسترس نیست

آزمایشات تخصصی چشم

انواع بیماری چشم و جراحی چشم

کد: 140109096847821783

، (اخبار رسمی): بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران دکتری است که بیماری های مربوط به چشم را تشخیص می دهد و سپس به وسیله روش های مختلف آن را درمان می نماید.

انواع بیماری چشم و جراحی چشم
انواع بیماری چشم و جراحی چشم

بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران دکتری است که بیماری های مربوط به چشم را تشخیص می دهد و سپس به وسیله روش های مختلف آن را درمان می نماید.

آب مروارید

این بیماری بسیار رایج می باشد و در اثر مواقع در سن پیری به وجود می آید(بالای 50 سال) اما معدود افرادی نیز وجود دارند که در سن کم به این بیماری مبتلا می شوند. بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران این امکان را می دهد که بیماری آب مروارید در اثر آسیب دیدن، قرارگرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش و یا دلایل دیگر به وجود می آید. یکی از راه های تشخیص بیماری آب مروارید، به وجود آمدن لنز سفید ابری و شیری در چشم می باشد. آب مروارید سبب کدر شدن لنز چشم می گردد. بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران به شما توصیه می کند که حتما به سراغ درمان این بیماری بروید. در صورتی که درمان نشوید بینایی شما به شدت کاهش می باید.

قوز قرنیه

قرنیه چشم معمولا به شکل یک گنبد و یا توپ می باشد و در بعضی مواقع ناحیه ای که قرنیه را در جای خود حفظ می کند تضعیف می گردد و سبب مخروطی شدن شکل قرنیه می شود، این حالت قوز قرنیه نامیده می شود. در صورتی که به موقع نزد بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران نروید و این بیماری درمان نشود سبب کاهش بینایی می گردد و بسیار جدی می باشد و ممکن است در نهایت نیاز به پیوند قرنیه داشته باشید. روش درمان بیماری قوز قرینه به این صورت است که ابتدا بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران به شما عینک تجویز می نماید و سپس اگر درمان نشدید به سراغ درمان های دیگر بروید و این بیماری حتی ممکن است به پیوند قرنیه ختم شود.

خطاهای انکساری 

یکی از رایج ترین مشکلات بینایی چشم، عیب های انکساری می باشد. این انکسار زمانی رخ می دهد که نور از قرنیه و عدسی عبور کند. بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران علت خطاهای چشم را در نتیجه طول کره چشم، تغییر در شکل قرنیه یا پیری لنز می دانند و هم چنین دوربینی چشم، نزدیک بینی چشم و آستیگماتیسم بر اساس عیوب انکساری دسته بندی می گردد. لازم به ذکر است که درمان این بیماری رایج، ساده است و به کمک عینک، لنزهای تماسی و جراحی به خوبی انجام می گردد.

رتینوپاتی دیابتی 

این بیماری در نتیجه ادامه بیماری قند(دیابت) به وجود می آید. این بیماری بسیار جدی می باشد و در صورتی که به موقع درمان نگردد سبب کوری می شود. قند خون بالا موجب می شود رگ های خونی پشت چشم تغییر کند و مواد مغذی شبکیه مختل شود. بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران توصیه های لازم را به بیماران دیابتی نوع یک و دو می نماید و به آن ها تاکید می کند که در معرض بیماری رتینوپاتی هستند. درمان این بیماری کمی پیچیده است و در اکثر مواقع، به کمک جراحی با لیزر از افت رتینوپاتی دیابتی اجتناب می کند و روش دیگر با نام فتو انعقاد لیزری می تواند رگ های خونی در حال رشد را نابود کند.

آزمایشات تخصصی چشم

تونومتری

 این آزمایش به منظور اندازه گیری فشار داخلی چشم انجام می گیرد.

توموگرافی انسجام نوری 

روش تصویربرداری است که به کمک امواج نور، تصاویر دو بعدی و سه بعدی از فضای داخلی شکم را انجام می دهد.

سونوگرافی چشم 

تکنیک تصویربرداری غیرتهاجمی می باشد که برای ایجاد یک تصویر از قسمت داخلی چشم به وسیله امواج صوتی با فرکانس بالا صورت می گیرد.

توپوگرافی قرنیه 

به کمک دستگاه تصویربرداری کامپیوتری غیر تهاجمی، نقشه توپوگرافی قرنیه انجام می شود.

فلورسین آنژیوگرافی و اسکن چشم 

برای ارزیابی گردش خون چشم، از یک رنگ فلورسنت و یک دوربین تخصصی استفاده می گردد.

بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران کیست؟

بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران دکتری است که بیماری های مربوط به چشم را تشخیص می دهد و سپس به وسیله روش های مختلف آن را درمان می نماید. چشم جزء حساس ترین عضو بدن است که همواره باید توجه بسیاری به آن داشت و در اثر حوادث و بیماری ها ممکن است دچار مشکل شود و از جمله این مشکلات، عفونت، آب سیاه، آب مروارید، گل مژه، دکولمان شبکیه و … می باشد. بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران تمامی این مشکلات را بررسی می نماید و اقدامات لازم را انجام می دهد.

دلایل مراجعه به بهترین متخصص چشم پزشکی در تهران

دلایل مختلفی برای مراجعه به چشم پزشکی وجود دارد که از جمله این دلایل به شرح زیر می باشد:

  • انحراف چشم
  • پدیدار شدن قرمزی غیر منتظره چشم
  • آسیب وارده به چشم
  • از دست دادن بینا
  • مشکلات به وجود آمده بر پلک
  • بیرون زدگی چشم ها از حدقه
  • بیش از حد اشک ریختن
  • مشاهده جرقه های نورانی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی